بررسی شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A؛ پرسرعت و بادوام

شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین شارژرهای دیواری فروشگاه آنلاین دیجی کالا به شمار می‌رود که می‌تواند محصولات اکوسیستم اپل را با سرعت بالایی شارژ کند. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی این شارژر دیواری محبوب اپل بپردازیم و ببینیم که آیا با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، خرید آن منطقی است یا نه. با دیجی کالا مگ همراه باشید.

شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A

مشخصات کلی شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A در یک نگاه


شارژر 20 وات اپل B/A

نام محصول شارژر‌ دیواری‌ ۲۰ وات اپل مدل B/A
 وزن  ۸۰ گرم
درگاه ارتباطی  USB-C
کابل همراه بدون کابل
شدت جریان خروجی ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت، گوشی هوشمند و ایرپادز
توان خروجی ۲۰ وات
تعداد درگاه خروجی یک عدد

جعبه‌گشایی


شارژر 20 وات اپل B/A

شارژر‌ دیواری‌ ۲۰ وات اپل مدل B/A با پین‌های گرد در جعبه‌ای سفید رنگ قرار گرفته است. این محصول اپل می‌تواند گوشی هوشمند یا تبلت شما را با توان ۲۰ وات شارژ کند و از شارژر ۱۲ وات موجود در جعبه گوشی‌های قدیمی این شرکت نیز توان بیشتری دارد. این آداپتور از وزن و اندازه‌ی بسیار مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید آن را به راحتی در کیف خود حمل کنید. این محصول از پلاستیک براق و بسیار باکیفیتی تولید شده که دوام خوبی دارد و در برابر آسیب‌های احتمالی از خود مقاومت نشان می‌دهد.

طراحی شارژر‌ دیواری‌ ۲۰ وات اپل مدل B/A به گونه‌ای است که در دو طرف آن یک فرورفتگی به چشم می‌خورد تا کاربران آن را راحت‌تر از برق جدا کنند و دست آن‌ها هنگام کشیدن پریز برق سر نخورد. درون جعبه‌ی این شارژر دیواری اپل، کابل USB-C نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کرد. این شارژر دیواری مجهز به یک سه شاخه است که از آن برای اتصال شارژر به پریز برق استفاده می‌شود. باید اشاره کرد که این سه شاخه با پریز برق در ایران سازگاری ندارد و شما برای استفاده از آن باید از یک تبدیل ۳ به ۲ بهره ببرید.


سرعت شارژ


برای آزمایش این شارژر، از آیپد اپل استفاده شده است. در این تست، آیپد خالی از شارژ را در ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه به شارژر دیواری ۲۰ وات اپل متصل کردیم و تبلت در ساعت ۱۵:۵۶ دقیقه به طور کامل شارژ شد. دقیقاً ۴ ساعت و ۱ دقیقه طول کشید تا باتری کاملاً خالی شده آیپد تا ۱۰۰ درصد شارژ شود و این سرعت شارژ بسیار عالی به شمار می‌رود. جالب است بدانید شارژر USB، باتری خالی شده همین تبلت را در عرض ۶ ساعت به طور کامل شارژ می‌کند. با مقایسه نتایج این آزمایش‌ها به سرعت شارژ و کیفیت ساخت بالای این آداپتور پی خواهید برد. این محصول همچنین از گواهی CE (استاندارد اتحادیه اروپا) نیز پشتیبانی می‌کند.


مزایای شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A

  1.  کیفیت ساخت و دوام عالی
  2. توان خروجی ۲۰ واتی
  3. سرعت شارژ بالا
  4. مناسب برای شارژ گوشی، تبلت و ایرپادزهای اپل

معایب شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A

  1. قیمت بالا

سخن پایانی

شارژر 20 وات اپل B/A

در این مطلب به نقد و بررسی یکی از پرفروش‌ترین شارژهای دیواری موجود در فروشگاه دیجی کالا یعنی شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A پرداختیم و آن را در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دادیم تا اگر قصد خرید یک آداپتور شارژ باکیفیت و در عین با سرعت بالا برای محصولات اپل را دارید، این محصول را از فروشگاه آنلاین دیجی کالا برای خرید خود در نظر بگیرید.

آیا شما هم خرید این شارژر را به دیگران توصیه می‌کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان گزینه‌های بهتری هم نسبت به این شارژر در بازار هست؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: techentice

شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A

سوالات متداول

آیا شارژر ۲۰ وات اپل B/A آیفون ۱۳ پرو مکس را شارژ می‌کند؟

بله. این شارژر برای همه‌ی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ مناسب است.

آیا شارژر ۲۰ وات اپل B/A اصل است؟

بله. کاربران می‌توانند با وارد کردن سریال نامبر در سایت اپل از اصل بودن این محصول مطمئن شوند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.