راهنمای خرید بهترین هندزفری گیمینگ

بدون شک گیمرهای حرفه‌ای در کنار استفاده از پی‌سی‌های قدرتمند یا لپ تاپ‌های گیمینگ بالارده به استفاده از تجهیزات با کیفیت حرفه‌ای مثل موس و کیبورد گیمینگ و هدست حرفه‌ای نیز اهمیت می‌دهند. دلیل استفاده از این تجهیزات بدون شک کمک به گیمر برای افزایش تمرکز و دقت در هنگام بازی کردن خواهد بود. با این وجود بسیاری از گیمرها به خصوص کسانی که با موبایل به بازی کردن می‌پردازند نیازمند یک گدجت جمع و جورتر مثل هندزفری گیمینگ دارند.

<!–

–>

همچنین شما می‌توانید مقاله مرتبط با بهترین هدفون های گیمینگ سیمی از ویجیاتو را نیز بخوانید. ۶

همچنین اگر به دنبال لیستی جامع از راهنمای خرید هدفون می‌گردید، مقاله هدست گیمینگ بلوتوثی را نیز از ویجیاتو بخوانید.

بهترین هندزفری گیمینگبهترین هندزفری گیمینگ

این موضوع باعث می‌شود تا بتوانند به سادگی هندزفری را با خود حمل کنند و در صورت نیاز از آن استفاده کنند. تصور کنید که هنگام بازی کردن قادر به تشخیص موقعیت بازیکنان مقابل نباشید و در طرف مقابل حریف شما با استفاده از یک محصول با کیفیت درک کامل از موقعیت و صدای شما دارد. این موضوع باعث می‌شود تا حریف شما از یک برتری بزرگ در برابر شما برخوردار شود.

با این وجود انتخاب و خرید هندزفری گیمینگ به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. هندزفری‌های گیمینگ بدون تردید برای بازی ساخته شده‌اند. با این حال همه آن‌ها نمی‌توانند به بهبود عملکردتان در بازی به شما کمک کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین نمونه‌های موجود در بازار و مناسب برای گیمینگ بپردازیم.


هندزفری مناسب گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

دنیا در بازی جای بسیار هیجان انگیز و زیبایی خواهد بود اما وقتی از صدای بسیار شفاف و واضح برخوردار هستید. تصور کنید در حال انجام یک بازی ترسناک هستید اما مهم‌ترین عامل این بازی‌ها که صدای آن‌ها خواهد بود به درستی و واضح به گوش شما نمی‌رسد. یا در یک بازی شوتر نمی‌توانید صدای پا حریف خود را به درستی تشخیص دهید. به همین علت یک هندزفری گیمینگ می‌تواند یک برتری بزرگ برای شما باشد.

هندزفری گیمینگ نه‌ تنها طراحی متفاوت و ارگونومیک برای استفاده طولانی دارد، بلکه معمولا دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را برای استفاده در بازی‌ها بیش از پیش خاص می‌کند. بهترین هندزفری گیمینگ موبایل در مقایسه با هندزفری‌‌های معمولی از قابلیت‌های به‌روزتری در انتقال داده‌های صوتی برخوردار هستند. همین قابلیت‌ها است که باعث می‌شود تمام جزئیات صدای بازی را به راحتی تشخیص دهید و به یک برتری در برابر حریف‌های خود دست یابید.

ویژگی‌های هندزفری مناسب گیمینگویژگی‌های هندزفری مناسب گیمینگ

کیفیت صدا بدون شک مهم‌ترین عاملی است که هنگام خرید به آن توجه خواهید کرد. یکی دیگر از نکات مهم انتخاب بین یک هندزفری گیمینگ سیمی یا بدون سیم است که یک انتخاب شخصی محسوب می‌شود. هندزفری‌های سیمی نیازی به شارژ شدن ندارند و برای استفاده به مدت بسیار طولانی مناسب هستند. از طرف دیگر نمونه‌های وایرلس شما را از شر سیم‌ راحت خواهند کرد.

