تسلا باید بخاطر تصادف کارمندش با یک موتورسوار، ۴۲ میلیون دلار جریمه پرداخت کند

هیئت‌منصفه ایندیاناپلیس متوجه شد که سازنده خودروهای الکتریکی تسلا و کارمند این شرکت در تصادف سال ۲۰۱۷ بین یک کامیون فورد متعلق به شرکت و یک موتور سیکلت که باعث قطع عضو، تغییر شکل دائمی و آسیب مغزی موتورسوار شد، تا حدی مسئول بودند.

کریستوفر دوگان، هیئت منصفه شهرستان ماریون در حکمی روز چهارشنبه گفت که تسلا و کارمندش، کایل کازوبا، باید بیش از ۴۲ میلیون دلار غرامت به قربانی بپردازند.

تسلا باید بخاطر تصادف کارمندش با یک موتورسوار، 42 میلیون دلار جریمه پرداخت کند

هیئت منصفه متوجه شدند که دوگان ۳۰ درصد مسئول تصادف است و جایزه را از ۶۰ میلیون دلار به ۴۲ میلیون دلار کاهش داد. طبق گزارش‌ها، وکلای دوگان به‌دنبال جایزه ۱۹۱ میلیون دلاری بودند.

تصادف کارمند تسلا با موتورسوار

دوگان در شکایت اولیه خود ادعا کرد که این تصادف در حالی رخ داد که کازوبا یک خودروی فورد ۲۰۱۴ متعلق به تسلا را یا با مجوز یا در حین کار به‌عنوان کارمند شرکت اداره می‌کرد.

دوگان از یک پمپ بنزین ایندیاناپولیس خارج شده بود و در خط ترافیک سمت راست درحال حرکت بود که کازوبا، با فورد سوپر دیوتی متعلق به تسلا، با بی‌احتیاطی با موتورسیکلت او تصادف کرد و باعث شد صدمات زیادی به او وارد شود.

طبق این شکایت، کامیون با موتورسیکلت دوگان برخورد و دوگان را از روی موتورسیکلت پرت کرده و باعث شده که دوگان صدمات ویرانگری را متحمل شود. در واقع، این اتفاق در نتیجه مستقیم سهل‌انگاری متهمان، تسلا، و کایل کازوبا رخ داده است.

وکلای تسلا از شرکت Quinn Emanuel استدلال کرده بودند که کازوبا در اقدامات خود سهل انگاری نکرده و دوگان درحال دنبال‌کردن یک خودرو بوده که همین امر باعث شده که کارمند تسلا متوجه حضور دوگان نشود . به گزارش CVN، نیک رولی، وکیل دوگان نیر ادعا کرد که کازوبا برای رسیدن به محل کار عجله داشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.