صداپیشه آلن ویک بازه زمانی انتشار Alan Wake 2 را فاش کرد

صداپیشه آلن ویک بازه زمانی انتشار Alan Wake 2 را فاش کرد

«متیو پورتا» صداپیشهٔ آلن ویک با حضور در برنامه Monsters, Madness, and Magic گفت که بازی Alan Wake 2 قرار است در ماه اکتبر عرضه شود، یعنی زمانی در مهر یا آبان‌ماه.

در حالی که تاکنون اعلام شده بود Alan Wake 2 برای عرضه در سال ۲۰۲۳ آماده است، پورتا اکنون بازه زمانی دقیقی را اعلام کرده است (در حدود دقیقه ۱۶:۳۷ آخرین قسمت Monsters, Madness, and Magic). او درباره بازی گفت:

قرار است در ماه اکتبر منتشر شود. ما الان در اواسط توسعه آن هستیم. در واقع، من همین هفته گذشته فنلاند بود… جایی که شرکت توسعه بازی، Remedy در آن واقع شده است. آن‌ها شگفت‌انگیز هستند.

Alan Wake 2Alan Wake 2

باید به این موضوع اشاره کرد که هرچند پورتا صداپیشه آلن ویک است، اما زمان اعلام شده توسط او ممکن است با تاریخ برنامه‌ریزی شده Remedy برای انتشار بازی Alan Wake 2 متفاوت باشد. همچنین پورتا ممکن است تاخیرهای لحظه آخری که این روزها در صنعت بازی بسیار زیاد شده است را در نظر نگرفته باشد یا از مراحل دقیق توسعه اطلاعی نداشته باشد.

بازی Alan Wake 2 در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ معرفی شد و از آن به‌عنوان «اولین بازی ترسناک بقا» رمدی یاد شده است. اگر بازی در سال ۲۰۲۳ منتشر شود، دنباله آلن ویک اصلی که سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود، ۱۳ سال بعد در دسترس طرفداران فرنچایز قرار خواهد گرفت.


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

صداپیشه آلن ویک بازه زمانی انتشار Alan Wake 2 را فاش کرد - ویجیاتوصداپیشه آلن ویک بازه زمانی انتشار Alan Wake 2 را فاش کرد - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.