کارگردان بخش‌های اکشن Death Stranding 2: On the Beach معرفی شد

کارگردان بخش‌های اکشن Death Stranding 2: On the Beach معرفی شد

جدیدترین تریلر Death Stranding 2: On the Beach مملو از مواردی بود که از هفته گذشته به موضوع داغ در فضای آنلاین تبدیل شده است.

<!–

–>

محبوب‌ترین بخش مطمئنا صحنه‌ای است که Higgs شرور (اکنون آرایش دلقکی دارد) را در حال مبارزه با روبات‌ها نشان می‌دهد که با گیتار برقی، رعد و برق شلیک می‌کند، گیتاری که همچنین به عنوان تبر عمل می‌کند.

در میان خیلی چیزهای دیگر، کارگردانی جذاب و ماهرانه صحنه‌های اکشن برای خیلی‌ها برجسته بود و آنطور که مشخص شده، نتیجه یک اضافه شدن یک عضو کلیدی به تیم توسعه توسط Kojima Productions است.

همانطور که در تریلر تایید شد (و متعاقبا توسط هیدئو کوجیما کارگردان در توییتر تایید شد)، یوجی شیمومورا به عنوان کارگردان اکشن در Death Stranding 2 فعالیت می‌کند.

برای کسانی که آشنایی ندارند، شیمومورا قبلا با کوجیما در Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain همکاری کرده بود. او همچنین به عنوان کارگردان اکشن در چندین عنوان Devil May Cry و Bayonetta و همچنین در تعدادی فیلم و سریال تلویزیونی کار کرده است.

Death Stranding 2Death Stranding 2

از زمانی که تریلر بازی Death Stranding 2 منتشر شد، کوجیما همچنین به طور فعال نکات جدیدی را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و در مورد شخصیت جدید بازی «عروسک زنده» صحبت کرد و قول شخصیت‌های جدید بیشتری را داد که هنوز رونمایی نشده‌اند.

کوجیما همچنین تایید کرد مدس میکلسن – که در بازی اول نقش کلیف را بازی کرد – برای قسمت دوم بازنخواهد گشت.

بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود.


سوساید اسکواد یا جنجالی‌ترین بازی سال!

از دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتواز دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.