بهترین فیلم های ترسناک علمی تخیلی

ساخت یک فیلم ترسناک خوب نیاز به استعداد دارد. ارائه یک فیلم ترسناک علمی تخیلی خوب نیاز به نبوغ دارد. علمی تخیلی و ترسناک دو ژانری هستند که به طرز شگفت انگیزی به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند. ترکیب هیجان‌های ترسناک ژانر وحشت با درخشش متالیک و شیک داستان‌های علمی تخیلی، فیلمی مطمئناً سرگرم‌کننده را ایجاد می‌کند. مانند اکشن کمدی، ترسناک علمی تخیلی به سرعت تبدیل به زیرژانر خاص خود شده است که پر از فیلم‌های عالی است.

بهترین فیلم های ترسناک علمی تخیلیبهترین فیلم های ترسناک علمی تخیلی

شاید ترس ما از آینده همان چیزی باشد که علمی تخیلی را به طور طبیعی با وحشت ترکیب می‌کند. یا شاید موجودات فضایی و سفینه‌های فضایی همیشه کمی ترسناک باشند. با این اوصاف، امیدواریم که برخی از این فیلم‌ها الهام بخش دیگران باشند تا به ساخت ترکیب‌های ژانری منحصر به فرد ادامه دهند. پس با ویجیاتو همراه باشید تا باهم به مرور بهترین فیلم های ترسناک علمی تخیلی بپردازیم.

A Cure for Wellness


A Cure for WellnessA Cure for Wellness

آخرین فیلم گور وربینسکی (سازنده سه‌گانه دزدان دریایی کارائیب و رنگو) درباره یک مرکز بازپروری نگران کننده در کوه‌های آلپ سوئیس است که داستانی شوم را در خود پنهان می‌کند. جالب است بدانید این اثر مورد استقبال منتقدان و گیشه قرار نگرفت. اما برای یک مخاطب خاص سینما این همان وربینسکی آزاد شده‌ای است که منتظرش بودیم. چیزی که نیازی به پاسخگویی به دیزنی یا سختگیری شخص ثالث ندارد.

وربینسکی یکی از معدود راویانی است که بیشتر با تصاویر زیبا کار می‌کند تا دیالوگ. خلاقیت و هوش پشت هر پلان اثر او تبدیل به یکی از آن فیلم‌های کمیاب می‌شود که حواس دیگری مانند چشایی یا بویایی را تحریک می‌کنند. فیلم A Cure for Wellness فضایی منحصربه‌فرد دارد که فیلمنامه کمی پیچیده نیز چاشنی آن است. این فیلمنامه فوق‌العاده غم‌انگیز هر حفره‌ای که داشته باشد، کارگردانی باشکوه وربینسکی آن را با یک قدم رو به جلو جبران می‌کند. این یکی از بهترین فیلم های ترسناک علمی تخیلی در سال‌های اخیر است.

Mimic


MimicMimic

برای بسیاری، این فیلم یکی از نقاط ضعف در کارنامه گیرمو دل تورو است، اما اشتباه نکنید، میمیک یا همان حشرات جهنمی هنوز یک ورودی ارزشمند در فیلم‌شناسی اوست. به هر حال، این داستان دل تورو، میرا سوروینو و جاش برولین را در حال بررسی هجوم احتمالی سوسک‌های غول پیکر تکامل یافته‌ای نشان می‌دهد که در زیر زمین نیویورک زندگی می‌کنند. این پیش فرض خودش به تنهایی دلیل کافی برای دوست داشتن این فیلم است.

شک نکنید Mimic از گی‌رمو دل تورو یک کلاس استادانه از ترکیب داستان های علمی تخیلی و ترسناک است. سه سال پس از اینکه دانشمندان یک حشره تشنه به خون را برای از بین بردن سوسک‌هایی که ویروس کشنده‌ای را در اطراف نیویورک منتشر کردند، ساختند، این حشره برای مقابله با بدترین دشمن خود یعنی نوع بشر باز می‌گردد. دل تورو با بازیگران عالی شامل میرا سوروینو و جاش برولین، یک فیلم ترسناک با ترس‌های فراوان و پیامی پنهانی تلخ در مورد مهندسی ژنتیک ساخت.

