فرنچایز Mortal Kombat تاکنون بیش از ۸۰ میلیون نسخه فروخته است

فرنچایز Mortal Kombat تاکنون بیش از ۸۰ میلیون نسخه فروخته است

WB Games اعلام کرد که فروش فرنچایز مبارزه‌ای محبوب مورتال کمبت (Mortal Kombat) از زمان اولین عرضه خود در بیش از ۳۰ سال قبل، به بیش از ۸۰ میلیون نسخه رسیده است.

جدیدترین بازی از سری مورتال کمبت به‌تازگی تحت‌عنوان Mortal Kombat 1 معرفی شد که در واقع ریبوت این فرنچایز محسوب می‌شود. اکنون برادران وارنر جدیدترین آمار مربوط به فروش این فرنچایز را نیز اعلام کرده است. به گفته این ناشر، استودیو ندررلم از زمان عرضه اولین نسخه این سری در بیش از ۳۰ سال پیش تاکنون در مجموع بیش از ۸۰ میلیون نسخه از Mortal Kombat در سراسر جهان برای تمام پلتفرم‌ها فروخته است.

بنابراین، Mortal Kombat در حال حاضر پرفروش‌ترین فرنچایز مبارزه‌ای تمام دوران است و Super Smash Bros با فروش کمی بیشتر از ۷۲ میلیون نسخه در جایگاه دوم قرار دارد.

فرنچایز Mortal Kombat تاکنون بیش از ۸۰ میلیون نسخه فروخته است - ویجیاتوفرنچایز Mortal Kombat تاکنون بیش از ۸۰ میلیون نسخه فروخته است - ویجیاتو

Mortal Kombat 1 قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. مشخصات موردنیاز برای اجرا نسخه پی‌سی آن نیز اخیرا اعلام شده بود.


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.