اگه دنبال گوشی‌های اقتصادی و ارزون قیمت هستید، احتمالاً این چند ماهه اسم گوشی‌های سامسونگ A15 و A05s رو زیاد شنیدید؛ گوشی‌هایی که به بخاطر قیمت نسبتاً ارزون و رابط کاربری راحت، برای افراد مختلف از بچه‌های مدرسه‌ای گرفته تا دانشجوها و حتی افراد سالمند هم قابل استفاده هستن. سامسونگ A05s اولین بار تو تابستان ۱۴۰۲ معرفی شد و پاییز بود که روانه بازار شد. اما سامسونگ گوشی A15‌ رو در زمستان ۱۴۰۲ معرفی کرد و گوشی نسبتاً پیشرفته‌تری محسوب میشه ولی کماکان در دسته گوشی‌های میانرده رو به اقتصادی قرار می‌گیره. حالا اگه بین این دو تا گوشی موندین با مقایسه گوشی A15 و A05s سامسونگ همراه موبونیوز باشین تا ببینیم ارزش خرید کدومشون بیشتره؟

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر ظاهری و ساختار بدنه

طراحی و ساختار بدنه گوشی‌های A15 و A05s سامسونگ از گوشی پرچمدار سال ۲۰۲۳ این شرکت یعنی گلکسی S23 الگوبرداری کرده و می‌تونید نشونه‌هایی از چیدمان دوربین، فلش، کلیدها و شیارها و پورت‌ها رو در این گوشی‌های ارزون قیمت سامسونگ هم مشاهده کنید. اما حتماً می‌دونید که جنس بدنه S23‌ سامسونگ از شیشه‌ست و فریمش از آلومینیم ساخته شده ولی در این دو گوشی، خبری از اینا نیست. سامسونگ برای ساخت بدنه و فریم A15 و A05s از پلاستیک استفاده کرده.

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر ظاهری و ساختار بدنه

یکی از جذاب‌ترین تفاوت‌هایی که در طراحی بدنه و فریم این دو گوشی میشه گفت، تفاوت براق و مات بودن این بخش‌هاست. در گوشی A05s رنگ قاب پشتی به شکل مات انتخاب شده ولی فریم براقه که حس و حال گوشی S23 و فریم آلومینیومیش به شما داده میشه. در طرف مقابل، گوشی A15 قرار داره که برای بدنه از رنگ براق (شبیه گوشی‌های با بدنه شیشه‌ای) و برای فریم از رنگ مات استفاده کرده و با کم کردن انحنای گوشه‌ها، حال و هوای گوشی‌های آیفون رو به شما میده.

رنگ‌بندی گوشی A05s:

  • مشکی
  • نقره‌ای
  • سبز روشن
  • بنفش

رنگ‌بندی گوشی A15

  • مشکی Brave
  • آبی Optimistic
  • آبی Magical
  • زرد Personality

این دو گوشی از نظر رنگ‌بندی هم با هم تفاوت‌های زیادی دارن. همینطور که می‌بینید بحز رنگ مشکی، هیچ رنگ مشابه دیگه‌ای ندارن و این موضوع باعث میشه کاربرها با توجه به سلیقه‌شون رنگ گوشی رو انتخاب کنن. باید به این نکته اشاره کنیم که رنگ مشکی گوشی A15‌ به طور کامل مشکی نیست و میشه به عنوان رنگ مشکی – آبی هم در نظر گرفتش.

بریم سراغ چیدمان سخت‌افزار روی دو گوشی. در قاب پشتی سامسونگ A05 و A15 دوربین‌ها به شکل خطی زیر هم قرار داده شدن با این تفاوت که دوربین‌های A15 کمی از بدنه بیرون زدن ولی این موضوع درمورد A05s صدق نمی‌کنه. در سمت راست گوشی A05s کلیدهای ولوم و پاور به شکل تو رفتگی روی فریم قرار داده شدن ولی این دو کلید روی گوشی A15 از فریم بیرون زدن و حالت عضلانی‌تری به گوشی دادن. در سمت چپ بدنه، شیار سیم کارت (و کارت حافظه) دیده میشه، در پایین هر دو گوشی، پورت شارژ، میکروفن، اسپیکر و جک ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هندزفری و در بالای بدنه هر دو گوشی، فقط یه سوراخ اسپیکر کوچیک برای شنیدن تماس‌ها دیده میشه. در جلوی هر دو گوشی، دوربین سلفی به شکل ناچ قرار داده شده و شباهت زیادی از این نظر به هم دارن.

