بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

بازی‌ها و عناوین مسابقه‌ای فراوانی وجود دارند که در آن شما سوار یک وسیله نقلیه شده و به شکل آزادانه در اطراف چرخ می‌زنید. با این حال اگر به دنبال وسایل خاصی مانند موتورسیکلت‌ها برای انجام این کار هستید پس به جای درستی آمده‌اید. در این فهرست ما به معرفی ۱۲ تا از بهترین بازی‌ های موتور سواری کامپیوتر می‌پردازیم. این عناوین برخی از بهترین آثار موتورسواری در دسترس هستند و تضمین می‌کنیم که ارزش وقت شما را خواهند داشت. با ویجیاتو همراه باشید.

<!–

–>

فهرست محتوا
نمایش

MotoGP 22

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

اگر شما قبلا بازی MotoGP را انجام داده و از آن لذت برده‌اید پس احتمالا به عنوان MotoGP 22 نیز سری زده‌اید. این بازی فصل سال ۲۰۲۲ MotoGP بود که در آن شاهد بیش از بیست پیست مسابقه و بیش از صد موتور سوار مختلف بودیم. از آنجایی که این بازی یک عنوان شبیه‌ساز است در نتیجه یک گزینه شغلی مدیریتی نیز در آن وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید. همچنین شما می‌توانید عضو یک تیم شوید، کارمند استخدام کنید یا به جزئیات موتور‌ها پرداخته و مثلا موتور وسیله‌تان را بهبود ببخشید، با قطعات مختلف الکترونیکی سر و کله بزنید و یا حتی با آیرودینامیک موتور سیکلت خود کار کنید. همچنین این بازی با یک ویژگی خاص برای این فرنچایز منتشر شد و در آن قابلیت تقسیم صفحه برای تجربه چندنفری وجود دارد. پس دوستان خود را به این بازی دعوت کرده و با هم به تجربه مسابقات بپردازید.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیدهبرداشتی کمدی از یک بازی ویدیویی
نقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیدهنقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیده

MXGP 2021 – The Official Motocross Videogame

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

بسیاری از بازیکنان MXGP 2021 گفته‌اند که کنترل‌های این بازی بسیار بهتر از عناوین قبلی این فرنچایز هستند. با توجه به پچ‌هایی که برای بازی منتشر شده، کسانی که می‌خواهند در مسیرهای خاطره‌انگیز ایتالیا، فرانسه و مکزیک غرق شوند، می‌توانند به تجربه این بازی قابل شخصی‌سازی بپردازند. بازیکنان در این عنوان که یکی از بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر است می‌توانند مسیرهای شخصی خود را بسازند. همچنین امکان شخصی‌سازی موتور سوار با بیش از صد برند مختلف وجود دارد. ناگفته نماند که می‌توانید با دوستان یا غریبه‌ها به تجربه مد چندنفره آن نیز بپردازید. اگر واقع‌گرایی چیزی است که به دنبالش هستید پس این بازی برای شماست.

The Crew 2

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

بازی The Crew 2 یک عنوان سرگرم‌کننده از کمپانی یوبیسافت بوده و لزوما فقط در مورد مسابقات موتورسواری نیست. بجای آن یوبیسافت در این بازی آمریکا را کوچک‌تر کرد تا یک تجربه کامل مسابقه‌ای را به مخاطبان بدهد. در نتیجه بازیکنان در زمین‌ها و مسیر‌های مختلف مسابقه داده و به مکان‌های نمادین در جای جای این کشور می‌رسند. برای مثال شما تنها با رانندگی می‌توانید از یک منطقه جنگلی سر در آورده و درست پس از مدتی به یک شهر بزرگ برسید.

