نسخه بعدی اپل تی‌ وی بعدی به دوربین اختصاصی مجهز می‌شود

طبق آخرین گزارش‌ها، اپل در حال کار برروی نسخه جدیدی از اپل تی‌ وی است که احتمالاً می‌تواند با دوربین داخلی برای فیس‌تایم و برنامه‌های اضافی همراه باشد. مدت زیادی است که جزئیات این محصول را می‌شنویم و حالا شایعاتی در رابطه با آن دوباره منتشر شده است. اپل در حال حاضر مکانیزمی برای استفاده از فیس‌تایم در اپل تی‌وی دارد، اما به یک آیفون یا آیپد نیاز دارد که می‌تواند به عنوان وب‌کم برای نمایشگر بزرگتر استفاده شود.

مدل جدید اپل تی‌ وی با دوربین FaceTime و کنترل‌های مبتنی‌بر حرکت

همانطور که گفته شد، اپل احتمالاً در حال کار بر روی مدل جدید اپل تی‌وی است که شامل یک دوربین تعبیه‌شده در ست تاپ‌باکس است و نیازی به استفاده از آیفون یا آیپد اختصاصی به عنوان وب‌کم را از بین می برد. سال گذشته، با انتشار tvOS 17، کاربران اپل تی‌وی اپلیکیشن جدید فیس‌تایم را به دست آوردند که به آنها اجازه می‌داد از طریق تلویزیون خود تماس ویدیویی برقرار کنند.

براساس گزارش مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، انتظار می‌رود اپل‌ تی‌وی به یک دوربین داخلی مجهز شود. این دوربین احتمالاً از کنترل‌های مبتنی بر حرکت و اشاره (Gesture-based controls) پشتیبانی خواهد کرد. ناگفته نماند که همین حالا هم در iOS 17 ،macOS Sonoma و tvOS 17، می‌توانید در حین تماس‌های ویدیویی در فیس‌تایم و سایر اپ‌های تماس ویدیویی، با حرکات دست خود در صفحه تماس از افکت‌های سه‌بعدی استفاده کنید.

نسخه بعدی اپل تی‌ وی بعدی   به دوربین اختصاصی مجهز می‌شود

گورمن اشاره نکرد که کاربران تا چه زمانی باید منتظر تلویزیون جدید اپل بمانند و آیا این دستگاه با پیشرفت‌های اضافی مانند پردازنده سریع‌تر یا هر گونه تغییرات طراحی همراه خواهد بود یا خیر. این شرکت همچنین در حال کار بر روی نسخه جدید HomePod است که دارای نمایشگری برای کنترل بهتر و نمایش اطلاعات است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.