بهترین مارک اجاق گاز ایرانی و خارجی

اجاق گاز یکی از لوازم خانگی ضروری در خانه محسوب می‌شود که در آشپزخانه نیز حضور آن ضروری است. اجاق گازها در انواع مختلف و با برندهای متفاوتی عرضه می‌شود. در این مقاله قصد داریم درباره بهترین مارک اجاق گاز ایرانی و خارجی صحبت کنیم. در صورتی که قصد خرید اجاق گاز دارید می‌توانید از بین برندهای قرار گرفته در لیست زیر انتخاب مناسبی داشته باشید.

بهترین مارک اجاق گاز خارجی

بهترین مارک اجاق گاز خارجی

انتخاب مارک ایرانی یا خارجی هنگام خرید اجاق گاز بسته به سلیقه شخصی افراد می‌تواند متفاوت باشد. برخی از افراد هستند که علاقه دارند تمامی لوازم آشپزخانه آن‌ها برند خارجی باشد. در ادامه قصد معرفی بهترین برند اجاق گاز خارجی را داریم.

انواع انواع اجاق گاز رومیزی و فر توکار را می توانید از تکنولایف بخرید

بوش (Bosch)

اجاق گاز بوش

بوش یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای سازنده لوازم خانگی است. اجاق گازهای بوش را می‌توانید در دو مدل صفحه‌ای و مبله خریداری کنید؛ همچنین بسته به مدل می‌توانید اجاق گاز را در جنس‌های شیشه‌ای، استیل و سرامیک انتخاب کنید. تمامی متریال استفاده شده در اجاق گازهای بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و طول عمر آن‌ها بالا است. بیشتر مدل‌های این برند دارای قفل کودک، قفل صفحه‌کلید و خاموش شدن خودکار هستند؛ همچنین بعضی از مدل‌ها هستند که صفحه لمسی دارند و نیازی به شعله نیست. یکی از قابلیت‌هایی که به این محصول در برابر کالاهای مشابه در بازار برتری می‌دهد این است که شعله اجاق گاز بوش قدرت زیادی دارد و با توان مناسبی می‌تواند مواد غذایی را در کمترین زمان بپزد. اجاق گازهای فردار این برند اکثرا هوای داغ سه بعدی، کانوکشن، حرارت کم، حرارت از پایین، گریل با هوای داغ و گریل متغیر را دارند.

ایندزیت (indesit)

اجاق گاز ایندسیت

ایندزیت بهترین مارک اجاق گاز ایتالیایی محسوب می‌شود. اجاق گازهای ایندیزیت طول عمر بالا و کیفیت مناسبی دارند و همین موضوع باعث شده تا این برند به محبوبیت زیادی در بین خریداران دست پیدا کند. داشتن تایمر، برنامه ریزی برای پخت، قابلیت تمیز کردن فر با استفاده از بخار، دکمه کانوکشن و مصرف بهینه انرژی از ویژگی‌هایی هستند که با خرید اجاق‌های این برند به آن‌ها دست پیدا خواهید. با استفاده از ترموکوبل تایم در صورت خاموش شدن شعله گاز نیز به صورت خودکار خاموش می‌شود تا از آتش سوزی و خطرات احتمالی جلوگیری کند.

تکنو گاز (Tecnogas)

اجاق گاز تکنوگاز

یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه تولید اجاق گاز برند تکنوگاز محسوب می‌شود. این برند اجاق گازهای با کیفیتی را در مدل‌های مختلف تولید می‌کند. اجاق گازهای تکنو از ۲ تا ۵ شعله موجود هستند که بسته به تعداد اعضای خانواده و میزان پخت و پز می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اجاق گازهای تکنو ولوم‌های نسوز و شیشه سکوریت دارند که در برابر حرارت مقاوم هستند. در مدل‌های جدید و به روز این برند نیز فن کانوکشن قرار دارد که این اطمینان را برایتان فراهم می‌کند که تمامی جهات غذا پخته می‌شود. فندک اتوماتیک، سلف کلین فر، ولوم‌های با کیفیت و ترموکوبل خودکار از دیگر قابلیت گازهای تکنو هستند.

بهترین مارک اجاق گاز ایرانی

برندهای ایرانی زیادی هستند که در زمینه تولید و فروش اجاق گاز فعالیت می‌کنند. محصولات ایرانی به دلیل تولید در داخل نسبت به سایر برندهای خارجی از قیمت مناسب‌تری برخوردار شده‌اند. در صورتی که قصد خرید بهترین مارک اجاق گاز ایرانی را دارید بد نیست نگاهی به لیست زیر داشته باشید.

سینجر

p

سینجر یکی از برندهای ایرانی باکیفیتی است که  انواع اجاق گازهای رومیزی و مبله زیادی را تولید می‌کند. محصولات این برند اکثرا مجهز به فناوری ترموکوبل تاپ تایم هستند که ایمنی دستگاه را تامین می‌کند. داشتن فندک خودکار نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که سینجر روی محصولاتش قرار داده است. برخی از جدیدترین محصولات این برند تایمر نیز دارند که با تنظیم تایمر می‌توانید از سوختن غذا جلوگیری کنید و در صورتی که خانه نباشید خیالتان از بابت خاموش شدن گاز راحت باشد. از مزایای خرید برند ایرانی این است که همواره به خدمات پس از فروش نیز به راحتی دسترسی پیدا خواهید کرد و برند سینجر نیز از این موضوع مستثنی نیست. مصرف انرژی کم نیز جزو مزیت‌های اجاق گازهای این برند محسوب می‌شود.

