بهترین ساعت های هوشمند در بازار فعلی کدامند؟

فهرست مطالب

طی چندین سال اخیر استقبال بالای کاربران از ساعت‌های هوشمند موجب شده که کمپانی‌های متعددی تلاش خود را در زمینه تولید جدیدترین و بهترین اسمارت‌واچ‌ها افزایش دهند. ساعت هوشمند برای برخی از کاربران گجت بسیار کاربردی‌ای محسوب می‌شود. به عنوان مثال، برخی از کاربران برای ارزیابی سلامتی، فعالیت‌های ورزشی و حتی انجام کارهای روزمره خود نیازمند ساعت‌های هوشمند هستند. در این مقاله به معرفی بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت تا بتوانید بهترین اسمارت واچ بازار ایران را برای خرید انتخاب کنید؛ با ما در تکنولایف همراه باشید.

اپل واچ سری ۷

اپل واچ ۷ را می‌توان بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار معرفی کرد که به جرات می‌توان گفت اکثر دارندگان گوشی‌های آیفون یکی از این اسمارت‌واچ‌ها را روی مچ دستشان دارند. بدنه این اسمارت واچ از جنس آلومینیوم بوده و قاب پشت محصول از کریستال سیریا است؛ این مواد اولیه به کارگیری شده در تولید اپل واچ ۷ باعث شده که کاملا ضد خط و خش باشد. همچنین اپل واچ ۷ توانسته تاییدیه IPX6 را به دست آورد، به این معنا که تا عمق ۵۰ متری می‌تواند در برابر آب مقاومت نشان دهد.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 7

بهترین اسمارت واچ اپل مجهز به نمایشگر ۱.۹ اینچ Retina LTPO OLED با وضوح ۴۸۴×۳۹۶ است. هنگامی که به نمایشگر ساعت اپل واچ ۷ در نور مستقیم خورشید نگاه کنید، وضوح بالای آن که به لطف حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت به دست آمده است، نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگر اپل واچ ۷ می‌توان به لایه محافظتی Ion-X strengthened glass اشاره کرد که تاثیر زیادی در ضد خط و خش بودن نمایشگر دارد.

اپل واچ سری ۷ قدرت خود را از پردازنده اصلی Apple S7 دریافت می‌کند و در زمینه نرم افزار مجهز به سیستم عامل watch OS 8 است. عملکرد روان ساعت هوشمند اپل یادآور روان بودن سیستم عامل گوشی‌های آیفون است. توجه داشته باشید که اکثر برنامه‌های آیفون دارای نسخه مخصوص اسمارت واچ هم هستند که می‌توانید آن‌ها را به سادگی از فروشگاه اپل دانلود و نصب کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های اپل واچ ۷ مجهز بودن به سنسورهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، نسل سوم حسگر اپتیکال ضربان قلب، حسگر سطح اکسیژن خون، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج، ارتفاع‌سنج، قطب‌نما، برنامه سلامت ECG، نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display)، پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی، هشدار کاهش و افزایش ضربان قلب، تماس اضطراری، SOS و پایش خواب در کنار سایر موارد همانند تایمر، هشدار بیدارباش است. بد نیست بدانید پشتیبانی از آنتن ماهواره‌ای در اپل واچ ۷ سبب شده این محصول به عنوان بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲ هم شناخته شود. در نظر داشته باشید که این اسمارت واچ انرژی خود را از باتری ۳۰۹ میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و تا ۱۸ ساعت بازدهی خواهد داشت.

خرید اپل واچ سری ۷

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو

بهترین اسمارت واچ فعلی سامسونگ که در بازار ایران موجود است را باید گلکسی واچ ۵ پرو دانست. این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ موفق به کسب تاییدیه IP68 شده که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد. همچنین گلکسی واچ ۵ پرو در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است. در میان تاییدیه‌های مختلف این دستگاه نباید از تاییدیه نظامی گواهی MIL-STD-810H به سادگی گذشت که یکی از ویژگی‌های آن مقاومت در برابر خط و خش و ضربه‌های ناگهانی است. البته با وجود بدنه تیتانیومی این اسمارت واچ انتظار دیگری به غیر از مقاومت بالا در برابر ضربه نمی‌رود.

گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ ۵ پرو که به عنوان یکی از بهترین اسمارت واچ ها شناخته می‌شود، مجهز به نمایشگر سوپر امولد ۱.۴ اینچ دایره‌ای شکل با وضوح ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل بوده و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) برخوردار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگر را می‌توان مقاومت در برابر خط و خش عنوان کرد. همچنین زمانی که در فضای بیرون از خانه و آفتابی به نمایشگر نگاه کنید، شاهد کاهش کیفیت نور صفحه نخواهید بود. این اسمارت واچ دارای بند اسپرت D-Buckle است.

قدرت گلکسی واچ ۵ پرو توسط پردازنده اصلی اگزینوس W920 و پردازنده گرافیکی Mali-G68 تامین می‌شود. به لطف پردازنده ۲ هسته‌ای به کار رفته در ساعت هوشمند جدید سامسونگ و حافظه رم ۱.۵ گیگابایتی می‌توان سرعت بالا و عملکرد قابل قبولی از این ساعت هوشمند انتظار داشت. توجه داشته باشید که گلکسی واچ ۵ پرو با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت خود می‌تواند قابلیت دانلود و نگه‌داری برخی فایل‌ها را داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی واچ ۵ پرو می‌توان به سنسور بیو اکتیو سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، ژئومغناطیس، نور و موارد دیگر اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب گلکسی واچ ۵ پرو پشتیبانی از میکروفون داخلی برای برقراری مکالمه صوتی است. انرژی این ساعت توسط باتری ۵۹۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند.

خرید گلکسی واچ ۵ پرو

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 2021

اپل واچ سری SE 2021 را می‌توان به عنوان بهترین اسمارت واچ ارزان از یک برند معتبر جهانی معرفی کرد. این اسمارت واچ با وزن ۳۶ گرم از جنس آلومینیوم تولید شده و می‌تواند تا عمق ۵۰ متر در برابر آب مقاوم باشد. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر ۱.۷۸ اینچ Retina LTPO OLED است، اما از نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی نمی‌کند. صفحه نمایش این ساعت به شکل مستطیل بوده و کیفیت لمس آن بسیار عالی است. میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت صفحه نمایش اپل واچ سری SE 2021 می‌تواند وضوح قابل توجهی را به ویژه در نور آفتاب به شما هدیه دهد.

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 2021

این مدل از ساعت هوشمند اپل مجهز به پردازنده دو هسته‌ای است و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما در این محصول با سیستم عامل WatchOS مواجه خواهید شد که تجربه جذابی را برای‌تان رقم می‌زند. این اسمارت واچ دارای میکروفون و اسپیکر بوده و شما می‌توانید با متصل کردن ساعت از طریق بلوتوث به گوشی، مکالمه خود را انجام دهید.

این ساعت هوشمند دارای سنسورهای زیادی همانند شمارش ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، ارتفاع سنج همیشه روشن، قطب‌نما، حسگر نور محیط و سایر موارد بوده که می‌تواند رضایت شما را به میزان زیادی جلب کند. اگر بخواهیم مارک بهترین ساعت هوشمند را اپل معرفی کنیم، چندان اشتباه نگفته‌ایم.

قیمت اپل واچ se 40

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵

در کنار گلکسی واچ ۵ پرو، گلکسی واچ ۵ هم معرفی شد که می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید کاربران باشد. این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ موفق به کسب تاییدیه IP68 شده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین گلکسی واچ ۵ در کنار تاییدیه ذکرشده با استاندارد ۵ATM همراه است؛ پشتیبانی از این استاندارد بدین معنا است که شما می‌توانید ساعت هوشمند خود را به مدت ۱۰ دقیقه در عمق ۵۰ متری آب قرار دهید.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5

صفحه نمایش گلکسی واچ ۵ با یک لایه یاقوت کبود محافظت می‌شود. سامسونگ مدعی است که نمایشگر گلکسی واچ ۵ در مقایسه با سایر مدل‌ها تا ۶۰ درصد قوی‌تر است. این ساعت مجهز به نمایشگر ۱.۴ اینچ سوپر امولد با وضوح ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل است. صفحه نمایش گلکسی واچ ۵ همانند مدل‌های قبل، به شکل دایره است.

