بلیط مسکو به دبی را از کجا و چگونه بخریم؟

خرید بلیط مسکو دبی شبیه به این است که در چند ساعت چند فصل را پشت سر بگذارید. با سفر از مسکو به دبی، شما از زمستان به تابستان سفر می‌کنید. از یک مبدا کلاسیک و تا حدی غربی به مقصدی مدرن و شرقی می‌روید. سفر از مسکو به دبی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین ماجراجویی‌های شما باشد، اما به شرطی که بدانید چه زمانی باید بلیط مسکو به دبی را بخرید یا چطور می شود در ارزان ترین حالت ممکن از مسکو به دبی سفر کرد. برای داشتن اطلاعات کامل در این مطلب با ما همراه باشید.

هرچه باید درباره بلیط مسکو به دبی بدانید

اولین سوال متداول مسافران درباره بلیط مسکو به دبی تعداد توقف‌ های مسیر است یا به عبارت بهتر سوال این است که آیا بلیط مستقیم مسکو به دبی وجود خارجی دارد؟ اگر می‌خواهید بلیط مستقیم مسکو به دبی را خریداری کنید باید سراغ ایرلاین فلای دبی بروید. فلای دبی تنها ایرلاینی است که پرواز مستقیم مسکو به دبی را انجام می‌دهد. اما اگر با پروازهای چند مسیره مشکلی ندارید باید گفت که پرواز مسکو به دبی جزو پروازهای پرطرفدار است و ایرلاین‌ های زیادی در این مسیر فعالیت دارند.

فاصله هوایی دبی تا مسکو ۴۳۷۹ کیلومتر است و اگر با پرواز مستقیم دبی به مسکو سفر کنید نزدیک به ۵ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. با وجود این اطلاعات حالا باید بررسی کنیم که ارزانترین بلیط این مسیر را چه زمانی و چطور باید بخریم.

flytoday 03

چگونه بلیط مسکو به دبی را ارزان بخریم؟

به‌طورکلی ارزانترین زمان برای خرید بلیط مسکو به دبی، ماه فوریه یا ماه‌های بهمن و اسفند است. اما برای خرید بلیط پرواز های خارجی بهتر است منتظر قیمت لحظه آخری نباشید. سعی کنید بلیط پرواز خارجی را حداقل از دو ماه قبل خریداری کنید. علاوه‌براین اگر تاریخ و بازه سفرتان مشخص است، به جای دو بلیط یک طرفه، بلیط رفت و برگشت مسکو به دبی را بخرید. چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت مسکو دبی از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر است. البته گاهی تکنیک هایی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد بلیط را ارزانتر از همیشه خریداری کنید.

برای پیدا کردن ارزانترین بلیط مسکو به دبی باید از تقویم قیمتی سایت فلای تودی استفاده کنید. این سایت قیمت بلیط های خارجی را تا حداقل شش ماه آینده به شما نشان می‌دهد. با دانستن قیمت تمام بلیط ها تا شش ماه آینده انتخاب ارزانترین زمان برای خرید بلیط کار سختی نیست.

اما اگر فیلترهای خاصی برای بلیط داشته باشید چطور؟ برای مثال ممکن است فقط به دنبال پرواز مستقیم مسکو به دبی باشید! دراین‌صورت می‌توانید تعداد توقف‌ها را در این سایت فیلتر کنید تا فقط پروازهای مستقیم به شما نمایش داده شود. شاید بخواهید با ایرلاین خاصی سفر کنید برای این کار می‌توانید نام ایرلاین را فیلتر کنید. اما دو گزینه مهم هنوز باقی مانده است: ساعت و قیمت پرواز!

بلیط مسکو به دبی را از کجا و چگونه بخریم؟

اگر ساعت خاصی برای فرود در مقصد یا حرکت مد نظرتان هست می‌توانید ساعت پرواز را فیلتر کنید تا فقط بلیط‌ های آن ساعت را ببینید و از همه مهمتر اگر بودجه مشخصی برای خرید بلیط در نظر دارید، می‌توانید قیمت را فیلتر کنید! حالا فقط بلیط ‌هایی برایتان نمایش داده می‌شود که قیمتشان مناسب با بودجه شما است. فیلترهای سایت فلای تودی به شما اجازه می‌دهد همان بلیطی را بخرید که مدنظرتان است.

اما با وجود تقویم قیمتی و فیلترها، گاهی بعضی از بلیط ها یک روز یا حتی چند ساعت مانده به زمان پرواز به شکل عجیبی ارازن می‌شوند. خرید بلیط های لحظه آخری می‌تواند هزینه سفر را تا حد زیادی کاهش دهد، اما برای پیدا کردن این بلیط ها باید چندین ساعت سایت های بلیط را زیر و رو کنید و هر لحظه قیمت بلیط را چک کنید. فلای تودی گزینه جالبی برای خرید بلیط لحظه آخری مسکو به دبی یا هر مقصد دیگری دارد. کافی است گزینه اطلاع از آخرین قیمت بلیط را در این سایت انتخاب کنید. حالا آخرین قیمت بلیط موردنظر در صورت تغییر برای شما ایمیل و پیامک می‌شود.

علاوه بر تمام این روش‌ها اگر در هر قسمتی از کار با سایت فلای تودی یا کنسلی بلیط با مشکل مواجه شوید، اگر سوالی درباره خرید بلیط یا رزرو هتل داشته باشید، مهم نیست که چه ساعتی از شبانه‌روز است، یا کجا هستید، می‌توانید تلفن را بردارید و با پشتیبانی این سایت تماس بگیرید. پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی در هر ساعتی آماده پاسخگویی به شما است.

سلب‌ مسئولیتتیم تحریریه‌ سخت‌افزارمگ در تهیه‌ محتوای رپورتاژ نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.