Event Horizon


Event HorizonEvent Horizon

فیلم‌های بسیار کمی هستند که با قرار گرفتن در قلمرو علمی تخیلی تصمیم به آزمایش مضامین فراطبیعی و حتی مذهبی در گونه وحشت بگیرند؛ اما Event Horizon یکی از آنهاست. البته فیلم Event Horizon نقص‌های زیادی دارد که مانع از تبدیل شدن آن به یک کلاسیک افسانه‌ای می‌شود، اما فضای موجود در اطراف آن بیش از حد شایسته حضور در این لیست است.

پل دبلیو اس اندرسون تغییری منحصر به فرد به این ژانر می‌دهد و تاریخچه تصاویر جهنمی وحشتناک و لحظات تخیلی خاص را جذاب به نمایش می‌گذارد و در عین حال کاملاً از کلیشه‌های فضایی بیگانه محور دوری می‌کند. همچنین فیلم یک تیم بازیگری شگفت انگیز دارد که شامل سم نیل، لارنس فیشبرن، شان پرتوی، جولی ریچاردسون و جیسون آیزاکس می‌شود.

Life


LifeLife

فریب تریلر وحشتناک حیات یا زندگی را نخورید که بر اساس فیلم کلیشه‌ای نورمن گرینبام «ارواح در آسمان» به ثمر رسید. فیلم دانیل اسپینوزا ممکن است کپی «بیگانه» ریدلی اسکات باشد، اما یکی از موارد نادری است که نتیجه آن در واقع یک کپی خوب است. در مقایسه با بیگانه، فیلم زندگی خالص‌تر و ساده‌تر است. این نبرد بین دو گونه است که برای زنده ماندن باید زندگی دیگری را نابود کرد. احساسی، سرراست و وحشتناک.

تعهد زندگی به وحشت قابل تحسین است. اسپینوزا ریسک‌های روایی را انجام می‌دهد که عمیقاً جواب می‌دهد و باعث می‌شود این فیلم جایگاه خود را به دست آورد. این فیلم خدمه‌ای از فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی را دنبال می‌کند که شواهد پیشگامانه‌ای از حیات در مریخ کشف می‌کنند. با این حال، شکل بیگانه خطرناک است و زندگی آنها را به خطر می‌اندازد.

Signs


SignsSigns

فیلم «نشانه‌ها» از ام‌ نایت شیامالان مل گیبسون را در نقش یک کشیش افسرده و ناامید به نمایش می‌گذارد که نشانه‌های مرموز موجودی را در مزرعه خود کشف می‌کند که منجر به کشفیات تکان دهنده و خطرناک می‌شود. واکین فینیکس، روری کالکین و ابیگیل برسلین نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

مانند بهترین فیلم‌های شیامالان، Signs یک کلاس استادانه در تعلیق است. مطمئن، هوشمندانه و وحشتناک. نشانه‌ها محصول دید منحصر به فرد شیامالان است که با داستانی کلاسیک درباره ناشناخته‌های اسرارآمیز و هولناک ترکیب شده است. اوج فیلم ممکن است عده‌ای را تحت تأثیر قرار دهد، اما خود داستان فیلم و محتوای بیش از آن ارزش زمان شما را دارد، با شیامالان که نگاهی گیرا و جذاب به ایمان، غم و پدر بودن دارد.

The Mist


The MistThe Mist

فرانک دارابونت از «رستگاری شاوشنگ» یا «مسیر سبز» را فراموش کنید؛ چرا که او در فیلم «مه»، یک فیلمساز درجه یک در گونه ترسناک علمی تخیلی لاوکرافتی مطلق است. فیلم مه برگرفته از داستان استفن سامرز نگاهی سادیستی به ترس از ناشناخته‌ها و روشی است که انسان‌ها در هنگام فروپاشی ساختارهای اجتماعی زندگی با آن روبرو می‌شوند. این فیلم با افتخار فضای فوق‌العاده‌اش را به نمایش می‌گذارد که شایسته مواد اصلی استفن کینگ، برخورد عالی او با بازیگران و فیلمنامه فراموش نشدنی آن است.

در اقتباس سینمایی فرانک دارابونت از داستان مه استفن کینگ، اقیانوس غلیظی از مه بر شهر کوچکی فرود می‌آید و مشخص می‌شود که پر از جانوران تشنه به خون لاوکرافتی است. این یک فیلم فوق‌العاده تاریک است، با برخی پیچ‌وخم‌ها و چرخش‌های دلخراش در طول مسیر، اما تشریح آن در مورد اینکه چگونه جامعه و مدنیت تحت فشار از هم می‌پاشد، یک مفهوم علمی تخیلی بسیار قوی‌تر از هر یک از هیولاهای وحشتناک است.

