چه بلایی سر برادر ریک گرایمز آمد؟

اگر از هواداران و مخاطبان The Walking Dead‌ باشید پس بایستی ریک گرایمز را بشناسید. ریک پروتاگونیست بنیادین این فرانچایز است که در نقش محوری کمیک‌ها و سریال مردگان متحرک قرار دارد. در طول ماجرای The Walking Dead با شماری از اعضای خانواده‌ی او آشنا می‌شویم ولی آیا می‌دانستید که ریک گرایمز یک برادر هم دارد؟

<!–

–>

به طور کلی، کاراکترهایی که در The Walking Dead رونمایی می‌شوند چندان از گذشته‌ی خود پیش از پایان دنیا سخن نمی‌گویند. شخصیت‌های انگشت‌شماری هستند که از زندگی خود قبل از آخرالزمان و افرادی که با آن‌ها سر و کار داشتند حرف می‌زنند. ریک گرایمز جزو آن دسته از کاراکترهاست که تمرکز خود را روی زنده ماندن خود و اطرافیانش در این دنیای نابودشده گذشته است و زمان چندانی برای خاطره‌بازی ندارد. بنابراین، چندان شگفت نیست که اشاره‌ی پررنگی به برادر ریک گرایمز در داستان بنیادین The Walking Dead نمی‌شود.

هر چند، چنین چیزی بدان معنا نیست که نمی‌توان برادر ریک گرایمز را در فرانچایز The Walking Dead یافت. در واقع، یک کمیک ویژه از او منتشر شده است. این کمیک The Walking Dead: The Alien نام دارد و برایان کی. وان و مارکوس مارتین آن را پدید آورده‌اند.

خطر اسپویل

این نوشتار ماجرای کمیک The Walking Dead: The Alien و سرنوشت برادر ریک گرایمز را لو می‌دهد. اگر نمی‌خواهید این اتفاق بیفتد، از خواندنش چشم‌پوشی کنید.

ماجرای کمیک The Walking Dead: The Alien در شهر بارسلونای اسپانیا آغاز می‌شود؛ جایی که جفری گرایمز در آن گیر افتاده است. روایت این داستان در روزهای ابتدایی همه‌گیری ویروس زامبی‌ست. آن طور که خود جف می‌گوید، تنها چند روز پیش از شروع The Walking Dead: The Alien متوجه به کما رفتن برادر بزرگ‌تر خود شده بود و تلاش داشت تا به ایالات متحده بازگردد ولی قرنطینه شدن فرودگاه جلوی او را گرفت.

دیدار جف گرایمز و کلودیا (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)دیدار جف گرایمز و کلودیا (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)
دیدار جف گرایمز و کلودیا (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)

در ابتدای کمیک، جف گرایمز یک تلاش ناموفق در نجات جان یک پسربچه از شماری زامبی دارد. در همین حال است که با دختری با نام کلودیا آشنا می‌شود که نجاتش می‌دهد. کلودیا ادعا می‌کند که راهی برای رسیدن به ایالات متحده‌ی آمریکا دارد اما به کمک جف نیاز دارد؛ هم به خاطر چراغ‌قوه‌اش و هم برای آمریکایی بودنش.

راه رسیدن به ایالات متحده (جایی که کلودیا گمان می‌کند درمانی برای زامبی‌ها وجود دارد) از طریق دریا و اقیانوس است. امن‌ترین مسیر برای رسیدن به کنار دریا هم فاضلاب تاریک و پر از گاز متان بارسلونا به شمار می‌آید.

پس از استفاده از شبکه‌ی فاضلاب و به لطف شتاب پایین زامبی‌ها، کلودیا و جف موفق می‌شوند تا خود را به یک قایق برسانند ولی حواسشان نیست که درون این شناور هم یک زامبی پنهان شده است. این درگیری باعث پرت شدن کلودیا به همراه زامبی به درون آب می‌شود. جف نیز برای کمک به کلودیا به درون آب می‌پرد و آن دختر را به داخل قایق بازمی‌گرداند. در این جاست که کلودیا و جف متوجه زخم روی پای برادر کوچک‌تر ریک گرایمز می‌شوند.

به عنوان واپسین خواسته، جف گرایمز از کلودیا می‌خواهد زمانی که به ایالات متحده‌ی آمریکا رسید، برادر بزرگ‌ترش را پیدا و از طرفش با او خداحافظی کند. سپس به سکوت فرو می‌رود.

با این که هرگز خبری از جفری گرایمز در ماجرای بنیادین The Walking Dead نیست ولی حتی سر و کله‌ی کلودیا هم پیدا نمی‌شود تا ریک هیچگاه متوجه سرنوشت برادر کوچک‌تر خود نباشد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.