شیائومی در حال ساخت رقیبی برای گوشی گلکسی زد فلیپ است

افشاگر قابل‌اطمینان خبرهای فناوری، Digital Chat Station به تازگی برنامه‌های گوشی تاشوی شیائومی را فاش کرد. ظاهرا شرکت شیائومی در حال کار روی گوشی تاشو جدیدی با فرم‌فکتور شبیه گلکسی زد فلیپ است. اما آیا این دستگاه هرگز در خارج از بازار چین عرضه خواهد شد؟

براساس اطلاعات Digital Chat Station، شیائومی احتمالاً در حال کار برروی نسل سوم گوشی‌های تاشو خود است و این بدان معناست که گلکسی زد فلیپ سامسونگ رقابتی سخت در پیش دارد. شایعات حاکی از آن است که دستگاه آینده شیائومی فوق‌العاده سبک و باریک خواهد بود.

شیائومی در حال ساخت رقیبی برای گوشی گلکسی زد فلیپ است

شیائومی اولین شرکتی نیست که برای طراحی دستگاه تاشویی که به‌صورت عمودی باز و بسته شود، تلاش میکند. از زمانی که موتورولا برای نخستین‌بار چنین دستگاهی را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرده و بسیاری از کاربران از آن استقبال کردند، بسیاری از شرکت‌ها به‌طور مداوم به‌دنبال گجت‌های هیجان‌انگیزتری برای عرضه هستند.

احتمالا گوشی آینده شیائومی رضایت کاربرانی که طرفدار ضخامت دستگاه‌هایی مثل موتورولا ریزر، گلکسی زدفلیپ یا اوپو Find N2 Flip نیستند را جلب می‌کنند. همانطور که قبلاً ذکر شد، ظاهراً این دستگاه بسیار سبک و نازک خواهد بود.

گوشی آینده شیائومی با چه قیمتی روانه بازار می‌شود ؟

سوال بزرگی که همه می‌پرسند این است که آیا برچسب قیمت شیائومی میکس فولد ۳ آینده دستگاهی است که مردم می‌توانند از عهده آن برآیند یا خیر. زیرا این شرکت بارها با قیمت‌گذاری تهاجمی در بازار داخلی کاربران را غافلگیر کرده است و امکان دارد که همین روند را درمورد گوشی تاشو بعدی خود تکرار کند. مثلا گوشی‌ شیائومی ۱۳ پرو این شرکت با برچسب قیمتی بسیار بالا روانه‌ بازار شد. البته اغلب محصولات شیائومی با قیمت رقابتی نسبت‌‌به سایر دستگاه‌های مشابه عرضه می‌شوند.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که آیا دستگاه در خارج از چین در دسترس خواهد بود یا خیر. با توجه به این واقعیت که هر دو مدل قبلی گوشی تاشوی بعدی منحصر به چین بودند، امید چندانی وجود ندارد که نسل بعدی دراختیار مشتریان اروپایی و آمریکایی قرار گیرد. اما هنوز هم این احتمال وجود دارد که شیائومی ثابت کند که اشتباه می‌کنیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.