Aliens


AliensAliens

دنباله فیلم بیگانه از جیمز کامرون می‌تواند بسیار بیشتر بر روی اکشن و مسلسل متمرکز شود، اما هسته اصلی آن هنوز هم ترسناک است. فقط صحنه سقف پر از بیگانگان یا صحنه‌ای که دختر کوچک نیوت (کری هن) در آب بود را به یاد بیاورید. بیگانگان هنوز هم یک فیلم ترسناک عالی است. جیمز کامرون شخصیت ریپلی (سیگورنی ویور) را تغییر می‌دهد و جنبه مادرانه‌تری به او می‌دهد و به دنبال محافظت از یک دختر کوچک در برابر بیگانه‌ها، محیط خصمانه‌ای برای او خلق می‌کند.

این فیلم با تعمیق شخصیت ریپلی با داستان شخصی از دست دادن و رستگاری که با بازی صمیمانه و دلسوزانه سیگورنی ویور تأثیرگذارتر شد، از فیلم اصلی پیشی گرفت. در حالی که قهرمان شکنجه‌شده‌ فیلم برای محافظت از نیوت، یک کودک یتیم و تنها بازمانده مستعمره تلاش می‌کند، رابطه آنها به قلب تپنده فیلم تبدیل می‌شود، زیرا قلب کسانی که آن را تماشا می‌کنند به گونه‌ای به هیجان می‌آید که انگار می‌خواهد از سینه آنها بیرون بزند.

Prometheus


PrometheusPrometheus

ریدلی اسکات بیش از ۳۰ سال بعد به فرنچایزی که ساخته بود بازگشت و با پرومتئوس چیزی کاملاً عجیب و غیرمنتظره ساخت. این اثر به عنوان پیش درآمدی برای اولین بیگانه عمل می‌کند. بنابراین، نتیجه فیلمی بود که به نظر می‌رسید به همان اندازه که تماشاگران را جذب می‌کرد، همزمان از خود بیگانه می‌کرد. پرومتئوس مستقیماً ایده‌های فلسفی یا مذهبی را در خود جای می‌دهد، مانند رابطه بین خالق و آفرینش و همچنین گرسنگی سیری ناپذیر بشریت برای پاسخ و معنا.

در این فیلم طرح‌های بیگانه نگران‌کننده و ترسناک وجود دارد، اما وحشت واقعی آن از هیولای واقعی آن، پیشخدمت ربات ماکیاولیایی قاتل، دیوید، ناشی می‌شود. شر در حال جوشاندن در کمین رفتارهای تصفیه شده اجرای مایکل فاسبندر، این شخصیت را به یک شخصیت شرور واقعی فیلم ترسناک تبدیل می‌کند، همان طور که هیولاهای کلاسیک یونیورسال، مانند هیولای فرانکنشتاین، در یک فیلم قرار گرفته‌اند.

Pitch Black


Pitch BlackPitch Black

محبوب ترین فرنچایز وین دیزل احتمالا همیشه Fast & Furious خواهد بود، اما فرانچایز ریدیک همچنین جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفداران علمی تخیلی دارد. اما چرا؟ چون تا حد زیادی به لطف ویژگی‌های ماندگار اولین قسمت از سری فیلم‌های آن است که این جایگاه را دارد.

فیلم Pitch Black به کارگردانی دیوید توهی بر روی یک خدمه فضایی تمرکز می‌کند که در سیاره‌ای که در آن موجودات تشنه به خون در شب بیرون می‌آیند، سرگردان می‌شوند و یک ماه گرفتگی در شرف وقوع است. با سلاح‌های محدود و منابع نور، خدمه مجبور می‌شوند به شخصیت یاغی خطرناک دیزل، ریچارد بی. ریدیک، و چشم‌های تقویت‌شده‌اش که به او اجازه می‌دهد در تاریکی ببیند، تکیه کنند و یک موقعیت ترسناک بقای هوشمند را ایجاد کند که باعث ایجاد یک کالت محبوب ماندگار شد.

Slither


SlitherSlither

اسلایتر یا خزیدن، اولین کارگردانی بلند جیمز گان، به همان اندازه که خنده‌دار است، شامل عناصر تخیلی و ترسناک است. داستان فیلم در یک شهر کوچک اتفاق می‌افتد و یک کلانتر محلی (ناتان فیلیون) را دنبال می‌کند که وقتی انگل‌های بیگانه به آرامی (و با خشونت) جمعیت را تحت کنترل خود می‌گیرند، برای محافظت از یک گروه عجیب و غریب از بازماندگان تلاش می‌کند.