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر ظاهری و ساختار بدنه

نکته دیگه‌ای که درباره ساختار بدنه این دو گوشی میشه ذکر کرد، ابعاد و وزنشونه. سامسونگ A05s طول و عرض ۱۶۸ در ۷۷.۸ میلی‌متر داره و سامسونگ A15 ابعادش ۱۶۰.۱ در ۷۶.۸ میلی‌متره. پس A05s چند میلی‌متری از A15 بزرگتره. ضخامت A05s معادل ۸.۸ میلی‌متره و A15 فقط ۸.۴ میلی‌متر ضخامت داره که از این نظر هم A05s ضخیم‌تر به نظر میاد. حالا با این اعداد و ارقام انگار A05s باید سنگین‌تر میشد ولی در واقعیت اینطور نیست. گوشی A05s حدود ۶ گرم سبک‌تر از A15 سامسونگه و ۱۹۴ گرم وزن داره.

به طور کلی، این دو گوشی از نظر چیدمان و اندازه شاید شبیه به هم باشن اما وقتی دقیق‌تر بهشون نگاه می‌کنید تفاوت‌های خودشونو نشون میدن. براق و مات بودن بدنه گوشی‌ها، برآمدگی‌های دوربین و کلیدها و رنگ‌های مختلف، این دو گوشی رو از نظر ظاهری از هم متمایز کرده. البته نمیشه هیچکدوم رو نسبت به دیگری برتر دونست اما به نظر میاد ظاهر A15 به نظر مدرن‌تر و با ترندهای روز سازگارتره.

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر صفحه نمایش

سامسونگ برای این دو گوشی اقتصادی از دو نمایشگر مختلف استفاده کرده. گوشی A05s به نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD مجهز شده که نسبت ۲۰:۹ ارائه میده ولی A15 سامسونگ با نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED روانه بازار شده. روی کاغذ و در حالت تئوری، نمایشگرهایی که پنل Super AMOLED دارن، ارزشمندتر از نمایشگرهای LCD‌ هستن و کیفیت رنگ و کنتراست بالاتری رو ارائه میدن. اما این موضوع برای گوشی‌های اقتصادی خیلی صدق نمی‌کنه چون پردازنده و گرافیک‌هایی که براشون در نظر گرفته میشه، نمی‌تونه بالاترین قابلیت نمایشگرها رو نشون بدن.

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر صفحه نمایش

مورد دیگه‌ای که درمورد نمایشگر این گوشی‌ها میشه گفت، اینه که هر دو به نرخ تازه‌سازی (رفرش ریت) ۹۰ هزتری مجهز هستن و برای اجرای بازی‌های نیمه‌سنگین روی موبایل کیفیت متوسطی در اختیار شما قرار میدن. وضوح یا رزولوشن هر دو گوشی هم تقریبا در یک حده و معادل ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسله. تراکم پیکسلی نمایشگرها هم در یک حد و اندازه‌ست و حدود ۳۹۶ppi هستن. بنابراین نمیشه از این نظرها هیچکدوم از گوشی‌ها رو برتر دونست.

به طور کلی، اگه بخوایید صرفاً بخاطر صفحه نمایش یکی از این گوشی‌ها رو انتخاب کنید باید بدونید که A15 نمایشگر باکیفیت Super AMOLED رو داره اما اندازه‌ش ۶.۵ اینچه و اگه دنبال گوشی با نمایشگر بزرگتر هستید، A05s‌ انتخاب بهتریه.

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر باتری

در زیر کاپوت هر دو گوشی، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت قرار داده شده که طبق ادعای سامسونگ با یک بار شارژ‌ کامل شما می‌تونید تا ۲ روز ازش استفاده کنید. البته همه می‌دونیم که این در صورتیه که اینستاگرام‌گردی نکنیم، فیلم نبینیم و یا بازی نکنیم. اگه همه این کارها رو انجام بدید مطمئن باشید که باتری این گوشی‌ها حداکثر ۲۴ ساعت براتون کار می‌کنه.