قدرت این ساعت هوشمند توسط پردازنده اصلی اگزینوس W920 تامین می‌شود که یک پردازنده ۲ هسته‌ای است و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم این ساعت هوشمند می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و حافظه رم ۱.۵ گیگابایت آن اشاره کرد. شما می‌توانید فایل‌های برنامه، موسیقی و موارد مشابه را درون حافظه ذخیره‌سازی دستگاه قرار دهید و وجود حافظه رم ۱.۵ گیگابایت می‌تواند سرعت دستگاه را تامین کند. انرژی گلکسی واچ ۵ توسط باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود که از فناوری شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های مهم این ساعت هوشمند باید به پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، اعلام اعلان‌های دریافتی، نمایش پیام‌های متنی، پایش ضربان قلب، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر و هشدار بیدارباش اشاره کرد. این ساعت به لطف سنسور BioActive سامسونگ می‌تواند ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک را به کاربران ارائه دهد. توجه داشته باشید که در کنار این سنسور شاهد قرارگیری سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس و حسگر نور خواهیم بود.

قیمت گلکسی واچ ۵

گلکسی واچ ۴

با این که نسل جدید ساعت های هوشمند سامسونگ معرفی شده‌اند، اما هنوز هم گلکسی واچ ۴ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند فعلی است. بدنه این ساعت بسیار ظریف بوده و از جنس آلومینیوم است. از محافظ گوریلا گلس برای پوشش نمایشگر این ساعت هوشمند استفاده شده که می‌تواند تاثیر زیادی در مقاومت صفحه نمایش در برابر خط و خش داشته باشد.

گلکسی واچ 4

سامسونگ برای تجربه روان کاربران در زمینه استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ موفق شد رابط کاربری Watch 4 را که مشابه تایزن است، رونمایی کند. از مهم‌ترین تاییدیه‌هایی که گلکسی واچ ۴ توانسته کسب کند، باید به تاییدیه IP68 اشاره کرد که می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. کاربران می‌توانند از گلکسی واچ ۴ برای شنا کردن تا عمق ۵۰ متری آب استفاده کنند.

گلکسی واچ ۴ مجهز به صفحه نمایش ۱.۲ اینچ سوپر آمولد با وضوح ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل است. نمایشگر این ساعت هوشمند به شکل دایره‌ بوده که به خوبی روی مچ دست قرار خواهد گرفت. درون ساعت گلکسی واچ ۴ پردازنده اصلی دو هسته‌ای اگزینوس W920 قرار گرفته و شما می‌توانید از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت آن برای ذخیره‌سازی فایل‌های مختلف استفاده کنید. حافظه رم این محصول معادل ۱.۵ گیگابایت است و تاثیر قابل توجهی روی افزایش سرعت کارایی محصول دارد.

انرژی گلکسی واچ ۴ توسط باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. همچنین این محصول از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشار سنج، نوار قلب، کنترل سطح اکسیژن خون و موارد مشابه را باید از مهم‌ترین سنسورهایی دانست که درون گلکسی واچ ۴ قرار داده شده است. وزن این ساعت معادل ۲۶ گرم بوده که می‌تواند برای انجام فعالیت‌های ورزشی یا استفاده برای مدت زمان طولانی مناسب باشد.

قیمت سامسونگ واچ ۴

ساعت هوشمند هواوی GT3

هواوی جی تی ۳ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند غول فناوری چین شناخته می‌شود که پنل جلویی آن از متریال شیشه تشکیل شده است. پشت این ساعت از جنس پلاستیک است و فریم استیل ضد زنگ آن توانسته جذابیت ساعت را افزایش دهد. هواوی GT3 به لطف تاییدیه IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین فشار آب تا عمق ۵۰ متر نمی‌تواند تاثیر منفی روی دستگاه داشته باشد.

ساعت هوشمند هواوی GT3

این مدل از اسمارت واچ هواوی مجهز به نمایشگر ۱.۴۳ اینچ امولد با وضوح ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل است. فرم نمایشگر این ساعت دایره‌ای بوده و تراکم پیکسل آن ۳۲۶ پیکسل در اینچ است. شما با استفاده از حافظه داخلی ۴ گیگابایت این ساعت می‌توانید فایل یا برنامه‌های موردنظرتان را دانلود و نصب کنید. همچنین این محصول دارای حافظه رم ۳۲ مگابایت است. توجه داشته باشید که از مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی GT3 می‌توان به GPS داخلی اشاره کرد.

انرژی این دستگاه توسط باتری ۴۵۵ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود که از نوع لیتیموم پلیمر است. ساعت هوشمند هواوی GT3 مجهز به یک میکروفون داخلی است تا کاربران بتوانند از آن برای پاسخ دادن به تماس‌ها و پیغام‌های خود استفاده کنند. هواوی جی تی ۳ از سنسورهای مختلفی همانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب، فشارسنج، قطب‌نما، سطح اکسیژن خون و دماسنج پشتیبانی می‌کند که هر کدام قابلیت‌های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این ساعت هوشمند با گوشی‌های اندروید و iOS سازگار است.