طناب محکمی که جیمز گان بین کمدی سیاه و وحشت بدن خلق می‌کند، در دست هر فیلم‌ساز دیگری به یک اثر شکست خورده بدل می‌شد، اما خالق نگهبانان کهکشان آن را بدون دردسر جذاب جلوه می‌دهد. اسلایتر یک موفقیت تجاری نبود، اما برداشت الهام‌گرفته از عناصر آشنای این ژانر به شایستگی جایگاه کالت فیلم را به دست آورده است.

Cloverfield


CloverfieldCloverfield

مت ریوز و جی جی آبرامز ایده‌های خود را کنار هم گذاشتند تا این جواهر خاص با تکیه بر سبک فیلم یافت شده درباره حمله هیولایی غول پیکر به نیویورک را بسازند و یکی از شناخته شده ترین فرانچایزهای ترسناک علمی‌تخیلی امروز را ایجاد کنند.

شخصیت‌ها در ابتدا در حال فیلم‌برداری از رویدادهای یک شب هستند، زیرا برای دوست خود یک مهمانی برپا می‌کنند، و در حالی که در خیابان‌های شهر می‌دوند، به فیلم‌برداری ادامه می‌دهند و ناامیدانه تلاش می‌کنند از هجوم یک وحشت ناشناخته عظیم جان سالم به در ببرند. در این فیلم ثابت شد که ترکیبی از فیلم هیولایی و فیلم ترسناک یافت شده ترکیبی غیر متعارف برای مخاطب است.

Annihilation


AnnihilationAnnihilation

اثری متفکرانه، تزسناک و اکشن، Annihilation تیم کوچکی از دانشمندان را به نمایش می‌گذارد که وارد یک منطقه بیگانه مرموز و همیشه در حال رشد می‌شوند که محل سقوط یک شهاب سنگ را احاطه کرده است. همانطور که زمان و فیزیولوژی به تدریج محو و تحریف می‌شود، گروهی برای بررسی به سمت منطقه حرکت می‌کنند، و اینجاست که موجودات مرگبار و سرنوشت‌های وحشتناک عجیب و غریب برای تیم شروع می‌شود.

با این حال، عناصر علمی تخیلی فیلم صرفاً سطحی نیستند و داستان تمایلات خود تخریبی و دگردیسی هم در روابط انسانی و هم در خود زندگی ارگانیک را بررسی می‌کند.

Us


UsUs

فیلم «ما» از برنده اسکار جردن پیل یک فیلم هیجان‌انگیز ناهموار، اما پر از تعلیق، مملو از ایده‌های علمی تخیلی سرگیجه‌آور است. اما توانایی پیل در اجرای این ایده‌ها از درک او فراتر می‌رود، زیرا فرضیه و مفهوم اصلی فیلم با حفره‌های داستانی خیره‌کننده‌ای همراه است که به جای غوطه‌ور شدن کامل در آن، منطق جهانی را که پیل ساخته است، زیر سوال می‌برد.

اما موفق ترین عنصر فیلم، خارج از توانایی استثنایی پیل در دوشیدن تنش و هیجان از صحنه‌های ترسناکش، لوپیتا نیونگو است. بازی او در دو نقش به عنوان یک مادر ترسیده حومه شهر که با کلون خودش روبه رو می‌شود، بی نظیر است.

Cube


CubeCube

این اثر وینچنزو ناتالی ایتالیایی به دلیل اصالت عالی و کارگردانی باشکوه خود به اثری مهم در این لیست بدل می‌شود. در اینجا فرازمینی‌ها، ویروس‌ها یا هیولاهای جهش یافته وجود ندارد، بلکه یک مکعب مرموز، پیشرفته و کشنده با هزاران اتاق وجود دارد.

پنج فرد ناشناس در اتاقی با دریچه ای در هر دیوار از خواب بیدار می‌شوند. بدون دانستن دلیل حضور خود در آن مکان، همه شروع به تلاش برای کشف نوعی الگوی آن پیچ و خم ریاضی می‌کنند که در آن هر اتاق، با رنگ متفاوت، به طور بالقوه دارای یک تله مرگبار است که به روش‌های مختلف فعال می‌شود. لیزر، اسید، چاقوهای تیز، هر اتاق کشنده راه خلاقانه جدیدی برای نابود کردن انسان‌ها ارائه می‌دهد. با این پانورامای کلاستروفوبیا و پارانویا، کیوب داستان جالبی در مورد مبارزه برای بقای انسان ارائه می‌دهد.

