تماشا کنید: بازسازی تریلر GTA VI در دنیای واقعی!

یک یوتیوبر معروف توانسته تریلر بازی مورد انتظار Grand Theft Auto VI (GTA VI) را در دنیای واقعی بازسازی کند و این ویدیو به شدت چشم‌نواز و جذاب از آب در آمده است. برای مطالعه ادامه خبر بازسازی تریلر GTA 6 در دنیای واقعی همراه ما باشید.

از زمان انتشار تریلر اولیه بازی GTA VI در دسامبر سال گذشته، طرفداران و کاربران فضای مجازی ویدیوهای متعددی درباره بازسازی تریلر مذکور در جهان‌های مختلف منتشر کرده‌اند. یوتیوبری به نام «اندرو لویت» (Andrew Levitt) تریلر بازی GTA 6 را در دنیای واقعی بازسازی کرده است. شما در این تریلر، تمامی مکان‌های معرفی‌شده در تریلر را در دنیای واقعی مشاهده خواهید کرد. در ادامه می‌توانید تریلر بازسازی بازی GTA VI در دنیای واقعی را تماشا نمایید:

گفتنی است تریلر اولیه بازی GTA VI در روز اول انتشار خود توانست حدود ۱۰۰ میلیون بیننده جذب کند و به یکی از پربیننده‌ترین تریلرهای ویدیو گیم در پلتفرم «یوتیوب» (YouTube) تبدیل شود. شرکت «راکستار» (Rockstar) قصد دارد بازی GTA 6 را برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) آماده کند. گرچه تحلیلگران اعتقاد دارند عرضه این اثر تا یک سال دیگر به تعویق می‌افتد.

تریلر GTA VI در دنیای واقعی

احتمال تاخیر در عرضه بازی GTA VI؛ نامشخص بودن وضعیت نسخه PC

به گفته تحلیلگران «بانک آو آمریکا» (Bank of America)، عدم وجود نسخه PC و نبود عناصر قانع‌کننده در تریلر که بازی را در «مرحله توسعه آلفا» نشان دهد، احتمالاً عرضه آن به اواخر سال ۲۰۲۵ موکول می‌شود. این در حالی است که «سم هاوسر» (Sam Houser)، پروژه Grand Theft Auto 6 را به شکل دیگری توصیف می‌کند: «Grand Theft Auto VI به تلاش‌های ما برای عبور از محدودیت‌های ممکن در تجربه‌های دنیای باز بسیار عمیق و داستان‌محور ادامه می‌دهد. ما از اینکه می‌توانیم این دیدگاه جدید را با بازیکنان در همه جا به اشتراک بگذاریم، هیجان‌زده هستیم».

نظر شما درباره تریلر بازسازی GTA VI در دنیای واقعی چیست؟ به نظر شما نسخه PC بازی GTA 6 در چه زمانی عرضه می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.