مرسدس بنز EQS مدل ۲۰۲۵ با ظاهر جدید رونمایی شد

مرسدس بنز EQS مدل ۲۰۲۵ با ظاهر جدید رونمایی شد.

به گزارش رسانه مدیاتی، مرسدس بنز به‌ تازگی مجموعه‌ای از بروزرسانی‌ها از جمله قسمت جلوی اصلاح‌شده و بسته باتری بزرگ‌تر را برای سدان EQS 2025 معرفی کرده است. سدان لوکس الکتریکی مرسدس بنز EQS به لطف ظرفیت باتری بیشتر و نرم‌افزار ترمز احیاکننده بروز شده، در برد بهبود یافته است.

مرسدس هنوز اعداد رسمی EPA را منتشر نکرده است اما EQS براساس معیارهای WLTP، می‌تواند حداکثر ۶۴۴ کیلومتر را با یک‌ بار شارژ طی کند.

EQS بروز شده دارای یک بسته باتری جدید ۱۱۸.۰ کیلووات ساعتی و نرم‌افزار ترمز احیاکننده بازطراحی شده است که باید برد EQS را بیش از ۱۰ درصد بهبود بخشد. در حالی که قیمت‌گذاری برای EQS 2025 هنوز مشخص نیست، مرسدس تایید کرد که این مدل در اواخر سال جاری وارد نمایندگی‌ها خواهد شد. در ادامه این ویژگی‌ها را به صورت جزئی‌تری بررسی می‌کنیم.

مرسدس بنز EQS مدل 2025 با ظاهر جدید رونمایی شد.

افزایش برد

به گفته مرسدس، افزایش اندازه باتری با نرم‌افزار ترمز احیاکننده جدید، در کنار هم برد سدان برقی را بیشتر بهبود می‌بخشند. مرسدس با استفاده از ارقام قابل قبول‌تر برد WLTP اروپا، بیش از ۱۱ درصد افزایش برد را محاسبه کرد. می‌توان انتظار داشت که برد سدان EQS 2025 نزدیک به ۳۹۰ مایل باشد.

مرسدس بنز EQS مدل 2025 با ظاهر جدید رونمایی شد.

طراحی بروز شده و ویژگی‌های استاندارد

علاوه بر افزایش برد رانندگی، مرسدس بنز جلوی EQS را نیز بازطراحی کرد. تعداد زیاد ستاره‌های مرسدس بنز که در جلوی مدل‌های قبلی تعبیه شده‌اند، جای خود را به طراحی جلوپنجره‌ای با ظاهر سنتی‌تر با نوارهای کرومی متضاد در پس‌زمینه مشکی داده‌اند.

بیشتر بخوانید: سری جدیدی از پیکاپ های محبوب فورد معرفی خواهد شد

مدل ۲۰۲۵ خودرو EQS با بازطراحی جلوپنجره، ظاهر کلاسیک‌تری پیدا کرده است. این جلوپنجره اکنون از خطوط افقی مشابه سدان S کلاس بهره می‌برد و لوگو ایستاده‌ی مرسدس بنز روی کاپوت به حس اشرافی این خودرو افزوده است.

مرسدس بنز EQS مدل 2025 با ظاهر جدید رونمایی شد.

مرسدس در داخل خودروی ۲۰۲۵ مجموعه‌ای از تغییرات را با تمرکز بر رفاه و راحتی برای سرنشینان عقب ارائه کرده است. دریچه‌های کنترل تهویه مطبوع در ستون B اکنون دارای رنگ کرومی هستند. برای سرنشینان عقب سیستم گرم‌شونده‌ گردن و شانه هم وجود دارد. نمایشگر بزرگ داشبورد EQS موسوم‌ به HyperScreen که قبلاً تنها در تیپ‌های بالاتر قابل سفارش بود، اکنون در تمام تیپ‌ها به‌ صورت استاندارد قرار دارد.

مرسدس بنز EQS مدل 2025 با ظاهر جدید رونمایی شد.

مشتریانی که پول بیشتری برای خرج کردن دارند، می‌توانند پکیج تزئینی Pinnacle و Executive Interior را خریداری کنند. این پکیج دارای یک صندلی عقب است که می‌تواند تا ۳۸ درجه به عقب متمایل شود و به سرنشین عقب اجازه می‌دهد صندلی سرنشین جلو را به سمت جلو جمع کند تا فضای پا بهتر شود. برای مشخصات بروز شده و اطلاعات قیمت EQS ۲۰۲۵ باید کمی بیشتر منتظر بمانیم، اما مرسدس تایید کرد که مدل جدید در اواخر امسال وارد نمایندگی‌ها خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.