Scanners


ScannersScanners

حضور اثر کلاسیک دیوید کراننبرگ در این لیست ضروری است، اما چرا؟ چون هیچ چیز وحشتناک‌تر از یک روانشناس دیوانه و روانی وجود ندارد که بتواند سر شما را با قدرت ذهنش منفجر کند. بسیار خوب، در این فیلم یکی وجود دارد. یک شرکت امنیتی خصوصی که می‌خواهد کنترل افراد مختلف را برای سود و انحصار خشونت در اختیار داشته باشد به سمت این خشونت می‌رود.

اسکنرها همه چیز دارد، جلوه‌های عملی فوق العاده، دوز خوبی از وحشت بدن، جاسوسی صنعتی، تعقیب و گریز بزرگ، و تیراندازی. همچنین دارای یک مایکل آیرونساید خارق العاده و گروتسک است.

The Cabin In The Woods


The Cabin In The WoodsThe Cabin In The Woods

همه چیز با یک محیط کلاسیک شروع می‌شود: گروهی از جوانان برای گذراندن تعطیلات به یک کابین خلوت و ترسناک در جنگل می‌رسند. اما از آن به بعد، آنچه خواهد آمد هزارتوی بی‌پایان از احتمالات شگفت انگیز و وحشتناک است. جاس ویدون و درو گدارد از عناصر تقریباً همه زیرژانرهای ترسناک استفاده می‌کنند تا فیلمی منحصر به فرد و خاص بسازند. کابین در جنگل یک ساختارشکنی سیستماتیک از داستان‌های ترسناک است.

پیچیدگی داستان بزرگ این فیلم شایسته پنهان ماندن است. کمتر فیلمی است که به طور همزمان بیننده را غافلگیر، وحشت زده و سرگرم می‌کند. به نوعی، ختی می‌توان گفت کابین در جنگل بهترین فیلم ترسناک علمی تخیلی است.

Predator


PredatorPredator

فریب این واقعیت را نخورید که شخصیت‌های آرنولد شوارتزنگر، کارل ودرز و جسی ونتورا وقت خود را صرف خم کردن ماهیچه‌های خود می‌کنند تا در بخش وسیعی از فیلم، قدرت بدنی خود را دوباره تأیید کنند. شاید غارتگر به عنوان یک فیلم اکشن پر از گلوله و میهن پرستی کلیشه‌ای آمریکایی شروع می‌شود، اما چرخشی فوق‌العاده به ژانری می‌دهد که قهرمانان مرد درون آن را به طعمه شکار شده تبدیل می‌کند.

فیلم Predator شامل یکی از نمادین ترین و عجیب ترین موجودات تاریخ سینما است. دلیل آن این است که این موجود یک بیگانه است که انسان‌ها را صرفاً برای سرگرمی شکار می‌کند، که خود ماجرا بسیار سرد و استخوان سوز است. یکی آثار مهم این لیست بدون شک همین فیلم است.

۲۸Days Later


28Days Later28Days Later

در این لیست، ما آگاهانه فیلم‌های زامبی محور را حذف کردیم، زیرا آنها به خودی خود یک مگا ژانر منحصر به فرد هستند. اما همچنان، ما نتوانستیم فیلم «۲۸Days Later» را بیرون از این فهرست بگذاریم. دنی بویل با خلق این داستان که فراتر از انسان‌های آلوده به ویروس‌هاری، درباره فروپاشی جامعه و اهمیت همبستگی و اجتماع است، ثابت می‌کند که یکی از همه کاره ترین کارگردان زنده است این جهان است؛ البته به همراه نویسنده الکس گارلند که اکنون او نیز یک فیلمساز ویژه است.

در ۲۸ روز بعد، تنهایی ترسناک ترین عنصر است. این شهر ارواح است که دلتنگی و غم را تقطیر می‌کند و می‌تواند روحیه بازماندگان را بشکند و در نهایت بیننده را آزار دهد. پس به یاد داشته باشید هنگام میل به تماشای آثار ترسناک علمی تخیلی این اثر را در ابتدای لیست خود قرار دهید.