همانطور که اشاره کردیم در این بازی فقط با موتور سیکلت‌ها طرف نیستیم. در عنوان The Crew 2 که یکی از بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر است بازیکنان می‌توانند به سرعت از ماشین به هواپیماَ، قایق یا موتور سیکلت تبدیل شوند. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا عناصر مختلف را آزمایش کرده و هرجور که مایل هستید به تجربه آن بپردازید. با وجود اینکه مسابقات فراوانی در این بازی وجود دارند که می‌توانید در آن شرکت کنید، اما بخش اعظمی از این عنوان سفر‌کردن آزادانه و برخوردکردن به مناطقی است که سر راهتان قرار می‌گیرند. این بازی در سال ۲۰۱۸ در دسترس مخاطبین قرار گرفت و شما می‌توانید همین حالا به تجربه آن پرداخته و از آن لذت ببرید.

Monster Energy Supercross – The Official Videogame 4

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

سری بازی‌های The Monster Energy Supercross – The Official Videogame مدت‌هاست که در دسترس هستند و حالا با عنوان چهارم اصلی آن طرف هستیم. این بازی توسط گروه سازنده Milestone srl توسعه یافته است که در ادامه فهرست، بازی‌های بیشتری از ‌آن‌ها را شاهد خواهیم بود. این بازی یکی دیگر از عناوین مسابقه‌ای شبیه‌سازی است که بر اساس قهرمانی Monster Energy AMA Supercross ساخته شده است. در این اثر شما یک مد شغلی خواهید داشت که در آن می‌توانید تنظیمات و ترفندهایی را برای پیشی‌گرفتن از رقیب‌هایتان پیاده کنید.

همچنین در این عنوان در مجموع یازده استادیوم و هفده مسیر مسابقه وجود دارد. ناگفته نماند که بیش از صد برند وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید موتور خود را شخصی‌سازی کرده و با تلاش در طی بازی خود را از یک تازه کار به یک حرفه‌ای تبدیل کنید. این اثر در مارس ۲۰۲۱ منتشر شد، اما با این حال عناوین قبلی و خوب این سری همچنان برای تجربه در دسترس بازیکنان قرار دارند.


مطلب پیشنهادی:داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست
داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کستداستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست

Road Redemption

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

عنوانی به نام Road Rash در گذشته یک بازی نمادین مسابقه‌ای بود. آن بازی در واقع یک اثر آرکید بود که در آن بازیکنان برای شکست رقبای خود در حرکت بودند. با این حال چیزی که آن بازی را از بقیه عناوین جدا می‌کرد این حقیقت بود که در آن به بازیکنان اسلحه‌ها و توانایی مشت و لگد‌زدن به دیگر شرکت‌کنندگان داده شده بود. این سری فرنچایز بازیکنان را مجبور می‌کرد تا یا از خود در برابر بازیکنان هوش مصنوعی دفاع کرده یا برای رسیدن به مقام اول آن‌ها را از راه به در کنند.

حالا پس از گذشت سال‌ها با یک جانشین به نام Road Redemption طرف هستیم. این بازی دقیقا همان تجربه قبلی را به بازیکن می‌دهد با این تفاوت که برای پلتفرم‌های امروزی منتشر شده است. پس از فراهم‌سازی بودجه کمپین آن از طریق Kickstarter، توسعه‌دهندگان توانستند این بازی را دوباره در سال ۲۰۱۷ منتشر کنند، جایی که شما دوباره با موتور‌سیکلت خود در جاده مسابقه می‌دهید. همچنین شما قادر هستید تا از طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها از چوب بیسبال گرفته تا اسلحه گرم استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که از پلیس دوری کنید، چرا که آن‌ها سعی خواهند کرد که مسابقه و این جنون را متوقف کنند.