از دیگر عوامل بسیار مهم در هندزفری گیمینگ میزان تاخیر (Latency) ‌آن است. این تاخیر هرچه بیشتر باشد صدای اتفاقات را دیرتر خواهید شنید و اختلافی قابل توجه بین صدا و تصویر به وجود می‌آید. کدک صوتی نیز یک المان مهم هنگام انتخاب یک هندزفری گیمینگ است. برای رمزگذاری فشرده‌تر و انتقال باکیفیت‌تر داده‌های صوتی از کدک‌های AAC و aptX استفاده می‌شود. این کدک‌ها برای رمزگذاری داده‌های صوتی بروزتر هستند و در نتیجه کیفیت صدایی که پخش می‌کنند بسیار بالاتر از دیگر نمونه‌ها است.


هدست بلوتوثی لنوو مدل HSA NEW HIGH QUALITY HQ08 2021

لنوو (Lenovo) همواره از برندهای فعال در حوضه گیمینگ بوده که لپ تاپ‌های گیمینگ آن در ایران شناخته شده هستند. این برند اقدم به ساخت هندزفری‌های گیمینگ نیز می‌کند که برخی از آن‌ها نسبت به کانفیگ خود از ارزش خرید بالایی برخوردارند. هندزفری گیمینگ لنوو مدل HSA NEW HIGH QUALITY HQ08 2021 یکی از این مدل‌های با ارزش است.

هدست بلوتوثی لنوو مدل HSA NEW HIGH QUALITY HQ08 2021هدست بلوتوثی لنوو مدل HSA NEW HIGH QUALITY HQ08 2021

این محصول از لنوو با قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومان ارزش خرید بسیار بالایی دارد. کیفیت ساخت در این محصول بسیار خوب است و به واسطه طراحی ارگونومیک خود در طولانی مدت به گوش‌های شما آسیبی وارد نمی‌شود.این هندزفری گیمینگ دارای فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است.

بلوتوث آن نسخه ۵ است و سرعت بسیار بالایی دارد و تا فاصله بسیار مناسبی به دستگاه شما متصل خواهد ماند. ایرفون‌ها دارای باتری ۳۰ میلی‌آمپری هستند و تا ۴ ساعت می‌توانند بدون نیاز به شارژ شما را همراهی کنند. کیس آن‌ها نیز دارای یک باتری ۴۰۰ میلی‌آمپری بوده تا بتوانند چندین بار ایرفون‌های شما را شارژ کنند.

مدل HSA NEW HIGH QUALITY HQ08 2021
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث نسخه ۵
وزن ۱۲ گرم
عمر باتری ۴ ساعت
قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومان

هندزفری گیمینگ بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل wave 300

جی‌بی‌ال (JBL) نامی آشنا در لوازم صوتی به شمار می‌رود و یک کمپانی ثابت شده در این زمینه است. محصولات این کمپانی در کنار صدای بسیار شفاف و رسا از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. یکی از محصولات بسیار جذاب و مناسب این کمپانی Wave 300 نام دارد که برای گیمینگ نیز یک نمونه کارآمد ظاهر خواهد شد.

هندزفری گیمینگ بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل wave 300هندزفری گیمینگ بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل wave 300

قیمت این محصول حدودا ۱.۵ میلیون تومان است و کیفیت بالا و ظاهری جذاب در آن دیده می‌شود. طراحی این هندزفری گیمینگ بسیار مناسب است و در طولانی مدت آسیبی به گوش شما وارد نمی‌شود. فرکانس پاسخ‌دهی این محصول بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. وزن هر ایرفون نیز ۷.۷ گرم خواهد بود.