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر باتری

اما موضوع مهم‌تر، قابلیت سوپر فست شارژ این باتری‌هاست. اگرچه شارژر ۲۵ واتی این گوشی‌ها به صورت جداگانه فروخته میشه اما وقتی ازشون استفاده کنید، در مدت زمان کوتاهی گوشی رو شارژ می‌کنن. طبق آزمایشاتی که در سایت GSMArena روی باتری گوشی A15 انجام شده، باتری این گوشی در ۱۵ دقیقه ۲۵ درصد، در ۳۰ دقیقه ۴۷ درصد و در ۸۱ دقیقه به طور کامل شارژ میشه. این وبسایت، آزمایش رو روی باتری گوشی A05s هم انجام داده و نتیجه گرفت باتری این گوشی در ۱۵ دقیقه ۲۴ درصد، در ۳۰ دقیقه ۴۳ درصد و ۸۶ دقیقه به طور کامل شارژ میشه.

بنابراین میشه گفت که این دو گوشی چه از نظر ظرفیت باتری و چه از نظر سرعت شارژ شدن، تقریباً در یک سطح قرار دارن و نمیشه گفت که یکی از گوشی‌ها از نظر باتری بهتر از دیگریه.

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر دوربین

برای اینکه تفاوت دوربین‌های دو گوشی A05s و A15‌ رو بهتر متوجه بشید، قصد داریم مشخصات و ویژگی‌های دوربین‌های این دو گوشی رو به طور جداگانه بررسی کنیم. گوشی A05s سه دوربین در قاب پشتی داره که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلیه. اما دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگه هم در قاب پشت قرار داده شده که برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق میدان هستن. بنابراین خبری از دوربین اولترا واید یا فوق عریض در A05s نیست.

دوربین‌های A05s از قرار زیرن:

  • لنز ۵۰ مگاپیکسلی (دوربین اصلی)
  • لنز ۲ مگاپیکسلی (دوربین ماکرو)
  • لنز ۲ مگاپیکسلی (سنسور تشخیص عمق)
  • لنز ۱۳ مگاپیکسلی (دوربین سلفی)

دوربین اصلی این گوشی قابلیت زوم ۱۰x داره و می‌تونه به طور خودکار روی سوژه فوکوس انجام بده. از دیگر قابلیت‌های این دوربین میشه به وجود حالت‌های مختلف عکاسی مثل پرتره، عکاسی در شب، پانوراما، هایپر لپس، حالت حرفه‌ای و حالت غذا اشاره کرد. با دوربین این گوشی می‌تونید فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p@30/60fps ضبط کنید و اگه روی حالت فیلمبرداری اسلوموشن قرار بدید، نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه رو در اختیارتون قرار میده. خبری از قابلیت‌هایی مثل لرزش‌گیر یا فیلم‌برداری با کیفیت ۴K روی دوربین A05s نیست و بیشتر برای عکاسی‌های متوسط و مبتدی مورد استفاده قرار می‌گیره.

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر دوربین

دوربین سلفی این گوشی هم ۱۳ مگاپیکسلیه و قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps در اختیار شما قرار میده. باید به این نکته هم اشاره کنیم که سنسور تشخیص عمقی که در قاب پشت گوشی وجود داره، برای عکاسی پرتره کیفیت خوبی در اختیار شما قرار میده و پس‌زمینه عکس‌های شما رو با کیفیت بالای بوکه یا تار می‌کنه تا تصویر سوژه اصلی واضح‌تر دیده یشه.

در طرف مقابل، گوشی سامسونگ A15‌ قرار داره که با لنزهای سه‌گانه ۵۰ و ۵ و ۲ مگاپیکسلی ساخته شده. دوربین اصلی این گوشی دیافراگم f/1.8 داره تا نور بیشتری وارد لنز بشه و عکاسی در محیط‌های تاریک کیفیت بالاتری داشته باشه. دوربین اصلی این گوشی حالت‌های مختلف عکاسی مثل پانوراما، پرتره، حالت شب، حالت حرفه‌ای، حالت AR و حالت غذا داره که برای عکاسی در موقعیت‌های مختلف مناسبه.

