تاریخ عرضه دمو بازی Stellar Blade اعلام شد

تاریخ عرضه دمو بازی Stellar Blade اعلام شد

در یک پست جدید وبلاگ، پلی استیشن اعلام کرد که نسخه دمو Stellar Blade به طور رسمی در تاریخ ۲۹ مارس برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. این یک نسخه آزمایشی رایگان خواهد بود و از جمعه همین هفته ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران در دسترس خواهد بود.

<!–

–>

نسخه دمو درست از ابتدای بازی آغاز می‌شود که شامل یک بخش آموزش گسترده است. همچنین «یک غافلگیری کوچک برای بازیکنانی که مرحله اول را تکمیل می‌کنند، گنجانده شده است».

خوشبختانه، فایل‌های ذخیره نسخه دمو را می‌توان به بازی اصلی منتقل کرد و همه چیز را تا آخرین چک‌پوینت حفظ می‌کند. پلی استیشن هشدار داده که بازیکنان به طور خاص باید فایل‌های سِیو را در سیستم پلی استیشن ۵ خود ذخیره کنند.


مطلب پیشنهادی:چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]پروژه‌ای که نیامده شکست خواهد خورد!
چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]

اطلاعیه اخیر ممکن است یک واکنش با تاخیر از جانب سونی به نظر برسد. به هر حال، پلی استیشن به طور تصادفی نسخه دمو Stellar Blade را زودتر منتشر کرد، سپس به سرعت آن را از فهرست حذف کرد.

علاوه بر آن، ۴۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی در اوایل ماه مارس در فضای آنلاین لو رفت. بنابراین، طرفداران در حال حاضر از قبل نگاهی کامل به بازی و ویژگی‌های اصلی آن داشتند.

Stellar BladeStellar Blade

این ممکن است توضیح دهد که چرا پست جدید پلی استیشن با دقت به این موضوع اشاره می‌کند که نسخه دمو از «۶۰ فریم بر ثانیه و قابلیت‌های لمسی کنترلر بی‌سیم DualSense» پشتیبانی می‌کند.

سر و صدای زیادی حول بازی Stellar Blade وجود دارد، تا حدی به دلیل رویکرد هیجان انگیز آن. توسعه‌دهندگان حتی یک «اسکین پوستی» در بازی گنجانده‌اند که بدون شیلد، تجربه را سخت‌تر می‌کند.

Stellar Blade ماه آینده در تاریخ ۲۶ آپریل به عنوان یک انحصاری پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود و اکنون برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟


از تعدیل ۹۰۰ کارمند پلی‌استیشن تا کنسل شدن بازی مندلورین | ویجی‌لاگ پلاس

تریلر جدیدی از بازی Dune: Awakening منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتوتریلر جدیدی از بازی Dune: Awakening منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.