تنوع نژادی و حمایت از صداهای متفاوت منجر به بهتر شدن بازی‌های پلی استیشن می‌شود

«رامون راسل» (Ramon Russell)، توسعه‌دهنده قدیمی و باتجربه «سونی» (Sony) گفته است بهترین بازی‌های «پلی استیشن» (PlayStation) زمانی ساخته می‌شود که تنوع نژادی و صداهای متفاوت در استودیو توسعه‌دهنده وجود داشته باشد. او می‌گوید یکی از دلایل موفقیت بازی Spider-Man 2 حمایت از قومیت‌های مختلف بوده است.

طبق جدیدترین گزارش، «راسل» در مصاحبه با «استفن تولیتو» (Stephen Tolito) از رسانه Game File اظهار داشت که حضور سازندگان با پیشینه‌های مختلف منجر به تولید بازی‌های بهتر می‌شود، چون آن‌ها بینش واضح‌تری نسبت به دیگران دارند.

تنوع نژادی در بازی‌های پلی استیشن

حمایت از صداها و قوم‌های مختلف؛ دلیل اصلی موفقیت بازی‌های پلی استیشن!

مصاحبه جدید «رامون راسل» بیشتر پیرامون لیگ‌های سیاه‌پوست بازی MLB The Show 2024 متمرکز بود؛ اما اشاره اصلی او به عناوین «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man) از استودیو «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) مربوط می‌شد. بخشی از صحبت‌های «راسل» درباره این موضوع بدین شرح است:

میدونید چرا بازی Spider-Man اینقدر خوب بود، چون کارمندان تیم توسعه‌دهنده از نژادهای مختلف و صداهای متفاوت بودند. از سوی دیگر، گردانندگان استودیو به صحبت‌های کارمندان آفریقایی-لاتینی و سیاه‌پوست خود گوش می‌دهند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یک نهاد انتفاعی است و مسئولیت افزایش ارزش سهامداران را بر عهده دارد و همچنین بازی‌های فوق العاده‌ای میسازند؛ برای ساخت بهترین بازی‌ها، باید افرادی با پیشینه‌های مختلف را گرد هم بیاورید و آن هم بدین علت است که آن‌ها نماینده ارشد و دقیق دیگران هستند.

شایان ذکر است بازی Spider-Man 2 در پاییز سال گذشته به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) عرضه شد. این بازی مورد تحسین منتقدان و کاربران قرار گرفت و نامزد بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2023 شد. نظر شما چیست؟ آیا حضور افراد با نژادهای متفاوت منجر به تولید یک بازی کامپیوتری باکیفیت می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.