مقایسه A15 و A05s سامسونگ از نظر دوربین

مجموعه دوربین‌های A15 شامل لنزهای زیر میشه:

  • لنز ۵۰ مگاپیکسلی (دوربین اصلی)
  • لنز ۵ مگاپیکسلی (دوربین اولترا واید)
  • لنز ۲ مگاپیکسلی (دوربین ماکرو)
  • لنز ۱۳ مگاپیکسلی (دوربین سلفی)

دوربین دوم A15 یه لنز ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 هست که عکاسی فوق عریض رو براتون امکان‌پذیر می‌کنه. بنابراین وقتایی که همه سوژه‌ها داخل کادر کوچیک دوربین قرار نمی‌گیرن می‌تونید از این دوربین استفاده کنید. دوربین سوم هم لنز ۲ مگاپیکسلی داره و برای عکاسی ماکرو از نزدیک طراحی شده. با دوربین این گوشی هم می‌تونید فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p@30fps و فیلم‌های اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. همچنین باید به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سلفی A15 هم اشاره کرد که دقیقاً‌ شبیه به دوربین سلفی A05s سامسونگ عمل می‌کنه.

به طور کلی، گرچه دوربین اصلی هر دو گوشی A05s و A15‌ لنز ۵۰ مگاپیکسلی دارن اما شاید وجود دوربین اولترا واید روی A15 کاربرها رو بیشتر ترغیب کنه. این دوربین روی A05s وجود نداره و به جاش از لنز تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده. نکته منفی دوربین هر دو گوشی هم اینه که قابلیت ضدلرزش OIS ندارن و خبری هم از فیلمبرداری با کیفیت ۴K نیست.

مقایسه سامسونگ A15 و سامسونگ A05s از نظر قدرت پردازشی

پردازنده‌های دو گوشی با هم فرق می‌کنه. سامسونگ برای گوشی A05s از چیپست کوالکام Snapdragon 680 که با فرایند ۶ نانومتری ساخته شده استفاده کرده. ولی گوشی A15 به چیپست مدیاتک Helio G99 با معماری ۶ نانومتری مجهزه. این دو پردازنده هشت هسته‌ای از نظر سرعت و عملکرد، تفاوت‌هایی با هم دارن که در زیر برخی از این تفاوت‌ها رو آوردیم:

Snapdragon 680 Helio G99
عملکرد گیمینگ ۱۵ ۲۱
عملکرد CPU ۲۰ ۲۹
عمر باتری ۸۸ ۸۷
وبسایت AnTuTu 10 ۳۱۲۷۶۵ ۴۱۸۰۴۹

همینطور که می‌بینید در خیلی از پارامترها، پردازنده‌ای که روی گوشی A15‌ نصب شده، امتیاز بالاتری کسب کرده و میشه گفت که قدرت پردازشی این گوشی بهتر از A05s عمل می‌کنه. در کنار قدرت پردازشی باید به تنوع رم و حافظه داخلی گوشی‌ها هم اشاره کرد که تاثیر مستقیمی روی سرعت و البته قیمتشون داره.

مقایسه سامسونگ A15 و سامسونگ A05s از نظر قدرت پردازشی

این دو گوشی در مدل‌های مختلفی از نظر رم و حافظه داخلی به بازار عرضه شدن که در زیر می‌بینید:‌

نسخه‌های مختلف گوشی A05s:

  • مدل ۴GB رم با حافظه داخلی ۶۴GB
  • مدل ۴GB رم با حافظه داخلی ۱۲۸GB
  • مدل ۶GB رم با حافظه داخلی ۱۲۸GB

نسخه‌های مختلف گوشی A15:

  • مدل ۴GB رم با حافظه داخلی ۱۲۸GB
  • مدل ۶GB رم با حافظه داخلی ۱۲۸GB
  • مدل ۸GB رم با حافظه داخلی ۱۲۸GB
  • مدل ۸GB رم با حافظه داخلی ۲۵۶GB

به طور کلی، گوشی A15 سامسونگ هم از نظر قدرت پردازش و هم از نظر تنوع رم (۴ و ۶ و ۸ گیگابایت) و هم از نظر ظرفیت حافظه داخلی، نسبت به A05s بهتره. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که هر دو گوشی قابلیت اضافه کردن کارت حافظه رو دارن.

