بررسی بازی موبایلی Big Rig Racing؛ به میدان نبرد کامیون‌ها خوش آمدید

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ریسینگ – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Big Rig Racing همراه ویجیاتو باشید.

هیچ چیزی به اندازه تجربه یک بازی ریسینگ، هیجان‌انگیز نیست؛ مگر نه؟ این سوالیست که قطعا بسیاری از شما به آن پاسخ مثبت خواهید داد. بازی‌های ریسینگ جزو محبوب‌ترین عناوینی هستند که می‌توانید روی پلتفرم موبایل به سراغشان بروید. به ویژه در طول چندین سال اخیر به لطف ارتقای سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند، فرصتی فراهم شده تا بازی‌سازها هر آن‌چه که دارند را به پرده نمایش بکشانند. موضوعی که سبب آغاز نسل جدیدی از بازی‌های ریسینگ شده و اگر شما نیز طرفدار این بازی‌ها هستید، با بررسی بازی Big Rig Racing همراه ما باشید.

<!–

–>

بازی موبایلی Big Rig Racing یک بازی ریسینگ – آرکید جذاب از استودیوی مستقل Mobirate است. استودیویی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ و در کشور قبرس تاسیس شد تاکنون بیش از ۹ بازی موبایلی مختلف را ساخته. آن‌ها تاکنون بیش از ۶۰ میلیون‌بار دانلود داشته‌اند و Big Rig Racing نیز یکی از بهترین بازی‌های آن‌هاست. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و یک بازی انحصاری صرفا برای پلتفرم موبایل بود. عنوانی که روی کاغذ، حرف برای گفتن داشت و بقدری دوست داشتنی بود که موفق شد تا با نقدهای بسیار خوبی رو به رو شود.


مطلب پیشنهادی:بازی Drive Zone Online؛ کلونی برای فورتزا هورایزن روی موبایلاین بازی یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های ماشینی موبایل است
بازی Drive Zone Online؛ کلونی برای فورتزا هورایزن روی موبایلبازی Drive Zone Online؛ کلونی برای فورتزا هورایزن روی موبایل

Big Rig Racing عنوانی بود که به شما اجازه می‌داد تا دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی را از زاویه‌ای دیگر مشاهده کنید، موضوعی که در بخش گیم‌پلی این بازی بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد. این بازی موبایلی در طول این مدت بیش از ۵ میلیون‌بار دانلود شده و امتیاز ۴.۴ از ۵ را نیز صرفا روی گوگل پلی‌استور کسب کرده است. موضوعی که اگر بخواهید آن را با سایر آمار این استودیو مقایسه کنید، متوجه کیفیت فوق‌‌العاده‌ی بازی Big Rig Racing خواهید شد و این نشان‌دهنده این است که Big Rig Racing نسبت به سایر بازی‌های استودیوی Mobirate واقعا حرف برای گفتن دارد.

راستش را بخواهید، قانون نانوشته‌ای که درباره بازی‌های ریسینگ وجود دارد، این است که بسیاری از بازی‌های ریسینگ، داستان چندانی ندارند و اگر داستان برایتان در تجربه یک بازی ویدئویی مهم باشد، چندان نمی‌توانید انتظارات بالایی از دنیای این بازی‌ها داشته باشید. اما این موضوع به هیچ عنوان درباره بازی Big Rig Racing صدق نمی‌کند. البته اینطور هم نیست که بگویم داستان این بازی موبایلی بهترین داستانی‌ست که شما می‌توانید در دنیای بازی‌های ریسینگ پیدا کنید. اما با این‌حال، داستان ساده این بازی، قابل تقدیر است. داستانی که شما در آن قهرمان بازی هستید و باید با شکستن دادن دشمنان‌تان تبدیل به بهترین راننده کشور شوید.

منتهی چیزی که سبب جذابیت گیم‌پلی این بازی شده، خودروهایی هستند که شما با آن‌ها سر و کله دارید. در دنیای این بازی خبری از اتومبیل‌های سریع و چند صد اسب بخاری نیست! درواقع چیزی‌که اینجا حرف اول را می‌زند، گشتاور است! بله، درست فهمیده‌اید. شما باید پشت فرمان کامیون‌های دماغ‌دار آمریکایی بنشینید و با آن‌ها وارد یک مسابقه درگ جانانه شوید. پس کمربندهایتان را محکم ببندید! زیراکه مسابقه خیلی زودتر از آن‌چیزی که فکرش را می‌کنید، درحال شروع شدن است.


مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی Dark Steel شما را تبدیل به جنگجویی ماهر در قرون وسطی می‌کند!این بازی یکی از بهترین عناوین مبارزه‌ای پلتفرم موبایل است
بازی موبایلی Dark Steel شما را تبدیل به جنگجویی ماهر در قرون وسطی می‌کند!بازی موبایلی Dark Steel شما را تبدیل به جنگجویی ماهر در قرون وسطی می‌کند!

برای اجرای بازی موبایلی Big Rig Racing شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

درواقع تنها ایرادی که می‌توان به گیم‌پلی این بازی گرفت، عدم حضور خودروهای لایسنس شده در Big Rig Racing است. البته چنین موضوعی قابل پیش‌بینی نیز بود. به هرحال باید توجه داشته باشید که هرچه که باشد، Big Rig Racing دست‌پخت یک استودیوی مستقل است و خرید لایسنس هرکدام از خودروها در دنیای این بازی، هزینه باورنکردنی را می‌توانست به دنبال داشته باشد. پس باید چندان به این بازی سخت گرفت و بنظر بهتر است که بیخیال این موضوع شوید.

ماجرا صرفا در همین‌جا ختم نمی‌شود. جزئیات بی‌نظیری منتظر شماست که باید روی آن‌ها حساب کنید. هدف بازی کامل ساده و بدون پیچیدگی‌های کسل‌کننده است. شما تنها یک وظیفه دارید، کامیون مورد علاقه‌تان را بردارید، آن‌ها شخصی‌سازی کنید، این هیولای چند ده تنی را ارتقا دهید و از آن‌ها یک کامیون سریع بسازید و وارد مسابقات این بازی شوید. همچنین یکی دیگر از چیزهایی در دنیای این بازی جذاب است، گیم‌مودهای متنوع این بازی هستند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:


مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجیبا جدیدترین آی‌پی موبایلی از دنیای باب اسفنجی آشنا شوید
بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجیبازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی

  • گیم‌مود Career: در این بخش شما با قسمت داستانی بازی رو به رو هستید و باید با شکستن دادن NPCها و بردن باس‌ها، تبدیل به بهترین راننده شهر شوید.
  • گیم‌مود Race: در این بخش از بازی، شما می‌توانید به صورت آنلاین با سایر پلیرها رقابت کنید و با استفاده از آیتم‌هایی که در طول این مسابقات جمع کرده‌اید، ماشین‌ها و کامیون‌تان را ارتقا دهید؛ و یا آن را شخصی‌سازی کنید.
  • گیم‌مود Tournament: مسابقات این بخش از بازی آنلاین هستند و شما باید پرداخت ورودی؛ وارد این مسابقات شوید و اگر ببازید، پول‌تان از دست خواهد رفت و اگر برنده شوید، دو برابر پولی که پرداخت کرده بودید را دریافت خواهید کرد.

همچنین درست در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی موبایلی را نباید با عناوین بزرگ موبایلی مقایسه کنید. Big Rig Racing صرفا در حد و اندازه خودش خوب است و اگر انتظاراتتان را از این بازی بالا ببرید، متاسفانه Big Rig Racing شما را ناامید خواهد کرد. به زبان ساده‌تر؛ بازی ریسینگ Big Rig Racing یک بازی دوست داشتنی و جذاب است که صرفا باید با خودش مقایسه شود. اما در بحث صداگذاری، موضوع ابدا اینطور نیست و شما با یکی از زیباترین و بهترین بازی‌های ریسینگ موبایلی رو به رو به‌اید.

پیشنهاد می‌شه!

بازی Big Rig Racing یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ریسینگ موبایلی است که اگر طرفدار عناوین ریسینگ باشید، می‌توانید روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کنید. بازی Big Rig Racing برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و طولی نیز نکشید که به عنوان یکی از بهترین عناوین ریسینگ‌ موبایلی شناخته شد و به شما اجازه می‌داد تا از ماشین‌ها به عنوان خودروهای مسابقه‌ای استفاده کنید.

بررسی بازی موبایلی Big Rig Racing؛ به میدان نبرد کامیون‌ها خوش آمدید - ویجیاتوبررسی بازی موبایلی Big Rig Racing؛ به میدان نبرد کامیون‌ها خوش آمدید - ویجیاتو
Big Rig RacingBig Rig RacingBig Rig Racing


سازنده:Mobirate


سبک:ریسینگ ، آرکید


حجم:۳۱۸ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.