بلوتوث این محصول نسخه ۵ است تا با سرعت هرچه بیشتر بتوانید با دستگاه مورد نظر به آن متصل شوید. همچنین به دلیل استفاده از نسخه ۵ بلوتوث شما می‌توانید تا ۱۰ متر دورتر از دستگاه خود به آن متصل بمانید. میزان شارژدهی این محصول حدودا ۶ ساعت است و کیس آن برای شارژ شدن به صورت کامل به ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

مدل wave ۳۰۰
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث نسخه ۵
وزن ۷.۷ گرم
عمر باتری ۶ ساعت
قیمت حدود ۱.۵ میلیون تومان

هندزفری وان‌ پلاس مدل KA NECKBAND BULLET Z WIRLESS GLOBAL

وان پلاس (OnePlus) یکی از برندهایی است که عموم ما آن را با ساخت گوشی‌های موبایل می‌شناسیم. این برند در ساخت هندزفری نیز فعالیت می‌کند و اگر به دنبال یک هندزفری گیمینگ بلوتوثی هستید این برند برای شما محصول KA NECKBAND BULLET Z WIRLESS GLOBAL را در نظر دارد.

هندزفری وان‌ پلاس مدل KA NECKBAND BULLET Z WIRLESS GLOBALهندزفری وان‌ پلاس مدل KA NECKBAND BULLET Z WIRLESS GLOBAL

با قیمت حدودا ۳ میلیون تومان می‌توانید این محصول جذاب از برند وان پلاس را تهیه کنید. کمپانی وان پلاس سعی کرده تا طراحی این محصول به راحت‌ترین شکل ممکن باشد. البته تا حد زیادی به هدف خود رسید و می‌توان از این هندزفری به مدت چند ساعت استفاده کرد. از ویژگی‌های بسیار خوب این محصول باید به حالت تاخیر پایین (Low Latency Mode) اشاره کنیم.

این محصول نیز از بلوتوث ورژن ۵ استفاده می‌کند و برد آن حدود ۱۰ متر است. این هندزفری ۲۸ گرمی با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۱۰ ساعت موسیقی را برای شما پخش کند. با شارژ کامل می‌توانید تا ۲۰ ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. باید به مقاومت این محصول در برابر آب و گواهی IP55 آن اشاره کرد.

مدل KA NECKBAND BULLET Z WIRLESS GLOBAL
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث ۵
وزن ۲۸ گرم
عمر باتری ۲۰ ساعت
قیمت حدود ۳ میلیون تومان

هندزفری گیمینگ شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite

شیائومی (Xiaomi) به سرعت توانست جایگاه بسیار خوبی در میان مردم به دست بیاورد. دلیل آن هم استفاده از امکانات گسترده در محصولات خود و قیمت پایین آن‌ها بود. پس از موفقیت‌های بسیار زیاد این کمپانی حالا یک محصول بسیار جذاب با نام Redmi Buds 3 Lite را به بازار عرضه کرد.

هندزفری گیمینگ شیائومی مدل Redmi Buds 3 Liteهندزفری گیمینگ شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite

با قیمت حدودا ۲ میلیون تومان می‌توان یک محصول با ارزش خرید بسیار بالا از کمپانی شیائومی را داشت. این هندزفری بلوتوثی که دارای تاخیر بسیار پایین است می‌تواند در هنگام بازی کردن کمک بزرگی به شما برساند. همچنین طراحی این محصول به نحوی صورت گرفته تا بتوان چند ساعت بدون مشکل از آن استفاده کرد.

بلوتوث نخسه ۵.۲ می‌تواند در فضای باز برد ۱۰ متری داشته باشد. وزن این محصول با کیس ۳۶ گرم و هرکدام از ایرفون‌ها وزن ۴.۲ گرمی دارد. با هربار شارژ می‌توانید تا ۵ ساعت از آن‌ها استفاده کرد. همچنین به وسیله کیس این مقدار ۱۸ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. این محصول دارای گواهی IP54 نیز هست و در برابر رطوبت مقاومت دارد.

مدل Redmi Buds 3 Lite
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث ۵.۲
عمر باتری ۵ ساعت
قیمت حدود ۳ هزار تومان

هندزفری گیمینگ رپو مدل EMD VM700S

رپو (Rapoo) فعالیت گسترده‌ای در ساخت تجهیزات جانبی گیمینگ همچون موس و کیبورد، وبکم و هندزفری و هدست گیمینگ دارد. محصولات این کمپانی عموما کیفیت مناسبی دارند و قیمت پایین آن‌ها ارزش خریدشان را بالا می‌برد. با این حال محصول EMD VM700S قیمت نسبتا بالایی دارد و ویژگی‌های مناسبی با خود به همراه دارد.

