۱۴۰۰۰ بازی روی استیم دک قابل تجربه هستند

۱۴۰۰۰ بازی روی استیم دک قابل تجربه هستند

عرضه پی‌سی دستی استیم دک (Steam Deck) را می‌توان یک موفقیت کامل برای ولو دانست که در حال حاضر از هزاران بازی پشتیبانی می‌کند. 

<!–

–>

بنابر گزارش SteamDB، استیم دک در حال حاضر ۱۴,۰۰۰ بازی را بدون مشکل و به راحتی اجرا می‌کند. در حال حاضر این پی سی دستی از ۴,۶۰۴ بازی به صورت رسمی پشتیبانی می‌کند و این عناوین تایید شده هستند. از طرف دیگر نیز ۹,۴۰۶ بازی را هم می‌توانید بدون مشکلات فنی قابل توجهی روی این پلتفرم تجربه کنید. 


مطلب پیشنهادی:ارزشمند‌ترین تخفیفات تابستانه استیم که نباید از دست بدهیدفرصتی عالی برای خرید تابستانه
ارزشمند‌ترین تخفیفات تابستانه استیم که نباید از دست بدهیدارزشمند‌ترین تخفیفات تابستانه استیم که نباید از دست بدهید

در این گزارش ذکر شده که ۳,۹۲۰ بازی نیز توسط استیم دک پشتیبانی نمی‌شوند. عدم پشتیبانی Steam Deck به معنی آن نیست که نمی‌توان این بازی را روی استیم اجرا کرد، بلکه ولو هنوز آن‌ها را تست نکرده است. عملکرد خوب این پی‌سی دستی در بازار باعث شده که توسعه دهندگان نیز در هنگام ساخت بازی‌های خود بیشتر به آن توجه کنند. 

استیم دکاستیم دک

در حال حاضر اطلاعاتی از میزان فروش Steam Deck در دسترس ما قرار ندارد ولی به نظر می‌رسد که میلیون‌ها دستگاه از آن به فروش رسیده است. ولو در این بازار با چند شرکت دیگر نیز رقابت می‌کند و MSI دستگاه Claw، ایسوس دستگاه ROG Ally و لنوو دستگاه Legion Go را به بازار عرضه کرده‌اند. 

با این وجود بازار پلتفرم‌های دستی همیشه در کنترل نینتندو بوده و خیلی‌ها منتظر رونمایی از سوییچ  ۲ هستند.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

۱۴۰۰۰ بازی روی استیم دک قابل تجربه هستند - ویجیاتو۱۴۰۰۰ بازی روی استیم دک قابل تجربه هستند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.