ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران [+ ساعت پخش تکرار و خلاصه داستان]

مجموعه ۵۰ متر مربع به کارگردانی بوراک آکساک از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع با ما همراه شوید.

سریال ۵۰ متر مربع در گونه اکشن، کمدی و درام در سال ۲۰۲۱ در کشور ترکیه ساخته شده است. این مجموعه هشت قسمتی در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ از نتفلیکس منتشر شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ترکی هستید، می‌توانید سریال ۵۰ متر مربع را از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ از شبکه تهران تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع ، زمان تکرار و اسامی بازیگران این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران، زمان پخش سریال ۵۰ متر مربع هر شب ساعت ۲۳:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۱۱:۰۰ و ۱۹:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران

در سریال خانوادگی «۵۰ متر مربع» بازیگران توانمند ترکی از جمله انگین اوزترک، کورشات النی‌آچیک، چنگیز بوزکورت، آیبوکه پوسات، تولگا تکین، توئچه کاراباجاک، تونجای بیازیت و اوزگور امره ییلدیریم نقش آفرینی می‌کنند. این سریال با ترکیب ژانر کمدی و اکشن توانسته داستان جالب و جذابی را به بینندگان ارائه دهد. فیلمنامه آن تعلیق و کشمکش خوبی دارد و ذهن مخاطب را درگیر می‌کند.

سریال ۵۰ متر مربع پس از پخش با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبان روبه‌رو شد و اغلب آن‌ها فیلمنامه، بازی خوب و قوی بازیگران به ویژه انگین اوزترک، داستان طنز، صحنه‌های اکشن، نحوه فیلمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی آن را ستودند.

سریال ۵۰ متر مربع پس از حضور در جشنواره بین‌المللی Pantene Golden Butterfly Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه Golden Butterfly به عنوان بهترین سریال اینترنتی شود.

خلاصه داستان سریال ۵۰ متر مربع

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران، سراغ قصه‌ی این مجموعه اجتماعی، درام، خانوادگی می‌رویم که داستان مردی جنایتکار است که پسری را دزدیده و او را مانند پسر نداشته خود بزرگ می‌کند و حالا که پسر راز او را فهمیده نمی‌تواند از او دل بکند.

زمان پخش تکرار سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران

در خلاصه داستان سریال ۵۰ متر مربع آمده است: «گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کار‌های غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و آقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.»

صداپیشگان سریال ۵۰ متر مربع

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، از شبکه‌ی تهران پخش می‌شود.

زمان پخش سریال ۵۰ متر مربع

زمان پخش سریال ۵۰ متر مربع

مدیر دوبله این سریال زهره شکوفنده است. دانیال الیاسی، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، زویا خلیلی آذر، حسین سرآبادانی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، مینو غزنوی، میلاد فتوحی، کوروش فهیمی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، نصراله مدقالچی، سعید مظفری، علی منصوری راد، غلامرضا مهرزادیان، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال و زهره شکوفنده صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ۵۰ متر مربع نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال انگین اوزترک، کورشات النی‌آچیک، چنگیز بوزکورت، آیبوکه پوسات، تولگا تکین، توئچه کاراباجاک، تونجای بیازیت و اوزگور امره ییلدیریم نقش‌آفرینی کردند.

سریال ۵۰ متر مربع چند قسمتی است؟

این سریال در ۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، به کارگردانی بوراک آکساک ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”کدام بازیگرها در سریال ۵۰ متر مربع نقش‌آفرینی کرده‌اند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در این سریال انگین اوزترک، کورشات النی‌آچیک، چنگیز بوزکورت، آیبوکه پوسات، تولگا تکین، توئچه کاراباجاک، تونجای بیازیت و اوزگور امره ییلدیریم نقش‌آفرینی کردند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”سریال ۵۰ متر مربع چند قسمتی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”این سریال در ۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، به کارگردانی بوراک آکساک ساخته شده است.”}}]}

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.