قیمت ساعت هواوی gt3

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active

شیائومی S1 Active مجهز به صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچ آمولد بوده و وضوح آن ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل است. شما با یک ساعت دایره‌ای شکل مواجه هستید که تراکم پیکسلی آن هم معادل ۳۲۶ پیکسل در اینچ است و وزنی معادل ۳۶ گرم دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های صفحه نمایش این ساعت را باید مجهز بودن به قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) عنوان کرد.

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active

جنس بدنه شیائومی S1 Active از پلیمر بوده و می‌تواند در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر که معادل عمق ۵۰ متری است، مقاومت کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید شیائومی می‌توان به پشتیبانی از میکروفون داخلی اشاره کرد؛ شما می‌توانید با برقراری اتصال به گوشی از طریق بلوتوث، مکالمه‌های خود را به راحتی انجام دهید.

مهم‌ترین مشخصات فنی و قابلیت‌های نرم افزاری این ساعت هوشمند را می‌توان پشتیبانی از ۱۱۷ حالت ورزشی، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت سلامت بانوان، تمرین تنفس و سایر موارد اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، پشتیبانی از موقعیت‌نمای GPS و نسخه ۵.۲ بلوتوث است. به یاد داشته باشید انرژی این دستگاه توسط باتری ۴۷۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و برای شارژ کامل به ۲.۵ ساعت زمان نیاز دارد. بازدهی باتری این ساعت به گونه‌ای است که تا ۱۲ روز برای استفاده عادی و تا ۲۴ روز با روشن بودن قابلیت ذخیره انرژی، کارایی خواهد داشت، اما در صورتی که GPS روشن باشد، فقط برای ۳۰ ساعت دوام دارد. وجود سنسورهایی همانند حسگر ضربان قلب اپتیکال، اکسیژن خون، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج و سنجش نور محیط توانسته شرایط ایده‌آل و خوبی را برای کاربران رقم بزند. شاید باورکردنی نباشد، اما هم اکنون می‌توان شیائومی را هم به عنوان برند بهترین ساعت هوشمند معرفی کرد.

خرید ساعت شیائومی s1

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 2 Active Edition

یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند هواوی که از نسل قبل آن خاطرات خوبی برای کاربران ایجاد شده است، هواوی واچ فیت ۲ نام دارد. پنل جلوی ساعت از جنس شیشه بوده و بدنه دور و پشت آن از جنس پلمیر است. این مدل از ساعت هوشمند هواوی می‌تواند در برابر آب برای مدت زمان ۱۰ دقیقه دوام آورد. از مهم‌ترین پیشرفت‌‌های این ساعت هواوی در مقایسه با نسل قبل آن پشتیبانی از یک میکروفون داخلی است که امکان برقراری تماس و مکالمه را برای کابران فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 2 Active Edition

صفحه نمایش این اسمارت واچ، امولد و به شکل مستطیلی بوده و اندازه آن ۱.۷۴ اینچ است. به لطف نرخ روشنایی بالا در این ساعت، شما می‌توانید در برابر نور مستقیم خورشید هم کیفیت بالای آن را مشاهده کنید. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 2 Active Edition می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و قابلیت GPS اشاره کرد.

انرژی واچ فیت ۲ توسط باتری ۲۹۲ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و طول عمر مفید آن تا ۱۰ روز با پایش کامل سلامت جسمانی است. شما با این ساعت می‌توانید به راحتی پیام‌ها و تماس‌های دریافتی خود را مشاهده کنید. همچنین پایش سطح اکسیژن خون و ضربان قلب، نظارت روی استرس و کیفیت خواب از سایر ویژگی‌های این محصول است.

خرید watch fit 2 active edition

بهترین اسمارت واچ با قیمت مناسب

ساعت‌های هوشمند زیادی در بازار وجود دارند که به نسبت قابلیت‌هایی موجود، می‌توان آن‌ها را با قیمت‌های مختلف خریداری کرد. در ادامه تعدادی از بهترین اسمارت واچ‌های موجود با قیمت مناسب را معرفی خواهیم کرد.

