بازی Monster Hunter: World تاکنون ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته است

بازی Monster Hunter: World تاکنون ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته است

با اعلام کپکام، بازی Monster Hunter: World از زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ تاکنون موفق شده بیش از ۲۵ میلیون نسخه بفروشد. با این حساب، بازی مذکور همزمان با ۲۰ ساله شدن سری مانستر هانتر، با اختلاف پرفروش‌ترین عنوان تاریخ کپکام لقب می‌گیرد. جایگاه دوم در اختیار Monster Hunter Rise (با فروش ۱۴ میلیون نسخه‌ای) قرار دارد.

<!–

–>

Monster Hunter: World طی هفته‌های اخیر شاهد افزایش چشم‌گیر بازیکنان خود در استیم نیز بوده است. در حالی که برای مدت زیادی میانگین بازیکنان همزمان این عنوان ۴۳ هزار نفر بود، اکنون به عدد قابل توجه ۱۶۰ هزار رسیده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Skull and Bonesفرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bonesبررسی بازی Skull and Bones

کپکام همزمان با انتشار آمار فروش مانستر هانتر ورلد، طی یک بیانیه اعلام کرد:

سری مانستر هانتر که در مارس ۲۰۲۴ سالگرد ۲۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد، شامل بازی‌های اکشن و نفس‌گیری است که بازیکنان را در برابر هیولاهای عظیم‌الجثه در محیط‌های زیبا قرار می‌دهد. از زمان انتشار نخستین عنوان در سال ۲۰۰۴، این سری ژانر جدیدی خلق کرده که طی آن بازیکنان برای شکار هیولاهای خشمگین باهم متحد می‌شوند. این اکنون به یک پدیده جهانی تبدیل شده و مجموع فروش فرنچایز نیز از مرز ۹۷ میلیون نسخه عبور کرده است.

با نزدیک شدن به رقم شگفت‌انگیز ۱۰۰ میلیون، سری Monster Hunter وارد لیگ فرنچایزهای مهمی چون توم ریدر، گرن توریسمو، WWE 2K و بتلفیلد می‌شود.

بازی بعدی از سری مانستر هانتر که Monster Hunter: Wilds نام دارد، برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود کپکام جایی در تابستان پیش‌رو اطلاعات بیشتری از آن منتشر کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveمعمای شگفت انگیز برای کارآگاه روح!
بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveبررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detective


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

اسکار ۲۰۲۴ پربیننده‌ترین مراسم چند سال اخیر بوده است - ویجیاتواسکار ۲۰۲۴ پربیننده‌ترین مراسم چند سال اخیر بوده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.