The Thing


The ThingThe Thing

جان کارپنتر با فضایی خصمانه در قطب جنوب، یک داستان هیجان‌انگیز و سراسر شگفتی می‌سازد که بین آگورافوبیا و کلاستروفوبیا می‌چرخد و در عین حال برخی عناصر ژانر وسترن و علمی تخیلی را در خود جای داده است. بنابراین، تصادفی نیست که انیو موریکونه بزرگ به صورت خاص موسیقی این پروژه را به ثمر رساند. داستان ساده است، این فیلم در مورد موجودی بیگانه است که موجودات زنده را جذب و نابود می‌کند.

فیلم The Thing جشنواره فوق‌العاده‌ای از پروتز، عروسک‌های خیمه شب بازی، کورت راسل، آتش، یخ و بسیاری از لحظات پارانویاگونه است. چیزی واقعاً وحشتناک در مورد تغییر شکل بیگانگان وجود دارد، این دشمنی است که شما نمی‌بینید که چگونه می‌آید، او می‌تواند در بین ما و شبیه به دوستان ما باشد. همچنین احساس تسخیر شدن، از دست دادن کنترل بر بدن و ذهن است که این فیلم را به یکی از بهترین فیلم‌ های ترسناک علمی تخیلی در تمام دوران تبدیل کرده است.

Alien


AlienAlien

رتبه اول در این لیست کاملا واضح و سزاوار یک فیلم خاص است. غیرممکن به نظر می‌رسد که در لحظه تلفظ کلمات «ترسناک علمی تخیلی» یک زنومورف را تصور نکنید. بیگانه ساخته ریدلی اسکات به سادگی از ژانر خودش فراتر می‌رود. این یکی از موارد نادری است که در آن همه دست اندرکاران اثری تقریباً بی‌نقص خلق می‌کنند. در حالی که اسکات در بخش کارگردانی، اچ آر گیگر در طراحی، اوبانن در فیلمنامه یا گلداسمیت در موسیقی عالی هستند، این فقط یک تیم رویایی بود.

در فیلمی درباره یک هیولای نمادین، بازیگران انسانی نیز فوق العاده بودند. تام اسکریت، ورونیکا کارترایت، هری دین استانتون و جان هرت به سرعت با بیننده ارتباط برقرار می‌کنند. ایان هولم نیز یکی از ناراحت‌کننده ترین صحنه‌های این فیلم را بر عهده دارد. و البته، سیگورنی ویور نیز وجود دارد. شخصیت ریپلی او اساساً کهن الگوی یک قهرمان اکشن زن را در سینمای معاصر ایجاد کرد.

گزینه افتخاری: A Quiet Place


A Quiet PlaceA Quiet Place

فیلم «یک مکان ساکت» موفق ترین فیلم ترسناک علمی تخیلی در سالیان اخیر بوده است. ایده اصلی فیلمنامه نویسان اسکات بک و برایان وودز (بازنویسی و کارگردانی جان کرازینسکی) این فیلم هیجان‌انگیز را در بر گرفت و آن را از دریچه یک تهاجم محلی بیگانه‌محور توسط یک نژاد خاص که به هرگونه صدایی واکنش کشنده نشان می‌دهد به نمایش گذاشت.قرار داد. داستان این است که خانواده‌ای که برای زنده ماندن در دنیای فوق‌العاده ساکت و پس از تهاجم تلاش می‌کنند، باید زمانی که بیگانگان وارد خانه‌شان می‌شوند، با آن‌ها مقابله کنند.

امیلی بلانت و همبازی/همسرش، کرازینسکی، هر آنچه که دارند به فیلم می‌دهند و با این کار، در میان سکوت دلخراش، مواد و ژانر را با بازی‌های گیرا خود ارتقا می‌دهند. بلانت به عنوان یک مادر باردار که سعی می‌کند پس از یک فاجعه، آنچه از خانواده‌اش باقی مانده را کنار هم نگه دارد، در اجرا از دیگران برتری می‌یابد. و کارگردانی کرازینسکی استعداد شگفت‌آوری برای یافتن تنش به نمایش می‌گذارد. یک مکان ساکت و دنباله موفقیت آمیز آن در سال ۲۰۲۱، ورودی‌های ژانری خوش نقش و نگار هستند که چیزی فراتر از تپش قلبتان را نوید می‌دهند، آثار که ما آرزو می‌کنیم فیلم‌های ژانری بیشتری از این دست به نتیجه برسند.

در پایان امیدواریم از لیست بهترین فیلم های ترسناک علمی تخیلی ما لذت برده باشید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.