بهترین ساعت هوشمند تا ۴ میلیون

در صورتی که قصد دارید تا ۴ میلیون تومان برای خرید ساعت هوشمند هزینه کنید، گلکسی واچ ۴ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود باشد. البته در کنار گلکسی واچ ۴ می‌توان به امیزفیت GTR3، امیزفیت GTS 2 و هواوی واچ فیت ۲ اشاره کرد. هر کدام از این اسمارت واچ ها دارای قابلیت‌های منحصر به فرد خود هستند و به لطف سنسورهای قدرتمندی که دارند، می‌توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. به عنوان مثال، گلکسی واچ ۴ یا هواوی واچ فیت ۲ دارای میکروفون داخلی هستند که می‌توانید با استفاده از آن، مکالمه با ساعت را تجربه کنید.

در مقاله دیگری راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۴ میلیون را بخوانید.

بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون

اگر تصمیم ندارید بیشتر از ۳ میلیون تومان بودجه برای خرید ساعت هوشمند کنار بگذارید، باید مدل‌های دیگری را در نظر داشته باشید. در مدل‌های کمتر از ۳ میلیون تومان نباید انتظار قابلیت‌هایی همانند مکالمه با ساعت یا مجهز بودن به GPS و موارد مهم دیگر را داشته باشید. اگر بخواهیم بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم، قطعا امیزفیت GTS 2E یکی از گزینه‌ها است. در کنار این مدل امیزفیت، GTR 2E و شیائومی POCO Watch هم گزینه‌های قابل اعتماد و جذابی هستند. هر کدام از این ساعت‌های هوشمند به لطف سنسورهای باکیفیتی که دارند، پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. به عنوان مثال، مجهز بودن آن‌ها به حسگر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، پایش خواب و موارد مشابه می‌تواند برای کاربران ارزشمند باشد.

بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون

بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند تا مبلغ ۲ میلیون تومان هستید، گزینه‌های ارزان قیمت قابل قبولی در دسترس قرار دارند که در میان آن‌ها می‌توان مچ بند هواوی بند ۷ یا گلکسی Fit 2 را به عنوان بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون تومان معرفی کرد. همچنین شما می‌توانید می واچ لایت را هم به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های ارزان قیمت موجود در بازار مدنظر قرار دهید.

بهترین ساعت هوشمند تا ۱.۵ میلیون

در بازه ۱ الی ۱.۵ میلیون تومان هم ساعت‌های هوشمند زیادی از برندهای مشهور برای خرید در دسترس قرار دارند. به عنوان مثال، ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 Pro یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بوده که حدودا ۱.۵ میلیون قیمت دارد. همچنین شما می‌توانید مدل‌های هواوی بند ۶، می بند ۷ و هایلو LS11 را برای خرید مدنظر قرار دهید.

بهترین ساعت هوشمند تا 1.5 میلیون

بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون

اگر قصد ندارید بیشتر از ۱ میلیون تومان برای خرید ساعت هوشمند هزینه کنید، نباید نگران باشید. شما هنوز هم شانس خود را از دست نداده‌اید و امکان خرید ساعت هوشمند باکیفیت برای شما وجود دارد. امیزفیت Bip 3 Global، هایلو LS05S، هایلو GST، ایمیلب W01، ایمیلب W12 در کنار هایلو LS05 را باید به عنوان بهترین ساعت‌های هوشمند تا ۱ میلیون معرفی کرد. هم اکنون شما می‌توانید یکی از مواردی که معرفی کردیم را خریداری کنید. فراموش نکنید که این ساعت‌ها مجهز به سنسورهای مختلف همانند ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون، پایش خواب و سایر موارد کاربردی هستند.

جمع‌بندی

بدون تردید انتخاب بهترین ساعت هوشمند در بازار کار سختی است. شما در کنار ظاهر محصول باید قابلیت‌های آن را هم مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. در این مقاله سعی شد بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید.

سوالات متداول

آیا ساعت‌های کمتر از ۵۰۰ تومان ارزش خرید دارند؟

با این که در بازه کمتر از ۵۰۰ هزار تومان می‌توان ساعت هوشمند خریداری کرد، اما نباید انتظار عملکرد دقیقی از این گجت‌ها داشته باشید. همچنین سنسورها و مشخصات سخت افزاری آن‌ها چنگی به دل نمی‌زند.

آیا گلکسی واچ ۴ از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

بله؛ این ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند پیام و متن‌های نگارش شده با زبان فارسی را به خوبی نمایش دهد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.