هندزفری گیمینگ رپو مدل EMD VM700Sهندزفری گیمینگ رپو مدل EMD VM700S

قیمت این محصول در بازار کشور حدود ۱.۸ میلیون تومان است و از جمله زیباترین محصولات موجود به شمار می‌رود. در این هندزفری گیمینگ از نورپردازی RGB استفاده شده و جلوه خاصی به آن بخشیده است. از ویژگی‌های آن می‌توان به تکنولوژی APTX با تاخیر بسیار پایین اشاره کرد.

بلوتوث نسخه ۵ به شما اطمینان می‌دهد که بتوانید با سرعت به این گدجت متصل شوید و حتی تا ۱۰ متر بدون قطع اتصال از آن فاصله بگیرید. این هندزفری گیمینگ می‌تواند تا ۵ ساعت بدون نیاز به شارژ شما را همراهی کند که با توجه به برخورداری آن از نورپردازی RGB بسیار مناسب است. با استفاده از کیس می‌توان تا ۶ بار آن را شارژ کرد و تا ۳۰ ساعت از آن استفاده کرد.

مدل EMD VM700S
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث نسخه ۵
وزن ۵.۵ گرم
عمر باتری ۵ ساعت
قیمت حدود ۱.۸ میلیون تومان

هندزفری گیمینگ آدیو تکنیکا مدل ATH-E40

آدیو تکنیکا (Audio technica) یک کمپانی ژاپنی است که به صورت حرفه‌ای لوازم صوتی مثل هدفون و هندزفری را طراحی و تولید می‌کند. محصولات این برند کیفیت صدا و ساخت فوق‌العاده‌ای دارند و از محصولات آن می‌توان به مدت بسیار طولانی استفاده کرد. یکی از این محصولات که به دلیل مشخصات بسیار خوب می‌توان در گیم نیز از آن استفاده کرد ATH-E40 نام دارد.

هندزفری گیمینگ آدیو تکنیکا مدل ATH-E40هندزفری گیمینگ آدیو تکنیکا مدل ATH-E40

با قیمت حدودا ۷ میلیون تومان می‌توانید یک هندزفری با کیفیت‌ از یک برند نامدار تهیه کنید. به واسطه طراحی ارگونومیک می‌توانید از این محصول به مدت بسیار طولانی استفاده کنید بدون اینکه آسیب و دردی به گوش شما وارد شود. فرکانس پاسخ‌دهی این محصول بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است.

وزن ۱۰ گرمی آن باعث شده تا بدون کوچکترین مشکلی آن را با خود حمل کنید. این هندزفری گیمینگ که به وسیله جک ۳.۵ میلی‌تری به دیوایس شما متصل می‌شود دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت مانیتورینگ، درایورهای Push-Pull دو فازه، ایزولیشن فوق‌العاده و کابل جدا شونده با طول ۱.۶ متری اشاره کرد.

مدل ATH-E40
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث جک ۳.۵ میلی‌تری
وزن ۵.۵ گرم
عمر باتری
قیمت حدود ۷ میلیون تومان

هندزفری بلوتوثی ریزر مدل Hammerhead True Wireless X

ریزر (Razer) یکی از پیشگامان و پرطرفدارترین برندهای ساخت تجهیزات جانبی گیمینگ است. بدون شک محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برند و جزو بهترین‌ها در میان هم‌رده‌ها هستند. محصول Hammerhead True Wireless X از ریزر نیز یکی از بهترین هندزفری‌های گیمینگ به شمار می‌رود.