مقایسه عملکرد نرم‌افزاری A15 و A05s سامسونگ

سامسونگ برای گوشی A05s از رابط کاربری One UI Core 5.1 استفاده کرده که مبتنی بر اندروید ۱۳ کار می‌کنه. این نسخه از رابط کاربری در مقایسه با رابط کاربری‌های معمولی سامسونگ، امکانات کمتری داره و مثلاً قابلیت‌های Good Lock یا Easy Mode یا Edge Panels رو نمی‌تونید روی این گوشی ببینید.

اما رابط کاربری سامسونگ A15 عملکرد بهتری ارائه میده. این گوشی به One UI 6.10 مجهز شده که روی اندروید ۱۴ کار می‌کنه و طراحی جدید و مدرنی به گوشی داده. امکاناتی مثل Good lock و Samsung Pay روی این گوشی وجود داره و کاربرها می‌تونن با رفتن به منوی تنظیمات، تم و پوسته‌های نرم‌افزاری A15 رو به دلخواه خودشون تغییر بدن. راستی، سامسونگ حتی تو صفحه رسمی این گوشی هم تاکید کرده که نرم‌افزارهایی برای بالا بردن امنیت، روی A15 نصب کرده تا از هک شدن اطلاعات کاربرها جلوگیری بشه.

به طور کلی، A15 سامسونگ ار نظر نرم‌افزاری، سیستم عامل و رابط کاربری، عملکرد بهتری نسبت به A05s داره.

مقایسه اسپیکر گوشی A15 و A05s سامسونگ

خبری از صدای استریو نیست! به خاطر وجود یه اسپیکر در زیر هر دو گوشی، صداهایی که تولید میشه مونو هستن. البته حجم و کیفیت صدای اسپیکرهای هر دو گوشی خوبه و نیاز شما برای شنیدن صدای فیلم، بازی یا ویدیوهای اینستاگرام رو برطرف می‌کنه اما خب نباید خیلی هم ازش توقع داشته باشید. دوباره یادآوری می‌کنیم که هر دو گوشی به جک ۳.۵ میلی‌متری مجهز هستن که یعنی می‌تونید هندزفری‌های سیمی رو بهشون متصل کنید و موسیقی بشنوید.

کدوم گوشی ارزش خرید بیشتری داره؟

اول از همه از خودتون بپرسید که چقدر می‌خوایید هزینه کنید؟‌ گوشی سامسونگ A05s در بازار ایران با رم ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگ حدود ۶ میلیون تومان (فروردین ۱۴۰۳) به فروش میرسه و گوشی A15 با همین رم و حافظه قیمتی نزدیک به ۷ تومن داره. اما تو A05s رم و حافطه بیشتر نداریم و باید با کارت حافظه اضافی جبرانش کنیم. پس اگه گوشی قدیمی سامسونگ دارین و می‌خواین تو همین رنج قیمت گوشی سامسونگ ارتقاش بدین، A15 با نماشیگر بهتر، باتری بادوام تر و عملکرد پردازشی قوی‌تر بدون شک گزینه بهتری محسوب می‌شه. این گوشی با قیمتی که داره یکی از بهترین اقتصادی‌های باکیفیت بازاره و نسبت به نسل قبل خودش جهش‌های زیادی داشته و ارزش خرید بالایی داره.

مقایسه مشخصات samsung a05s با a15

thumb

Samsung Galaxy A05s

thumb

Samsung Galaxy A15 4G

تاریخ عرضه

Announced۲۰۲۳, September 25

StatusAvailable. Released 2023, October 18

Announced۲۰۲۳, December 11

StatusAvailable. Released 2023, December 16

مشخصات بدنه

رنگ بندیBlack, Silver, Light Green, Violet

SIMSingle SIM (Nano-SIM) or Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

BuildGlass front, plastic back, plastic frame

Weight۱۹۴ g (6.84 oz)

Dimensions۱۶۸ x 77.8 x 8.8 mm (6.61 x 3.06 x 0.35 in)

