بازی Hogwarts Legacy از سیستم ذخیره کراس پلتفرم پشتیبانی نمی‌کند

در آستانه انتشار بازی «میراث هاگوارتز» (Hogwarts Legacy)، بخش گیمینگ «برادران وارنر» (WB Games) اعلام کرد که این بازی از سیستم ذخیره کراس پلتفرم پشتیبانی نخواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت Gamingbolt، روز گذشته شرکت WB Games فهرست کاملی از ویژگی‌های قابل‌دسترس بازی Hogwarts Legacy در زمان عرضه منتشر کرد که شامل حالت‌های کوررنگی، تبدیل متن به گفتار و تنظیمات مختلف برای روشنایی و کنتراست بالا بود.

پشتیبانی بازی Hogwarts Legacy از دو سیستم ذخیره دستی و خودکار

WB Games همچنین تائید کرد که این بازی از دو سیستم ذخیره دستی و خودکار برخوردار است. با این حال، با انتشار برخی توییت‌های تازه از اکانت رسمی بازی، مشخص شد که عنوان Hogwarts Legacy از چهار اسلات جداگانه برای شخصیت‌سازی پشتیبانی می‌کند و سیستم ذخیره کراس پلتفرم برای بازیکنان وجود نخواهد داشت.

سیستم ذخیره بازی Hogwarts Legacy

این بدین معنی است خانواده‌هایی که در یک پروفایل بازی را انجام می‌دهند، می‌توانند شخصیت‌های جداگانه‌ای برای خود داشته باشند. استودیو Avalanche همچنین تائید کرد که هر شخصیت، دارای پنج اسلات ذخیره خودکار و ده اسلات ذخیره دستی خواهد بود. متاسفانه، داده‌های ذخیره شده روی پلتفرمی که در حال تجربه انجام بازی هستید، باقی خواهند ماند و به سایر پلتفرم‌ها منتقل نمی‌شود.

بازیکنان قادر خواهند بود دو پلتفرم را برای کسب جوایز در هر نسخه از بازی لینک کنند؛ اما داده‌های ذخیره روی پلتفرمی که در آن ساخته شده، باقی خواهند ماند.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی منتشر می‌شود. سپس نسخه‌های نسل هشتمی این عنوان برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) و «ایکس باکس وان» (Xbox One) در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) و نسخه «سوئیچ» (Switch) در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد) به بازار عرضه خواهند شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.