معرفی بازی The Sun: Origin؛ کلون موبایلی فرنچایز Fallout

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های سبک بقا – شوتر موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید The Sun: Origin همراه ویجیاتو باشید.

همه ما بازی‌های سبک بقا را دوست داریم. مهم نیست که روی صحبت‌مان با عناوین پی‌سی است، یا کنسول‌های خانگی! این بازی‌ها روی اکثر پلتفرم‌ها عملکردی فوق‌العاده داشته‌اند و طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده‌اند. درواقع یکی از دلایلی که سبب جذابیت دنیای بازی‌های سبک بقا شده، روایتی است که آن‌ها برای شما بازگو می‌کنند. این بازی‌ها سراسر هیجان هستند و چالش‌های بسیاری را نیز پیش رویتان قرار می‌دهند. در طول چندین سال اخیر و با پیشرفت‌های سبک بقا، استودیوهای بسیاری به تدریج به سراغ این سبک از بازی‌ها رفتند. خبر خوب این است که اگر شما طرفدار بازی‌های سبک بقا باشید؛ امروزه می‌توانید بازی‌های بسیار باکیفیتی را پیدا کنید که لایق تجربه کردن هستند.

از طرفی نیز باید به این موضوع اشاره کرد که صنعت موبایل گیمینگ، صنعتی پویا و رو به رشد است. بازی‌های موبایلی در طول یک دهه اخیر به طرز چشمگیری پیشرفت کرده‌اند و دیگر می‌توان از دل این بازی‌ها انتظارات بسیار بالایی داشت. بنابراین چندان هم دور از ذهن نیست که ما بخواهیم روی این پلتفرم شاهد حضور بازی‌های بسیار خوبی باشیم. طبیعتا عناوین سبک بقای موبایلی نیز به رسم دیگر سبک‌ها روی موبایل؛ به دنبال حضور در دنیای این پلتفرم بودند و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی را نیز از خود نشان دادند.


مطلب پیشنهادی:طرفدار دنیای باب اسفنجی هستید؟ این بازی موبایلی گزینه خوبی برای شماستBattle for Bikini Bottom یک بازی باکیفیت کنسولی برای موبایل است
طرفدار دنیای باب اسفنجی هستید؟ این بازی موبایلی گزینه خوبی برای شماستطرفدار دنیای باب اسفنجی هستید؟ این بازی موبایلی گزینه خوبی برای شماست

معمولا بازی‌های سبک بقا روی موبایل با عناوینی چون ماینکرفت، Don’t Starve و یا حتی بازی This War of Mine شناخته می‌شود. اما باور کنید یا نه، دنیای بازی‌های بقا محور موبایلی بسیار وسیع‌تر از آن‌چیزی است که بنظر می‌رسد. این بازی‌ها یکی از پرطرفدارترین ژانرها روی پلتفرم موبایل هستند و می‌توان انتظارات بالایی از آن داشت. همچنین از طرفی نیز ظرفیت‌های پلتفرم موبایل به بازی‌سازهای کوچک‌ و مستقل اجازه می‌داد تا عجیب‌ترین ایده‌هایشان را عملی کنند و این موضوع؛ زمینه‌ساز حضور عناوین بسیار باکیفیتی روی پلتفرم موبایل شد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link