Grand Theft Auto V

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

بازی Grand Theft Auto V تنها درباره موتورسیکلت‌ها یا مسابقات نیست. این بازی غول‌پیکر در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و پس از گذشت بیش از ده سال هنوز دوام آورده است. سال‌های بسیاری طول کشید تا بالاخره کمپانی راکستار بازی بعدی خود را معرفی کرد و قبل از آن طرفداران در مورد اینکه چرا بازی بعدی معرفی نمی‌شود شوخی‌های فراوان می‌کردند. با این حال این بازی به حدی خوب بود که همچنان بسیاری آن را تجربه کرده و از آن لذت می‌برند. در این اثر یک خط داستانی هیجان‌انگیز براساس زندگی سه مجرم وجود دارد که در حال گذراندن زندگی جنایتکارانه‌شان هستند. همچنین بازی جهان باز بوده و بازیکنان می‌توانند به کاوش یا ایجاد هرج و مرج بپردازند.

فراموش نکنیم که کمپانی راکستار گیمز یک بخش آنلاین نیز برای آن ایجاد کرد که به یک ماشین پول‌ساز برای این فرنچایز تبدیل شد. با این حال این بازی را در این فهرست قرار دادیم چرا که در آن می‌توانید با موتور به هرجایی از بازی که می‌خواهید بروید. در واقع طیف گسترده‌ای از موتورسیکلت‌های مختلف چه در مد آفلاین و چه در مد آنلاین این بازی وجود دارد. ناگفته نماند که بازیکنان می‌توانند به صورت آنلاین با دوستان خود در مسابقات موقتی مختلف آن مسابقه داده یا در رویدادهای واقعی و مسابقه‌ای شرکت کنند.

TT Isle of Man: Ride on the Edge 2

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

اگر شما از طرفداران رویدادهای مسابقه‌ای و واقعی موتورسیکلتی هستید پس احتمالا از قبل به خوبی با عنوان TT Isle of Man آشنا هستید. این یک رویداد کاملا واقعی است که مسابقه‌دهنده‌های حرفه‌ای بسیاری از سرتاسر جهان و برای مقابله با کوه اسنافل (Snaefell Mountain) در آن شرکت کرده‌اند، دوره‌ای که همین حالا به راحتی می‌توانید ویدیوهای بی‌شماری را در مورد آن در یوتوب تماشا کنید. این دوره همچنین به شدت خطرناک بوده و تصادف‌ها و حادثه‌های متعددی در آن رخ داده است.

این مسیر پر از پیچ‌های تند و جاده‌های باریک بوده و شرکت‌کنندگان باید تا جای ممکن موقع گذر از آن مواظب باشند. عنوان TT Isle of Man بازی معروفی بود، اما عنوان TT Isle of Man: Ride on the Edge 2 تجربه بهتری از گیم‌پلی را به شما ارائه می‌دهد. در این بازی نیز دوباره شاهد دوره‌ها و موتورهای فراوان برای مسابقه‌دادن هستیم. همچنین بهتر است که قبل از شرکت در مکان‌هایی مانند کوه اسنافل، دوره‌های مختلف را بگذرانید. پس فراموش نکنید که به این عنوان که یکی از بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر است سری بزنید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Counter-Strike 2داست ۲، زیباتر از همیشه
بررسی بازی Counter-Strike 2بررسی بازی Counter-Strike 2

MX VS ATV Reflex

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

تمام بازی‌های MX VS ATV برای پی‌سی منتشر نشده‌اند، اما یکی از بزرگ‌ترین عناوین این سری که روی کامپیوترهای شخصی عرضه شد بازی MX VS ATV Reflex بود. این عنوان همچنین یکی از بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر محسوب می‌شود. این اثر در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار گرفت و به طور کل عنوانی موفق و ستایش‌شده بود. همانطور که از نام آن مشخص است تمرکز این بازی روی موتورسیکلت‌های مختلف و خودرو‌های همه‌جا‌‌رو (ATV) همراه با کلی مسابقات آفرود است. شما در این اثر باید راه خود را از بین رودخانه‌ها، مناطق باتلاقی و تپه‌های شنی طی کنید. ناگفته نماند که در این بازی ترکیب خوبی از دوره‌های مختلف مسابقه‌ای وجود دارد و در طول این مسابقات می‌توانید سعی کنید برخی از ترفندهای سبک آزاد را در حالی که در هوا هستید انجام دهید. همچنین قابلیت انجام تنظیمات روی وسیله نقلیه‌تان در این رقابت‌ها وجود دارد.

Days Gone

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

سونی مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های انحصاری را دارد که برای سال‌ها تنها روی کنسول‌های سونی یا کنسول‌های دستی آن‌ها در دسترس بود. با این حال اوضاع در مدت‌های اخیر کمی تغییر کرده است و سونی رفته رفته شروع به انتشار بازی‌های انحصاری‌ای چون Horizon Zero Dawn و Days Gone برای پی‌سی کرد. عنوان Days Gone اولین بار در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ۴ منتشر شد و یک تجربه ترسناک و بقا را به مخاطب ارائه داد. در این بازی وارد دنیایی می‌شویم که در حال تبدیل‌شدن به یک آخرالزمان زامبی‌هاست و بشریت نیز به دسته‌های کوچک تقسیم شده است.

در اینجا است که ما در نقش دیکن جان (Deacon St. John)، موتورسوار قانون‌شکن سابق که همسرش را در اوج آخرالزمان از دست داد قرار می‌گیریم. حالا او همراه با دوستش بی‌خانمان است و بیشتر روزهایش را صرف انجام کارهای عجیب برای گروه‌ها و مکان‌های نزدیک خود می‌کند تا در ازایش به کالاها و منابع دست پیدا کند. با این حال پروتاگونیست داستان ما همچنان امید دارد تا به مدارکی دست پیدا کرده و بفهمد که سال‌ها پیش چه اتفاقی به سر همسرش آمده است. از آن‌جایی که او یک موتورسوار به شمار می‌آید، پس بازیکنان بیشتر در حال سفر با موتورسیکلت به مکان‌های مختلف بازی هستند. همچنین بازیکنان می‌توانند موتور خود را در طول بازی بروزرسانی کنند. ناگفته نماند که نیاز جدی‌ای به بنزین دارید و قبل از سفرتان باید مطمئن شوید که موتورتان سوخت کافی را دارد.

Ride 4

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

سری بازی‌های Ride نیز بین کسانی که به بازی‌های موتور سواری علاقه دارند بسیار محبوب هستند. عنوان Ride 4 که یکی از بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر به شمار می‌آید توسط Milestone srl توسعه یافته است. این استودیو بخاطر انتشار بازی‌های خوب مسابقه‌ای در گذشته معروف است. بازیکنان در بازی شبیه‌سازی و مسابقه‌ای Ride 4 باید وزن بدن را به اطراف تغییر دهند تا موتور بچرخد. قطعا در ابتدا کمی نیاز به یادگیری دارید تا بتوانید به خوبی به انجام این بازی بپردازید. اگر در گذشته به تجربه این سری آثار نپرداخته‌اید پس حالا می‌توانید عنوان Ride 4 را بازی کنید. همچنین برای این عنوان دی‌ال‌سی‌ هم منتشر شده تا به بازیکنان محتوای بیشتری برای تجربه بدهد. با این حال این اثر بدون آن هم یک گیم‌پلی عالی و غنی را همراه با مسیرها و موتورسیکلت‌های مختلفش دارا است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ride 5موتور سواری سرد
بررسی بازی Ride 5بررسی بازی Ride 5

MotoGP 21

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

مسئولیت ساخت MotoGP 21 نیز دقیقا به مانند سری بازی‌های Ride بر عهده Milestone srl بوده است. در اینجا نیز با یک بازی مسابقه‌ای و شبیه‌ساز دیگر طرف هستیم که در آن بازیکنان در فصل سال ۲۰۲۱ بازی MotoGP و در مسابقات متنوعی شرکت می‌کنند. از آنجایی که این یک بازی شبیه‌ساز است، متوجه خواهید شد که تمرکز زیادی روی پیگیری جنبه‌های مختلف موتورسیکلت شما وجود دارد. همچنین در این اثر باید روی دوره‌ها تمرکز کرده و مطمئن شوید که عملکرد موتورسیکلت شما به نحوی خواهد بود که بتوانید در مسابقات به رقابت بپردازید. اگر به بازی‌های آرکید علاقه دارید شاید این عنوان مناسب شما نباشد، اما کسانی که از آن لذت می‌برند، از دی‌ال‌سی آن و محتوایی که به بازی اضافه می‌کند نیز لذت کافی را خواهند برد. حتی در صورت علاقه می‌توانید به تجربه MotoGP 20 بنشینید و از مسابقات فصل قبل از آن نیز لذت ببرید.

Trials Rising

بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتربهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر

بازی‌های Trials پس از اینکه به عنوان یک بازی جاوا کارشان را شروع کردند بسیار محبوب شدند. پس از انتشار اولیه آن در سال ۲۰۰۰ این سری به یک فرنچایز چند پلتفرمی کنسولی تبدیل شده و بازی Trials Rising نیز در سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفته است. اگر پیش از این به سراغ این فرنچایز نرفته‌اید، پس بازی Trials Rising عنوانی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عنوان هم یک بازی مسابقه‌ای و هم یک اثر پلتفرمر دو و نیم بعدی با عناصر فیزیک است. بازیکنان در طول این عنوان باید با موتورسوار خود مسیرهای مختلف را طی کرده و دوره‌های مختلف را به انجام برسانند.

همچنین اینکه موتورسوار خود را چپه کنید خیلی آسان است که در آن صورت به یک چک‌پوینت انتقال پیدا خواهید کرد. با این حال شما می‌توانید خیلی سریع فیزیک‌های بازی را یاد گرفته و موتورسوار خود را از موانع مختلف و همراه با پرش عبور دهید. حتی زمین‌های مختلفی نیز در این عنوان وجود دارند که شما باید از آن‌ها عبور کنید. همچنین مسابقاتی در این بازی موجود است که می‌توانید به صورت آنلاین در آن‌ها شرکت کنید.

در این مطلب از ویجیاتو به سراغ بهترین بازی های موتور سواری کامپیوتر رفتیم. بسیاری از این عناوین واقع‌گرایانه و یا در سبک شبیه‌ساز بوده و به شما حس هیجان‌انگیزی را انتقال می‌دهند. همچنین قابلیت شخصی‌سازی‌کردن موتورتان نیز در برخی از آن‌ها وجود دارد که شما را بیش از قبل در بازی غرق خواهد کرد. شما با گذشت از پیست‌ها و موانع مختلف خود را به چالش خواهید کشید و سعی خواهید کرد تا بازیکنان و یا هوش مصنوعی‌های مختلف را از سر راه خود کنار بزنید. همچنین در بسیاری از این آثار امکان تجربه آنلاین نیز وجود دارد و می‌توانید با دوستان یا غریبه‌ها به رقابت بپردازید که بازی شما را مهیج‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل نیز می‌کند. پس با دقت لیست بالا را خوانده و مطابق سلیقه خود به تجربه آنچه دوست دارید بنشینید.

بازی مسابقه‌ای (Racing) چیست؟

عناوین مسابقه‌ای یا ریسینگ یک سبک محبوب در بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند که در آن بازیکنان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. این نوع آثار می‌توانند براساس لیگ‌های مسابقات دنیای واقعی و همراه با تنظیمات خارق‌العاده باشند. بازیکنان در این بازی‌ها باید سعی کنند که از دیگر رقبای واقعی خود یا از هوش مصنوعی بازی پیشی گرفته و پیش از بقیه به خط پایان برسند. همچنین در بسیاری از این عناوین امکان شخصی‌سازی وسیله نقلیه‌تان وجود دارد.


مطلب پیشنهادی:شارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟آیتمی که می‌تواند دشمنان را به سمت آسمان پرتاب کند!
شارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟شارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.