اسنوا

اجاق گاز اسنوا

اجاق گازهای اسنوا در دو مدل والنتینو و آدرینا در دسترس هستند. اجاق گازهای آدرینا این برند به سه مدل آدرینا فول (Adrina full)، آدرینا میدل (Adrina middle) و آدرینا کلاسیک (Adrina classic) تقسیم می‌شود. گازهای مدل آدرینا فول یک صفحه لمسی بزرگ دارند و قفل کودک نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است؛ همچنین اجاق‌های این سری دارای فن انتقال حرارت، دو شعله زماندار، شیشه کشویی درب فر، ترموکوبل صفر ثانیه و تکنولوژی نانوکلین هستند. سری آدرینا میدل شعله زماندار، سلف کلین و ریل تلسکوپی دارند. صفحه لمسی، شعله زماندار، داشتن ترموکوبل، جوجه گردان طولی و درب شیشه‌ای روی اجاق گاز از ویژگی‌های مدل کلاسیک هستند. اجاق گازهای سری والنیتنو نیز ویژگی‌هایی مانند شیشه کشویی درب فر، پوشش نانوکلین، فن انتقال حرارت، ولوم باکالیت، دماسنج اندازه‌گیری دمای دقیق فر، شیشه کشویی درب فر و جوجه‌گردان هم‌زمان از ویژگی‌های سری والنتینو هستند.

استیل البرز

اجاق گاز استیل البرز

یکی دیگر از برندهای قرار گرفته در لیست بهترین مارک اجاق گاز ایرانی استیل البرز است. این برند اجاق گازهایی در سه جنس استیل، شیشه و استیل-شیشه تولید می‌کند و با این کار طیف وسیعی از سلیقه مشتری را پوشش می‌دهد. در اجاق گازهای این محصول از ولوم باکالیتی با کیفیت استفاده شده که در برابر حرارت و گرما مقاوم هستند. اجاق گازهای این برند همگی مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و بین ۳ تا ۵ شعله در دسترس هستند.

شعله پخش کن‌های با کیفیت این برند می‌توانند به خوبی و یکسان شعله را پخش کنند که این ویژگی گرما را به طور یکسانی پخش می‌کند و این موضوع باعث پخت کامل و درست تمامی قسمت‌های غذا می‌شود. گازهای استیل البرز نیز همانند سایر برندها برای ایمنی بالاتر محصول ترموکوبل تاپ تایم دارند و در صورت قطع شدن شعله به سرعت گاز را قطع می‌کنند. اجاق گازهای استیل البرز را می‌توان جزو بهترین مارک اجاق گاز رومیزی نیز نام برد.

اخوان

اجاق گاز اخوان

آخرین برندی ایرانی که در این مقاله معرفی می‌شود اخوان است. اجاق گازهای اخوان اکثرا طراحی‌های کوچک و جمع و جوری دارند که به راحتی داخل آشپزخانه قرار می‌گیرند و فضای کمی را نیز اشغال می‌کنند. اکثر اجاق گازهای تولید شده توسط این برند ۱ شعله پلوپز و بین ۳ تا ۴ شعله دیگر نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. هر شعله فندک خودکار مجزا دارد که باعث می‌شود به سرعت روشن شود. از امکاناتی که این برند برای گازهای مبله در نظر گرفته موارد طبقه‌های ریلی در داخل محفظه فر، سیخ جوجه گردان، تایمر دیجیتالی و وجود فن خنک کننده را می‌توان نام برد.

اخوان اجاق گازهای صفحه‌ای یا توکار نیز تولید می‌کند که در دو جنس استیل و شیشه در دسترس هستند. جنس شعله پخش کن گازهای اخوان از چدن است که کیفیت و طول عمر بالایی دارد. اجاق‌های اخوان را می‌توانید در سه مدل ونوس، Z و گیتا خریداری کنید. از مزیت‌های مدل ونوس داشتن سر شعله‌هایی که ۲۵ درصد راندمان بهتری دارند و می‌توانند با نمونه‌های خارجی به راحتی رقابت کنند. هنگام خرید این مدل اجاق گاز خوان حرف V را نیز در اسم خود دارند.  مدل Z اخوان نسبت به سایر مدل‌های آن قیمت کمتری دارد و در بین کاربران محبوب‌تر است. مدل گیتا نیز با حرف GL در عنوان به فروش می‌رسد و راندمان معمولی دارد؛ همچنین قطعات آن کیفیت بسیار بالایی دارد.

جمع بندی

تمامی برندهای معرفی شده در این مقاله همگی از بهترین گازهایی هستند که می‌توانید در آشپزخانه داشته باشید. تنها تفاوت در ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در صورتی که قصد خرید اجاق گاز را دارید با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین مارک اجاق گاز ایرانی چیست؟

از بهترین مارک اجاق گاز ایرانی می‌توان به برندهای اخوان، سینجر و استیل البرز اشاره کرد.

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای خارجی کدام است؟

تمامی برندهایی که در این مقاله معرفی کردیم در زمینه تولید اجاق گاز صفحه‌ای نیز فعالیت می‌کنند. از بهترین مارک اجاق گاز صفحه‌ای می‌توانیم به برند بوش و تکنوگاز اشاره کنیم.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.