شایعه: نینتندو سوییچ ۲ در مارچ ۲۰۲۵ راهی بازار خواهد شد

نینتندو نمی‌خواهد با مشکل کمبود موجودی کنسول مواجه شود

شایعه: نینتندو سوییچ 2 در مارچ 2025 راهی بازار خواهد شد

در گزارش‌های اخیر فهمیدیم که عرضه نینتندو سوییچ ۲ تا اوایل سال ۲۰۲۵ عقب افتاده و اکنون منبع معتبر دیگری ضمن تایید این شایعه، بازه انتشار دقیق‌تری به ما داده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:سازگارترین بازی‌های نینتندو سوییچ جهت اجرا روی موبایلتبدیل موبایل به کنسول بازی!
سازگارترین بازی‌های نینتندو سوییچ جهت اجرا روی موبایلسازگارترین بازی‌های نینتندو سوییچ جهت اجرا روی موبایل

رسانه Nikkei در گزارش اخیر خود ضمن تایید اخبار اخیر مبنی بر تاخیر انتشار سوییچ ۲، ادعا کرده که این کنسول در مارچ ۲۰۲۵ راهی بازار می‌شود. جا دارد اشاره کنیم که بلومبرگ نیز مدتی پیش گزارشی منتشر و در آن ادعا کرد که سوییچ ۲ «در زودترین حالت» در مارچ منتشر می‌شود، که این برداشت را به ما می‌دهد که احتمال یک تاخیر مجدد نیز وجود دارد.

همچنین در گزارش Nikkei ادعا شده که علت این تاخیر از سمت نینتندو، گسترش لیست بازی‌های زمان عرضه (که در گزارش‌های قبلی هم گفته شده بود) و جلوگیری از کمبود موجودی واحدهای کنسول است. مورد دوم مسئله‌ای بود که عرضه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس را به شدت تحت تاثیر قرار داد و خرید این کنسول‌ها را بسیار سخت کرد.

این گزارش برخی از جزئیات دیگری که در گزارش‌های پیشین آمده بودند را نیز تایید کرده است، از جمله اینکه این کنسول هم یه دستگاه هیبرید همانند سوییچ است و از صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به کنسول قبلی بهره می‌برد.


مطلب پیشنهادی:چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]قدرت جذاب شبیه‌سازها
چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]


بررسی بازی اسکال اند بونز

حالت تک‌نفره بازی Nightingale در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتوحالت تک‌نفره بازی Nightingale در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.