عرضه بازی‌های Xbox روی سایر پلتفرم‌ها به عملکرد Sea of Thieves بستگی دارد

شایعه‌ای اخیراً منتشر شده است که برنامه آینده «مایکروسافت» (Microsoft) برای پورت بازی‌های «ایکس باکس» (Xbox) روی پلتفرم‌های «سونی» (Sony) و «نینتندو» (Nintendo)، به عملکرد خوب عنوان Sea of Thieves روی کنسول PS5 بستگی دارد.

شرکت Microsoft در ماه‌های گذشته اعلام کرد که برخی از بازی‌های انحصاری Xbox را راهی کنسول‌های PlayStation 5 و Nintendo Switch می‌کند. دارندگان کنسول «سوییچ» توانستند بازی‌های Pentiment و Grounded را تجربه کنند، در حالی که دارندگان کنسول PS5 می‌توانند به انجام بازی‌های Hi-Fi Rush و Sea of Thieves بپردازند. در اصل، «مایکروسافت» توجه بسیار زیادی به عملکرد بازی Sea of Thieves روی اکوسیستم «پلی استیشن» خواهد داشت.

عملکرد Sea of Thieves

توجه زیاد مایکروسافت به نتیجه عملکرد بازی Sea of Thieves روی کنسول رقیب

رسانه The Verge در طی مصاحبه با منابع نزدیک به Microsoft، متوجه شده که بازی «دریای دزدان» کلید اصلی برنامه آینده مایکروسافت است. این شرکت می‌خواهد عملکرد بازی مذکور روی کنسول PS5 را ارزیابی کند و در صورت موفقیت آن، بازی‌های بیشتری از Xbox راهی کنسول‌های رقیب خواهند شد.

به نظر می‌رسد اولویت اول «مایکروسافت»، ساخت پورت‌های باکیفیت روی کنسول PS5 باشد. کاربران امیدوار هستند که دارندگان PS5 استقبال گرمی از بازی Sea of Thieves کنند، چون این استقبال ممکن است راه ورود بازی‌هایی مثل Gears of War و Forza Horizon را روی کنسول‌های PS5 و Switch II فراهم کند.

بازی آنلاین و سرویس‌محور Sea of Thieves در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌ «ایکس باکس وان» (Xbox One) و پلتفرم PC منتشر شد. کاربران از طریق سرویس اشتراکی «گیم پس» (Game Pass) می‌توانند بازی نامبرده را حتی روی کنسول Xbox Series X/S تجربه کنند. نظر شما درباره اولتیماتوم مایکروسافت چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.