شایعه: ریمیک Uncharted: Drake’s Fortune در دست ساخت است

شایعه: ریمیک Uncharted: Drake’s Fortune در دست ساخت است

شاید آینده آنچارتد به عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین انحصاری‌های سونی، لزوما در خطر نباشد، اما با توجه به اینکه آخرین بازی این سری تقریبا ۷ سال پیش با Uncharted: The Lost Legacy در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، مطمئنا سوالاتی در مورد وضعیت مجموعه مطرح می‌شود.

<!–

–>

اکنون به گفته یکی از منابع آگاه، یک بازی جدید از Uncharted واقعا در دست ساخت است.

نیک بیکر و جان کلارک، یکی از بنیانگذاران XboxEra در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست ادعا کردند که بازسازی اولین عنوان سری، Uncharted: Drake’s Fortune محصول سال ۲۰۰۷، برای PS5 در دست ساخت است.

اگرچه تضمینی برای تحقق این پروژه وجود ندارد، بیکر گفت که «حداقل به شدت مورد توجه قرار گرفته است».


مطلب پیشنهادی:۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانیدبازگشت جان مارستون
۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید

بیکر و کلارک همچنین اظهار داشتند که به طور مستقل اطلاعاتی در مورد ریمیک دریافت کرده‌اند و همچنین «شواهدی» را دیده‌اند که به صحت آن اشاره می‌کند.

بیکر ادامه داد که اطلاعات مورد بحث «نشان نمی‌دهد» که بازسازی توسط سازنده سری Naughty Dog یا استودیو Bluepoint Games (که مجموعه Uncharted: The Nathan Drake را توسعه داد) در حال ساخت است و سازنده آن در حال حاضر مشخص نیست.

UnchartedUncharted

جالب اینجاست که نیل دراکمن سال گذشته گفت که کار استودیو با Uncharted «تمام» شده، اما مدت بعد، ناتی داگ اعلام کرد که در حال استخدام نیروی جدید است تا «تیم‌های آینده را نه تنها برای عناوین جدید، بلکه برای میراث بازی تشکیل دهد».

لیک‌ها ادعا کرده‌اند که عنوانی از Uncharted توسط یک استودیوی جدید در حال ساخت است. به طور گسترده حدس زده می‌شود که استودیو مورد بحث همان است که در شهر سن دیگو با همکاری استودیوی پلی استیشن ویژوال آرتز تاسیس شده است.

آگهی‌های شغلی در سال ۲۰۲۲ نشان داد که استودیو در حال توسعه یک پروژه جدید هیجان‌انگیز با Naughty Dog برای یک فرنچایز محبوب است.


مطلب پیشنهادی:بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2مرد عنکبوتی، شگفت‌انگیزتر از همیشه
بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2


سوساید اسکواد یا جنجالی‌ترین بازی سال!

از دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتواز دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.