دسته‌ی جدید ایسوس برای ایکس‌باکس یک صفحه‌ی نمایش دارد

ایسوس در اواخر سال جاری میلادی کنترلر جدیدی از ایکس‌باکس را برای کامپیوتر عرضه می‌کند که دارای صفحه‌نمایش OLED داخلی و مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال برای کامپیوتر است.

کنترلر ROG Raikiri Pro دارای یک نمایشگر کوچک ۱.۳ اینچی OLED در بالای دکمه Xbox است که انیمیشن‌های سفارشی، وضعیت باتری یا میکروفون و غیره را نمایش خواهد داد.

نمایشگر OLED ( با رزولوشن ۱۲۸ x 40) تا حد زیادی برای تعویض پروفایل‌ها در هنگام اجرای بازی یا برای بررسی وضعیت شارژ یا باتری، جفت‌شدن بلوتوث، و اجرای والپیپرهای متنی یا انیمیشنی مورداستفاده قرار خواهد گرفت. انیمیشن‌های سفارشی بسیاری را به یاد نمایشگر OLED می‌اندازند که در سال ۲۰۱۸ جایگزین کنترلر اکس باکس اسکورپیو یا کنترلر کلاسیک سگا دریم کست شد. انیمیشن‌های سفارشی من را بسیار به یاد صفحه‌نمایش OLED می‌اندازند که جایگزین دکمه‌ی ایکس‌باکس در کنترلر بازسازی‌شده Duke در سال ۲۰۱۸ یا کنترلر کلاسیک سگا دریم‌کست شد.

Asus Controller Xbox

دو دکمه در بالای Raikiri Pro از تعویض پروفایل کنترلر در طول بازی پشتیبانی می‌کنند، با تنظیم مجدد دکمه‌ها، حساسیت جوی‌استیک، و حالت‌های مختلف تریگر و مواردی مشابه که همگی با برنامه Armory Crate کامپیوترهای شخصی ایسوس قابل تنظیم هستند. همچنین چهار دکمه‌ی عقبی قابل‌برنامه‌ریزی، قفل کردن تریگرها و جهت‌های عادی هم در این دسته وجود دارد و قابل کنترل است.

این همچنین اولین کنترلر دارای مجوز ایکس‌باکس با اتصال سه حالته است. اتصال از طریق بلوتوث، حالت RF با تأخیر کم ۲.۴ گیگاهرتز و در نهایت اتصال USB-C سیمی است. ایسوس، Raikiri Pro  را به‌عنوان یک کنترلر حرفه‌ای کامپیوتر توصیف می‌کند و برای اتصال به کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس فقط از طریق USB – C سیمی امکان‌پذیر است. این می‌تواند به این معنی باشد که بسیاری از ویژگی‌های حرفه‌ای این کنترلر تنها در کامپیوترهای شخصی به طور کامل عمل خواهند کرد.

Asus Controller Xbox

Raikiri Pro همچنین دارای یک ESS DAC داخلی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و دکمه بی‌صدا کردن مجهز است. ایسوس تاریخ دقیقی برای عرضه Raikiri Pro و قیمت آن ارائه نکرده است. تنها چیزی که می‌دانیم این است که در مقطعی در سه‌ماهه‌ی مالی اول سال ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود.

منبع: The Verge


دسته بازی ایکس باکس سریس اس و ایکس مایکروسافت مدل ELITE SERIES 2
دسته بازی بی سیم ایکس باکس وان مدل الیت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link