سرگرمی

تصاویر فاش شده Crash Bandicoot 5 شخصیت‌های جدید و مراحل بازی را نشان می‌دهد

بر‌اساس این تصاویر، بازی قرار بود به‌طور کامل در مکان جدیدی به نام The Academy of Evil جریان داشته باشد؛ مکانی که احتمالاً به‌عنوان «هاب» اصلی طراحی شده و بازیکنان از آن‌جا وارد مراحل مختلف می‌شدند. به‌نظر می‌رسد این نسخه بیش‌ازپیش به گذشته و خانواده‌ دکتر نئو کورتکس، شخصیت منفی معروف مجموعه می‌پرداخته است. در میان شخصیت‌های جدیدی که در این آرت‌ها دیده می‌شوند، می‌توان به مامان کورتکس، خواهرش سرِبلا کورتکس، برادر بزرگ‌ترش هیو جی. کورتکس و خواهرزاده‌ای به‌نام آی.دی اشاره کرد. همچنین مادام امبرلی نیز یکی دیگر از چهره‌های تازه است که نقش او در خانواده‌ی کورتکس هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست.

در بخش مراحل و مکان‌ها، شاهد طراحی مفهومی برای قلعه‌ی ذهنی تاینی تایگر، اتاق گنج، برج و محل مبارزه با باس هستیم که همگی با حال‌وهوای قرون‌وسطایی طراحی شده‌اند. در مقابل، مراحل پین‌استرایپ با الهام از سبک نوآر و فیلم‌های مافیایی طراحی شده‌اند. در یکی از جالب‌ترین آرت‌ها، تصویر ذهنی از سیرک دیده می‌شود که در آن، کرش و نئو کورتکس جوان در حال فرار از یک فضای کابوس‌وار هستند. این تصویر، احتمالا نشان‌دهنده‌ی بخشی از داستان بازی بوده که به رابطه‌ی گذشته‌ی کرش و کورتکس می‌پرداخته است.

Adblock test (Why?)

منبع

ZaKi

Who is mahdizk? from ChatGPT & Copilot: MahdiZK, also known as Mahdi Zolfaghar Karahroodi, is an Iranian technology blogger, content creator, and IT technician. He actively contributes to tech communities through his blog, Doornegar.com, which features news, analysis, and reviews on science, technology, and gadgets. Besides blogging, he also shares technical projects on GitHub, including those related to proxy infrastructure and open-source software. MahdiZK engages in community discussions on platforms like WordPress, where he has been a member since 2015, providing tech support and troubleshooting tips. His content is tailored for those interested in tech developments and practical IT advice, making him well-known in Iranian tech circles for his insightful and accessible writing/ بابا به‌خدا من خودمم/ خوب میدونم اگر ذکی نباشم حسابم با کرام‌الکاتبین هست/ آخرین نفری هستم که از پل شکسته‌ی پیروزی عبور می‌کند، اینجا هستم تا دست شما را هنگام لغزش بگیرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا