بن افلک چقدر ثروت دارد و آن را از چه طریقی به دست آورده است؟

بن افلک یکی از مشهورترین و موفق ترین بازیگران هالیوود است. اما در پس این شهرت و موفقیت، مردی با پیشینه ی مالی پرفراز و نشیب وجود دارد، بخصوص بعد از طلاق پرسروصدای او از جنیفر گارنر در سال ۲۰۱۵.

در ادامه می خواهیم ببینیم بن افلک چقدر ثروت دارد و مروری بر مسیر پرپیچ و خم وضعیت مالی او خواهیم داشت.

بن افلک و جنیفر گارنر توافقنامه مالی پیش از ازدواج نداشتند

1 jennifer garner ben affleck ff187eea5f7d491b80c307d3ef133f85

بن افلک و جنیفر گارنر در سال ۲۰۱۵ تنها یک روز بعد از دهمین سالگرد ازدواج شان، با انتشار بیانیه ای مشترک از پایان زندگی مشترک خود خبر دادند. آن ها در سال ۲۰۱۸ طلاق خود را نهایی کردند. بر اساس گزارش ها، این زوج سابق توافقنامه ی مالی پیش از ازدواج نداشتند و همین امر تقسیم اموال شان پس از طلاق را دشوار ساخته بود. گفته می شد بعد از جدایی این دو بازیگر مشهور از یکدیگر کار تقسیم اموال آن ها توسط مدیران مالی شان صورت گرفت.

این زوج سابق که از یکدیگر ۳ فرزند دارند، هر دو از ثروت فراوانی برخوردارند و بر اساس گزارش ها، بعید است که جنیفر گارنر بعد از جدایی از بن افلک، کمک مالی ای از سوی همسر سابقش دریافت کرده باشد.

ثروت بن افلک پیش از جدایی از جنیفر گارنر

2 jennifer garner ben affleck 2 d4def4b5e0614e8caa19805a5571d271

ثروت بن افلک پیش از جدایی از جنیفر گارنر در سال ۲۰۱۵، حدود ۷۵ میلیون دلار تخمین زده شده بود. ثروت بن افلک از منابع مختلفی بود که دستمزدهای بازیگر تنها یکی از آن ها بود. او با برندهای بزرگی قراردادهای تبلیغاتی داشت که درآمد ناشی از آن ها به ثروت او افزود.

علاوه بر این، بن افلک سرمایه گذاری هایی هم خارج از حوزه ی بازیگری داشته است، از جمله در حوزه ی املاک و دیگر تجارت هایی که درآمد بیشتری برایش تولید کردند.

علیرغم آن جدایی، وضعیت مالی بن افلک لطمه ای ندید

GettyImages 1498067214 6099855703464ce0afdffb7f3c7b8835

بن افلک در سال ۲۰۲۲ با جنیفر لوپز، خواننده ی مشهور، برای دومین بار نامزد و سپس ازدواج کرد. از آن زمان این زوج اوقات پرخرجی را در کنار یکدیگر گذرانده، از برگزاری جشن تولد ۵۲ سالگی جنیفر لوپز در جریان یک سفر لوکس اروپایی که با وقت گذرانی روی یک کشتی تفریحی بزرگ همراه بود گرفته تا خرید یک عمارت ۶۴ میلیون دلاری به صورت مشترک. جینفر لوپز با داشتنن ثروتی ۴۰۰ میلیون دلاری به طور حتم از پس این مخارج سنگین برمی آید اما این امر در مورد بن افلک هم صدق می کند.

بن افلک در دوران اوج فعالیت بازیگری اش برای هر فیلم ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار دستمزد می گرفت

5ff5275e3bb80772ed7be9c662

بن افلک توانسته کارنامه ی سینمایی پرباری مملوء از فیلم های موفق چه از نظر تجاری و چه از نظر منتقدان بسازد. این موفقیت طبیعتاً برای او درآمد قابل توجهی به همراه داشته است. بالاترین درآمد او از بازیگر در سال ۲۰۰۳ برای فیلم «چک حقوق» (Paycheck) بود. او از بازی در این فیلم ۱۵ میلیون دلار کسب درآمد کرد.

اما این تنها باری نبود که او دستمزد قابل توجهی برای نقش آفرینی خود دریافت کرد. اینطور که گفته می شود او برای هر دو فیلم اکشن «تغییر مسیر» (Changing Lanes) و «جمع تمام ترس ها» (The Sum of All Fears) ده میلیون دلار دستمزد دریافت کرده بود. همچنین او از فیلم کمدی رمانتیک مشهورش «جیلی» (Gigli) که زمینه ساز آشنایی بن افلک با جنیفر لوپز شد، ۱۲/۶ میلیون دلار کسب درآمد کرده بود. و این ها تنها بخشی از دستمزدهای سنگین او برای نقش آفرینی هایش هستند. گرچه رقم دقیق قرارداد بن افلک برای بازی در نقش بتمن هرگز اعلام نشد، اما به طور حتم بازی در این نقش مقدار چشمگیری به ثروت او افزوده بود.

بن افلک درآمد زیادی از همکاری تبلیغاتی اش با شرکت Dunkin دارد

0179585b3e854f663cafd79d2c

بعد از انتشار تصاویر پاپاراتزی ها از بن فلک با قهوه های کافی شاپ زنجیره ای Dunkin’، بن افلک توانست علاقه اش به این برند را تبدیل به یک قرارداد تبلیغاتی پرسود با درآمد چند میلیون دلاری کند.

بن افلک در سال ۲۰۲۰ توانست ۵۵ میلیون دلار کسب درآمد کند

Actor Ben Affleck premiere AIR March 2023

همه گیری کرونا تأثیر منفی ای بر ثروت بن افلک نداشت. در حقیقت، او در آن دوره از چنان درآمدی برخوردار بود که توانست رتبه ی سی و هفتم فهرست صدتایی مؤسسه ی فوربس از پردرآمدترین سلبریتی های سال ۲۰۲۰ را از آن خود کند. بر اساس گزارش فوربس، بن افلک برای بازی در فیلم تاریخی «آخرین دوئل» (The Last Duel) و همینطور فیلم اکشن «هیپنوتیک» (Hypnotic) دستمزدهایی ۸ رقمی دریافت کرده بود.

ثروت بن افلک تا سال ۲۰۲۴

ثروت بن افلک تا مارس ۲۰۲۴ بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.