فقط امیدوارم از راست‌گویان باشم

نوشته شده توسط

در

مسلمانی هستم که پیامبرم خواندن و نوشتن نمی‌دانست،

کتاب آسمانی دینم را حتی یک دور کامل نخواندم،

“نماز قضاشده” زیاد دارم، هر چند کفاره‌ی روزه‌هایم را داده‌ام،

ریش(محاسن) مناسبی برای نمایش مذهبی‌بودن ندارم.

ولی ادعای دورنگری دارم حتی با آنکه به عالم غیب دسترسی ندارم. این نیرو در خدمت مسلمین است و از آن نفع مالی و دنیوی ندارم.

https://urlsa.ir/doornegar

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *