ترکیب جادوگری و کارآگاهی را در The Thaumaturge تجربه کنید

بازی‌های بلوک شرق معمولا حرف‌های جالبی برای گفتن دارند. از سری مترو ۴A Games که به عنوان یک بازی شوتر جمع و جور شروع شد تا ویچر و سی‌دی پراجکت رد به عنوان یک سازنده بازی که به مرور زمان خود را به عنوان یکی از بزرگترین ناشرهای اروپایی اثبات کرد. بازی The Thaumaturge که یک عنوان جدید از استودیوی لهستانی ۱۱bit (بازی‌های This War of Mine و Frostpunk) است هم پا در چنین مسیری گذاشته است. استودیوی Fool’s Theory که این بازی نقش‌آفرینی عجیب و غریب را ساخته، در حال حاضر روی نسخه ریمیک قسمت اول ویچر کار می‌کند.

<!–

–>

ترکیب جادوگری و کارآگاهی را در The Thaumaturge تجربه کنید - ویجیاتوترکیب جادوگری و کارآگاهی را در The Thaumaturge تجربه کنید - ویجیاتو

بازی The Thaumaturge از یک دنیای نه چندان اغراق‌شده در ورشو اوایل قرن ۲۰ شروع می‌شود. جایی که لهستان همچنان زیر یوغ روسیه تزاری است و شما در نقش یک کارآگاه به اسم ویکتور باید با انواع و اقسام عقاید و دیدهای مختلف آشنا شوید. در واقع این بازی نقش‌آفرینی، داستانی از ترکیب تاریخ و فانتزی را روایت می‌کند. چیزی که برای من در این بازی جذاب بود، دیالوگ‌های بین شخصیت‌ها، انگیزه شخصیت اصلی و البته روند برخورد با هر فرد بود. گاهی اوقات حتی یک دیالوگ اشتباه می‌تواند کار را برای شما سخت و پیچیده کند و کار به دعوای خیابانی بکشد.

در بحث گیم‌پلی، بازی The Thaumaturge یک عنوان داستانی و دیالوگ‌محور است. بازی خیلی روی این موضوع تاکید دارد که هر انتخابی برای خودش یک سری عواقب دارد. عواقبی که می‌تواند مسیر داستان بازی را کاملا منحرف کند. شخصیت شما می‌تواند با دوستان خودش وقت بگذارند،‌ به مردم شهر در حالت Free Roam کمک کند یا حتی اگر کمی خلق و خوی دعوا دارید، دردسر درست کنید. بازی یک حالت کارآگاهی هم دارد که به ویکتور اجازه می‌دهد تا چیزی فراتر از اجسام را در حالت عادی ببیند.

سیستم کارآگاهی بازی واقعا جذاب است و می‌توانید از قدرت‌های جادوگری شخصیت خودتان برای دیدن اجسام به صورت هایلایت استفاده کنید و مسائل را حل کنید. در انتهای جستجو می‌توانید سرنخ‌های مختلفی داشته باشید و سرنخ‌ها را به هم مرتبط کنید. نکته جذاب‌تر این است که این قابلیت کارآگاهی بازی فقط در مراحل قابل استفاده نیست و از آن در حالت اپن ورلد بازی هم استفاده می‌شود.

ترکیب جادوگری و کارآگاهی را در The Thaumaturge تجربه کنید - ویجیاتوترکیب جادوگری و کارآگاهی را در The Thaumaturge تجربه کنید - ویجیاتو

بازی به عنوان یک اثر داستانی نقش‌آفرینی،‌ بخش ارتقای کاراکتر و اسکیل تری خودش را دارد. با استفاده از اکس‌پی به دست‌آمده در طول بازی، می‌توانید توانایی‌های مختلف خودتان را در شاخه‌های مختلف مثل خط سلامتی، جادوگری و ذهن ارتقا دهید. هر کدام از این قابلیت‌ها می‌توانند به کمک شما در طول قصه بیایند و روند بازی را برایتان لذت‌بخش‌تر کنند. بازی The Thaumaturge با قیمت ۴۰ دلار از طریق استیم و پلتفرم‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن قابل خرید است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.