رنگ بندیBrave Black, Optimistic Blue, Magical Blue, Personality Yellow

SIMSingle SIM (Nano-SIM) or Hybrid Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

BuildGlass front, plastic back, plastic frame

Weight۲۰۰ g (7.05 oz)

Dimensions۱۶۰.۱ x 76.8 x 8.4 mm (6.30 x 3.02 x 0.33 in)

مشخصات صفحه نمایش

Protection

Resolution۱۰۸۰ x 2400 pixels, 20:9 ratio (~393 ppi density)

Size۶.۷ inches, 108.4 cm2 (~82.9% screen-to-body ratio)

نوعPLS LCD, 90Hz

Protection

Resolution۱۰۸۰ x 2340 pixels, 19.5:9 ratio (~396 ppi density)

Size۶.۵ inches, 103.7 cm2 (~84.3% screen-to-body ratio)

نوعSuper AMOLED, 90Hz, 800 nits (HBM)

مشخصات باتری

Charging۲۵W wired

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

Charging۲۵W wired

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوع۵۰۰۰ mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 50 MP, f/1.8, (wide), AF
۲ MP, f/2.4, (macro)
۲ MP, f/2.4, (depth)

ویدئو۱۰۸۰p@30/60fps

ویژگیLED flash

نوع دوربینTriple : 50 MP, f/1.8, (wide), AF
۵ MP, f/2.2, (ultrawide)
۲ MP, f/2.4, (macro)

ویدئو۱۰۸۰p@30fps

ویژگیLED flash, panorama, HDR

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 13 MP, f/2.0

ویدئو۱۰۸۰p@30fps

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 13 MP, f/2.0, (wide)

ویدئو۱۰۸۰p@30fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

InternaleMMC 5.1

Card slotmicroSDXC (dedicated slot)

ChipsetQualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G (6 nm)

CPUOcta-core (4×2.4 GHz Kryo 265 Gold & 4×1.9 GHz Kryo 265 Silver)

GPUAdreno 610

Internal۱۲۸GB 4GB RAM, 128GB 6GB RAM, 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM

Card slotmicroSDXC (uses shared SIM slot)

ChipsetMediatek Helio G99 (6nm)

CPUOcta-core (2×2.2 GHz Cortex-A76 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)

GPUMali-G57 MC2

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 13

OSAndroid 14, One UI 6

ویژگی ها

SensorsFingerprint (side-mounted), accelerometer, proximity

SensorsVirtual proximity sensing

مشخصات صدا

۳.۵mm jack Yes

پورت هندزفری ۳.۵ میلیمتر

بلندگوYes

۳.۵mm jack Yes

پورت هندزفری ۳.۵ میلیمتر

بلندگوYes

مشخصات شبکه های ارتباطی

۵G bands

EDGE

GPRS

۳G bandsHSDPA 850 / 900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE

۲G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)

۴G bands۱, ۳, ۵, ۷, ۸, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۰, ۴۱

SpeedHSPA, LTE

۵G bands

EDGE

GPRS

۳G bandsHSDPA 850 / 900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE

۲G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – SIM 1 & SIM 2 (dual sim model only)

۴G bands۱, ۳, ۵, ۷, ۸, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۰, ۴۱

SpeedHSPA, LTE

سایر مشخصات

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS, QZSS

Infrared port

Bluetooth۵.۱, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCNo

RadioUnspecified

USBUSB Type-C 2.0

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct

PositioningGPS, GALILEO, GLONASS, BDS, QZSS

Infrared port

Bluetooth۵.۳, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioUnspecified

USBUSB Type-C 2.0

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct

تست ها

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

SAR

رنگ بندی

Price۱۴,۹۹۹

SAR EU۰.۵۸ W/kg (head) 1.31 W/kg (body)

ModelsSM-A057F, SM-A057F/DS, SM-A057M, SM-A057M/DS

SAR

رنگ بندی

Price$۱۷۰.۰۰

SAR EU۰.۴۲ W/kg (head) 1.29 W/kg (body)

ModelsSM-A155F, SM-A155F/DSN, SM-A155M, SM-A155M/DS, SM-A155P, SM-A155R

نویسنده :

محمدسالار نعمتی

تاریخ انتشار

۵۸ دقیقه پیش

برچسب ها

آخرین مقالات