دریافت رایگان دو بازی Resident Evil 4 و Star Wars Jedi: Survivor برای خریداران محصولات AMD

شرکت AMD یک باندل بازی جدید برای پردازنده‌های گرافیکی خود راه‌اندازی کرده است که به خریداران یک نسخه رایگان از بازی Resident Evil 4 Remake را اهدا می‌کند، در حالی که خریداران پردازنده‌های هسته‌ای این شرکت همچنین می‌توانند بازی Star Wars Jedi: Survivor را به صورت رایگان دریافت کنند.

شرکت AMD قصد دارد برای کسانی که قصد خرید پردازنده‌های گرافیکی سری Raedon RX6000 و RX7000 را دارند، نسخه رایگان بازی ریمیک Resident Evil 4 را به آن‌ها اهدا نماید. این هدیه ویژه تنها برای خریداران پردازنده‌های گرافیکی نخواهد بود. آن‌هایی که می‌خواهند پردازنده‌های هسته‌ای از طیف Ryzen 5 7600 تا Ryzen 9 7950X3D را خریداری نمایند، می‌توانند یک نسخه رایگان از بازی Star Wars Jedi: Survivor را دریافت کنند.

گفتنی است نسخه PC بازی Resident Evil 4 از عملکرد گرافیکی قابل‌قبولی روی اکثر سیستم‌های نیمه‌حرفه‌ای برخوردار است. اما از سوی دیگر، عملکرد نسخه کامپیوتر بازی Star Wars Jedi: Survivor آنچنان تعریفی ندارد. بسیاری از کاربران PC از وجود باگ‌های متعدد، افت فریم‌ریت و لگ در بازی Star Wars Jedi 2 گله‌مند هستند. البته شرکت EA پچ‌های گرافیکی برای بهبود وضعیت نسخه PC بازی مذکور منتشر کرده است.

دریافت رایگان بازی Resident Evil 4 برای AMD

مدت زمان دریافت باندل‌های Resident Evil 4 و Star Wars Jedi برای خریداران محصولات AMD

اگر کاربران قصد خرید یکی از سی‌پی‌یوهای موجود در باندل‌های مربوطه را دارند، ممکن است بخواهند مدل Ryzen 9 7900X3D را انتخاب کنند که ۵۰ دلار تخفیف خورده است. این مدل مجهز به تراشه ۵ نانومتری دارای ۱۲ هسته، ۲۴ رشته، ۱۲۰ وات TDP است و می‌تواند تا ۵.۶ گیگاهرتز را تقویت کند. همچنین CPU مزبور دارای ۱۴۰ مگابایت کش شامل ۱۲ مگابایت کش L2 و ۱۲۸ مگابایت حافظه نهان L3 است.

باندل ویژه Resident Evil و تخفیف Ryzen 9 7900X3D تا اول ژوئیه، یک روز پس از پایان دریافت باندل Jedi: Survivor ادامه دارد. در مجموع، این دو بازی و تخفیف به ۱۸۰ دلار به فروش می‌رسد. گفتنی است مدت زمان دریافت باندل Star Wars Jedi Survivor تا ۳۰ ژوئن تمدید شد. شرکت AMD تمام تلاش خود را می‌کند تا کاربران از پردازنده‌های گرافیکی Radeon RX7000 استفاده کنند تا وارد نظرسنجی پلتفرم «استیم» (Steam) شود. این در حالی است شرکت AMD در رقابت با شرکت Intel در عرضه پردازنده‌های هسته‌ای شکست خورد و نتوانست جایگاه اول را در نظرسنجی پلتفرم Steam به دست آورد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.