بازیگران سریال جدید The Office مشخص شدند

بازیگران سریال جدید The Office مشخص شدند

همانطور که قبلا اعلام شده بود، سریالی جدید در دنیای The Office در دست ساخت است و حالا دو عدد از بازیگران آن مشخص شده‌اند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:برترین سریال‌های کمدی تمام دوراناز پیدایش زمان تا ابدآلاباد شاد زندگی کنید!
برترین سریال‌های کمدی تمام دورانبرترین سریال‌های کمدی تمام دوران

به‌گزارش ورایتی، سابرینا ایمپاچیاتوره و دامهنال گلیسون به این سریال پیوسته‌اند و جزوی از نقش‌های اصلی سریال خواهند بود. ایمپاچیاتوره بازیگری ایتالیاییست که اغلب در فیلم‌های ایتالیایی همچون Napoleon and Me و Miss F بازی کرده است، اما اخیرا با فصل دوم سریال The White Lotus به شهرت رسید و برای آن توانست نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به‌دست آورد. از طرفی دیگر گلیسون بازیگری ایرلندیست که بیشتر به واسطه ایفای نقش «ژنرال هاکس» در سه‌گانه جدید Star Wars شناخته می‌شود، اما در فیلم‌هایی همچون Ex Machina و The Revenant هم بازی کرده است.

سریال The Officeسریال The Office

سریال جدید The Office در Universal TV در حال ساخت است و توسط گرگ دنیلز (خالق سریال اصلی آفیس آمریکایی) و مایکل کومان خلق می‌شود. ظاهرا این سریال در همان دنیای آفیس اصلی جریان دارد و یک ریبوت نیست، اما ما را به دفتری جدید پر از شخصیت‌های جدید می‌برد.

سریال اصلی آفیس خود اقتباسی از سریالی انگلیسی با همین نام بود و از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ پخش شد. این سریال در شهر اسکرنتون و شرکت کاغذ داندر میفلین دنبال می‌شد. استیو کارل، رین ویلسون، جان کرازینسکی، جنا فیشر، اد هلمز، میندی کیلینگ و بی‌جی نواک از جمله بازیگران اصلی این سریال بودند.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های معمایی | ۲۴ سریال برای کاراگاهان تیزبین + IMDBحل معما همراه با برترین جرم‌شناسان!
بهترین سریال های معمایی | ۲۴ سریال برای کاراگاهان تیزبین + IMDBبهترین سریال های معمایی | ۲۴ سریال برای کاراگاهان تیزبین + IMDB


چه بلایی سر درایو کلاب اومد؟

در Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتودر Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.