فیلمبرداری یکی از صحنه‌های اکشن Furiosa نزدیک ۸۰ روز زمان برده است!

فیلمبرداری یکی از صحنه‌های اکشن Furiosa نزدیک ۸۰ روز زمان برده است!

جرج میلر در سال ۲۰۱۵ با فیلم Mad Max: Fury Road به همه ثابت کرد که یکی از برترین کارگردانان اکشن در دنیا محسوب می‌شود. حال نیز به‌نظر می‌رسد او قصد دارد با فیلم پیش‌درآمد Furiosa: A Mad Max Saga پایش را یک قدم فراتر بگذارد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینمابهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما

داگ میشل، تهیه‌کننده Furiosa، در مصاحبه با مجله توتال فیلم درباره یکی از صحنه‌های اکشن فیلم توضیح داد و اینکه چگونه حدود ۲۰۰ بدلکار زن و مرد به مدت کمتر از سه ماه روی آن کار کرده‌اند:

Furiosa یک صحنه اکشن ۱۵ دقیقه‌ای دارد که فیلمبرداری‌اش ۷۸ روز از ما زمان گرفت.

فیلم Furiosaفیلم Furiosa

میشل گفت نام این صحنه حین تولید Stairway to Nowhere بوده و نقش مهمی در پرداخت شخصیت اصلی یعنی فیوریوسا (با بازی آنیا تیلور جوی) دارد. از سوی دیگر تیلور جوی نیز خودش توضیحاتی درباره این صحنه و اهمیت آن در فیلم ارائه کرد:

من و جرج [میلر] مباحثه‌هایی طولانی درباره این صحنه طولانی و دلایل پشت آن داشتیم. در این صحنه ما مجموعه‌ای گسترده از مهارت‌ها را مشاهده می‌کنیم، و این نشان می‌دهد فیوریوسا چقدر بامهارت و قدرتمند است. این طولانی‌ترین صحنه‌ای است که ما فیلمبرداری کرده‌ایم.

در این فیلم کریس همسورث نقش جنگ‌سالار دمنتوس را ایفا می‌نماید، کسی که فیوریسا را از خانواده‌اش جدا کرده و زندگی وی را برای همیشه عوض می‌کند. فیلم فیوریوسا در واقع به نحوه شکل‌گیری این شخصیت و داستان زندگی او تا پیش از وقایع Mad Max: Fury Road می‌پردازد. همان‌طور که می‌دانید شارلیز ترون این نقش را در «جاده خشم» ایفا کرده بود.

فیلم Furiosa – که وقایع آن با داستان بازی مد مکس نیز ارتباط دارد – برای اکران در تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد) برنامه ریزی شده است. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدرهااز جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدرها۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدرها


چه بلایی سر درایو کلاب اومد؟

در Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتودر Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.