عرضه نسخه بدون حذفیات بازی Stellar Blade در تمامی مناطق

شرکت «سونی» (Sony) اعلام کرد نسخه بدون حذفیات و بدون سانسور بازی «استلار بلید» (Stellar Blade) در تمامی مناطق عرضه خواهد شد. عنوان انحصاری کنسول PS5 هفته آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای مطالعه ادامه خبر بازی Stellar Blade همراه ما باشید.

حساب کاربری بازی Stellar Blade در «توییتر» (Twitter) نوشت که نسخه بدون سانسور این اثر برای تمامی کشورهای دنیا، از جمله ژاپن، منتشر خواهد شد. این پست در پی وجود برخی از عناوین پلی‌ استیشن با تغییرات منطقه‌ای آمده است که بازیکنان به طور معمول از آن‌ها خواستار سانسور می‌شوند.

نسخه بدون حذفیات Stellar Blade

تاریخ عرضه نسخه بدون حذفیات بازی Stellar Blade

بازی Stellar Blade در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) با قیمت ۷۰ دلار برای کسنول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) منتشر خواهد شد و نسخه دیلاکس ۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. گفتنی است دموی بازی Stellar Blade در تاریخ ۱۰ فروردین (۲۹ مارس) عرضه شد و بازیکنان توانستند بیش از ۵۰ ساعت مشغول تجربه این دموی کوتاه باشند. «یوکو تارو» (Yoko Taro)، کارگردان سری بازی‌های Nier اخیراً اعتراف کرد که «بازی Stellar Blade به مراتب بهتر از ساخته قبلی خودم Nier: Automata است».

«تارو» و «کیم هیونگ-تائه» (کارگردان بازی Stellar Blade) در مصاحبه جدید خود با رسانه IGN Japan به صحبت درباره عنوان مذکور پرداختند. «تارو» از «کیم» تمجید کرد و گفت که از زمانی که روی سری بازی‌های Magna Carta کار می‌کرد، طرفدار کارهای او بوده است و می‌گوید که با وجود اینکه از این دو بزرگ‌تر است، کیم را یک طراح ارشد حرفه‌ای می‌داند. «تارو» در ادامه اضافه کرد بازی Stellar Blade فوق‌العاده است و بهتر از اثر Nier: Automata خواهد بود.

نظر شما درباره انتشار نسخه بدون سانسور «استلار بلید» (Stellar Blade) چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.