گرافیک های RTX 4080 ایسوس و ناکتوا در رنگ مشکی؛ جذاب‌تر از همیشه!

شرکت‌های ایسوس و ناکتوا اخیرا از آخرین نتیجه همکاری خود در کارت گرافیک GeForce RTX 4080 SUPER به روز شده رونمایی کرده‌اند. این مدل کم و بیش آپدیت طراحی کارت گرافیک RTX 4080 Noctua است که به دلایل مختلف از جمله طراحی عظیم چهار اسلات، استفاده از فن‌های رده بالای سری PWM Noctua، قیمت بسیار زیاد و استفاده از رنگ‌بندی Noctua منحصربه‌فرد بوده است.
در حالی که این کارت گرافیک قابلیت خنک کنندگی قابل توجهی را ارائه می‌دهد، نمی‌توان در مورد طراحی آن چنین گفت. رنگ این کارت گرافیک ویژگی است که همه علاقه‌مندان از آن استقبال نمی‌کنند، زیرا طرح قهوه‌ای رنگ نمادین به سختی ترکیب خوبی با PCهای مدرن محسوب می‌شود. به همین دلیل، علاقه‌مندان به این کارت گرافیک خواهان نسخه مشکی بودند که ساخت آن نباید چندان پیچیده باشد، با توجه به اینکه شرکت ناکتوا از قبل برای فن‌های Chromax مشکی رنگ با مشخصات مشابه طرفداران خود را دارد.

گرافیک های RTX 4080 ایسوس و ناکتوا در رنگ مشکی؛ جذاب‌تر از همیشه!
NF A12X25 PWM Chromax Max

نگاهی به طراحی‌های جدید کارت گرافیک RTX 4080 ایسوس ناکتوا با فن‌های Chromax NF A12x25

اکنون، به لطف کار یوتیوبر و فیلمساز مت لی (Matt Lee)، ما نگاهی اجمالی به این موضوع داریم که چنین طراحی حتی می‌تواند چگونه به نظر برسد. کارهای او از پالت رنگ‌بندی سنتی قهوه‌ای و بژ جدا می‌شود تا چیزی به رنگ مشکی و نقره‌ای خلق کند. بیشتر رنگ‌های طرح اصلی در حال حاضر مشکی، خاکستری تیره یا نقره‌ای هستند، به غیر از لوگوهای کناری و صفحه پشتی کارت گرافیک. نه شرکت ایسوس و نه ناکتوا هرگز برنامه‌ای برای طراحی مشکی با سری فن‌های Chromax را تایید نکرده‌اند. با این حال، این چیزی است که همه خواستار آن هستند. ظاهراً لی هنوز روی پروژه کار می‌کند و ممکن است بعداً نگاه بهتری به این مد منحصر به فرد داشته باشیم.

اگر شرکت‌های ایسوس و ناکتوا یک کارت گرافیک Chromax بسازد چه می‌شود؟ در اینجا چیزی وجود دارد که من روی آن کار کرده ام تا به شما ایده بدهم که این کارت گرافیک چگونه می‌تواند به نظر برسد! دو فن Chromax NF A12x25 با جزئیات مشابه بر روی آن‌ها… این قطعاً یک حس خاص و منحصر به فردی به آن می‌دهد. آیا شما این را در کیس خود دوست دارید؟

_ مت لی (@mr_matt_lee) در تاریخ ۳ فوریه 

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.