هندزفری بلوتوثی ریزر مدل Hammerhead True Wireless Xهندزفری بلوتوثی ریزر مدل Hammerhead True Wireless X

این محصول با قیمت حدودا ۳ میلیون تومانی یک محصول گران قیمت اما بسیار با کیفیت و زیبا محسوب می‌شود. کیفیت ساخت همان‌طور که انتظار داریم بالا است و به شما حس یک محصول بالارده را می‌دهد. طراحی این محصول برای همه گوش‌ها مناسب نیست و یک نقطه ضعف به حساب می‌آید. این هندزفری با فرکانس پاسخ‌دهی بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز دارای امپدانس ۳۲ اهم و حساسیت ۹۱ دسی‌بل است.

محصول Hammerhead True Wireless X دارای بلوتوث نسخه ۵.۲ بوده و ویژگی‌های هیجان انگیز دیگری نیز دارد. از جمله این امکانات باید به لوگوی ریزر با نورپردازی بسیار زیبا اشاره کرد. همچنین باتری این محصول شما را شگفت‌زده می‌کند. شما می‌توانید تا ۲۴ ساعت (۶ ساعت و تا ۱۸ ساعت اضافه به همراه کیس) با این محصول به بازی کردن بپردازید. با وجود نداشن نویز کنسلینگ، حالت گیم مود آن واقعا عملکرد خوبی دارد و تاخیر آن به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مدل Hammerhead True Wireless X
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث نسخه ۵.۲
وزن ۱۰ گرم
عمر باتری ۲۴ ساعت
قیمت حدود ۳ میلیون تومان

هندزفری بلوتوثی مانستر مدل Mission V1

مانستر (Monster) یک برند بسیار خوب در ساخت هدفون‌ها و هندزفری‌ها به شمار می‌رود. محصولات این کمپانی در ازای مبلغ پرداختی کیفیت و امکانات بسیار مناسبی در اختیار شما می‌گذارند. یکی از مدل‌های بسیار با کیفیت و مناسب برای گیمینگ مدل Mission V1 است و ظاهر بسیار جذابی دارد.

هندزفری بلوتوثی مانستر مدل Mission V1هندزفری بلوتوثی مانستر مدل Mission V1

با قیمت حدودا ۶ میلیون تومان در بازار کشور می‌توان این محصول را تهیه کرد. کیفیت ساخت بسیار بالایی در این محصول مشاهده می‌شود و ارگونومی مناسب آن باعث شده تا به سادگی بتوان از آن استفاده کرد. درایورهای ۶ میلی‌متری آن صدای بسیار مناسبی را پخش می‌کنند. بلوتوث نسخه ۵ نیز در این گدجت موجود است و محدوده عملکرد ۱۰ متری دارد.

میزان نگهداری شارژ در این محصول حدودا ۵ ساعت است و با استفاده از کاور می‌توان این مقدار را ۲۵ ساعت افزایش داد. کیس این هندزفری گیمینگ از وایرلس شارژر پشتیبانی می‌کند و نویز کنسلینگ بسیار خوبی دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن گواهی IPX5 و مقاومت در برابر رطوبت آن اشاره کرد.

مدل Mission V1
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث نسخه ۵
وزن ۱۰ گرم
عمر باتری ۵ ساعت
قیمت حدود ۶ میلیون تومان

هندزفری گیمینگ جی‌بی‌ال مدل Live 300TWS

برند JBL از بزرگترین سازنده‌های تجهیزات صوتی همچون هدفون‌ و اسپیکر است. محصولات این کمپانی به دوام، کیفیت و امکانات بسیار عالی شناخته ‌می‌شوند. یکی از محصولات فوق‌العاده بازار هندزفری گیمینگ Live 300TWS است و امکاناتی بسیار عالی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

هندزفری گیمینگ جی‌بی‌ال مدل Live 300TWSهندزفری گیمینگ جی‌بی‌ال مدل Live 300TWS

با قیمت حدودا ۴ میلیون تومانی می‌توانید یکی از گران‌ترین محصولات کمپانی JBL را خریداری کنید. کیفیت ساخت در این محصول فوق‌العاده است و ارگونومی آن بسیار مناسب است و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. درایور ۵.۶ میلی‌متری این محصول صدایی بسیار رسا و بلند تولید می‌کند.

