سری جدیدی از پیکاپ های محبوب فورد معرفی خواهد شد

سری جدیدی از پیکاپ های محبوب فورد معرفی خواهد شد

به گزارش رسانه مدیاتی، طبق اخبار منتشر شده به‌نظر می‌رسد شرکت فورد قصد دارد جایگاه خود را به‌ عنوان تولیدکننده پیشرو پیکاپ ارتقا دهد. جان امرت، مدیر کل پیکاپ فورد، در مصاحبه‌ای به FOX Business گفت: “این زمان ویژه‌ای برای ما است. من تقریباً ۳۰ سال است که با این شرکت کار کرده‌ام، اما نمی‌توانم زمانی را به یاد بیاورم که در آن کاری را که در حال حاضر انجام می‌دهیم، یعنی راه‌اندازی یک F-150 جدید، انجام داده باشیم”

وی همچنین خاطرنشان کرد: “ما نه تنها یک F-150 جدید و یک رنجر جدید را به همراه انواع رپتور عرضه می‌کنیم، بلکه این موضوع به جایگاه ما به عنوان تولیدکننده شماره ۱ پیکاپ فروش در جهان و پرفروش‌ترین خط پیکاپ در جهان می‌افزاید.

ما در حال راه‌اندازی یک نسخه به‌روزرسانی‌شده از Powerboost هیبریدی خود هستیم، که داستان بزرگی برای ما است. صادقانه بگویم، تقاضای مشتری در خودروهای هیبریدی بسیار زیاد است و ما ترکیب هیبریدی خود را برای مدل F-150، در سال ۲۰۲۴ حدود دوبرابر می‌کنیم. F-150 Powerboost هیبریدی ما با یک ژنراتور ۷.۴ کیلوواتی Pro Power در دسترس است که می‌تواند یک محل کار را تغذیه کند.”

فورد خط جدیدی از کامیون‌های محبوب را معرفی می‌کند.

Emert گفت که فورد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ رکوردی را برای تحویل هیبریدی به ثبت رساند و گفت که با حدود ۳۸,۰۰۰ فروش در سه ماهه اول، ۴۲ درصد رشد داشته است.

فورد خط جدیدی از کامیون‌های محبوب را معرفی می‌کند.

وی همچنین افزود: “برای در نظر گرفتن این موضوع، وقتی به سه ماهه چهارم سال گذشته نگاه می‌کنیم، حدود ۳۷,۰۰۰ دستگاه بود و در مجموع، فروش هیبریدی ایالات متحده در سال گذشته حدود ۱۳۵۰۰۰ دستگاه بود و این میزان در مقایسه با سال قبل حدود ۲۵۰۰۰ دستگاه افزایش داشت. ما انتظار داریم در F-150 فروش هیبریدی ما در سال جاری دو برابر شود.”

فورد خط جدیدی از کامیون‌های محبوب را معرفی می‌کند.

F-150 Lightning تنها گزینه EV در خط پیکاپ‌های فورد برای این مدل است و خودروساز دیترویت آمار فروش سه ماهه اول را منتشر کرد که نشان می‌دهد ۷,۷۴۳ دستگاه فروخته شده است که ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی جدید تویوتا لندکروز که هیجان‌زده‌تان می‌کند

وانت کامپکت فورد ماوریک گزینه‌های گازی و هیبریدی را نیز ارائه می‌کند. Emmert خاطرنشان کرد که ماوریک هیبریدی از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است، که می‌توان تا حدی دلیل آن را مربوط به رتبه‌بندی راندمان سوخت ۴۲ مایل در هر گالن EPA دانست.

فورد خط جدیدی از کامیون‌های محبوب را معرفی می‌کند.

مدل پایه جدید رنجر دارای یک موتور ۲.۷ لیتری EcoBoost V6 خواهد بود که به گفته Emmert “یک ارتقای قابل توجه نسبت به جایی که قبلا بوده‌ایم” است و وی خاطرنشان کرد که دارای ویژگی‌های جدیدی است که در پیکاپ‌های بزرگ‌تر مانند Pro Trailer Backup Assist وجود دارد. این ویژگی‌ها با استفاده از هوش مصنوعی به راننده در جهت بهبود عملکرد کمک می‌کنند.

این نسخه همچنین شامل یک نسخه رنجر رپتور خواهد بود که برای اولین بار در ایالات متحده عرضه می‌شود که دارای یک EcoBoost V6 با قدرت ۴۰۵ اسب بخار و گشتاور ۴۳۵ پوند خواهد بود.

فورد خط جدیدی از کامیون‌های محبوب را معرفی می‌کند.

امرت گفت: “تا پایان ماه آوریل، ما امیدواریم که بیش از ۱۰۰,۰۰۰ پیکاپ جدید فورد، از جمله مدل‌های رنجر و F-150 جدید را ارسال کنیم. ما در حال دریافت تمام موجودی‌های خود هستیم و موجودی‌های نمایندگی‌هایمان را با پیکاپ‌های جدید خود پر می‌کنیم.”

رویدادهای تصاحب پیکاپ فورد در کارخانه پیکاپ دیربورن در میشیگان، کارخانه مونتاژ شهر کانزاس در کلیکومو، میسوری، جایی که F-150 ساخته می‌شود و کارخانه مونتاژ میشیگان در وین، میشیگان، جایی که رنجر ساخته شده است، برگزار خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.