فرکانس پاسخ‌دهی این محصول بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است و دارای حساسیت ۹۵ دسی‌بل و امپدانس ۱۶ اهمی است. بلوتوث آن ورژن ۵ است و تا محدوده ۱۰ متری عملکردی بی نقص دارد. باتری آن تا ۶ ساعت پاسخگو است و برای شارژ کردن کیس آن به ۲ ساعت زمان احتیاج دارید. ویژگی‌هایی همچون نویز کنسلینگ، شارژ سریع و گواهی IPX5 از دیگر امکانات این هندزفری هستند.

مدل Live 300TWSV1
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث نسخه ۵
وزن ۵.۵ گرم
عمر باتری ۶ ساعت
قیمت حدود ۴ میلیون تومان

هندزفری بلوتوثی ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS PRO

کمپانی‌های سازنده تجهیزات گیمینگ هنگام معرفی برخی از مدل‌ها سعی می‌کنند با استفاده از بهترین کانفیگ‌ها نظر کاربران ویژه‌ای که نیاز به محصولی خاص و حرفه‌ای دارند را جلب کنند. این هدست‌ها عموما قیمت بسیار بالایی داشته اما ویژگی‌های بسیار خوبی را نیز با خود به همراه دارند. هندزفری گیمینگ HAMMERHEAD TRUE WIRELESS PRO یکی از همین محصولات است.

هندزفری بلوتوثی ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS PROهندزفری بلوتوثی ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS PRO

با قیمت حدودا ۱۰ میلیون تومان این محصول یک هندزفری بلوتوثی بسیار گران‌ قیمت به حساب می‌آید. کیفیت ساخت این هندزفری بسیار بالا است و ارگونومی بسیار خوب آن باعث شده تا به سادگی بتوانید از آن استفاده کنید. فرکانس پاسخ‌دهی این هندزفری بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است و امپدانس ۱۶ اهمی دارد.

این هندزفری بلوتوثی ۴ ساعت شما را همراهی خواهد کرد که با استفاده از کیس این مقدار به ۲۰ ساعت می‌رسد. درایورهای این محصول ۱۰ میلی‌متری هستند و صدایی بسیار بلند، واضح و شفاف را به گوش شما می‌رسانند. تاخیر بسیار پایین این محصول باعث می‌شود تا برای گیمینگ یک گزینه عالی محسوب شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نویز کنسلینگ و پشتیبانی از THX نیز اشاره کرد.

مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS PRO
فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
نسخه بلوتوث نسخه ۵
وزن ۵.۵ گرم
عمر باتری ۴ ساعت
قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان

نتیجه گیری

انتخاب و خرید یک هندزفری با کیفیت و مناسب گیمینگ با توجه به تنوع بسیار بالا و امکانات گسترده می‌تواند دشوار باشد. به خصوص که قیمت این محصولات در بازار با نوسان بسیار زیادی همراه است. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین گزینه‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا انتخاب برای شما ساده‌تر شود.

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}
بهترین هندزفری گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین هندزفری مناسب بازی کردن، از کیفیت ساخت بالا و وزن سبک بهره می‌برد. این محصول صدا و میکروفن با کیفیتی داشته و از جدیدترن ورژن بلوتوث و تاخیر بسیار پایین بهره می‌برد.

هندزفری گیمینگ سیمی بهتر است یا وایرلس؟

امروزه کمپانی‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته هندزفری وایرلس با حداقل تاخیر را تولید کرده‌اند. اما نیاز به شارژ باعث می‌شود بعضی از کاربران به سراغ نمونه‌های سیمی بروند.

چه برندی بهترین هندزفری گیمینگ را تولید می‌کند؟

بهترین برندهای هدست گیمینگ که در بازار ایران نیز در دسترس هستند را می‌توان از سونی (Sony)، جی‌بی‌ال (JBL)، ریزر (Razer)، لاجیتک (Logitech) و آدیو تکنیکا (Audio technica) تهیه کرد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.