تاریخ عرضه Metaphor: ReFantazio اعلام شد

تاریخ عرضه Metaphor: ReFantazio اعلام شد

Atlus اخیرا یک شوکیس دیجیتالی برای Metaphor: ReFantazio، بازی نقش آفرینی بزرگ بعدی خود، پخش کرد که عناصر مختلف آن را مشخص کرد. برای شروع کار، Studio Zero فاش کرد که این بازی در ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

<!–

–>

Metaphor: ReFantazio که در پادشاهی فانتزی Euchronia می‌گذرد، درباره ترور پادشاه و یک تورنمنت سلطنتی برای تعیین پادشاه بعدی است. به عنوان پسری از یک قبیله Elda، بازیکنان در شهرهای مختلف، شهرها و مناطق مختلف به دنبال حامی می‌گردند.

مانند سری Persona، مدیریت زمان در این بازی ضروری است و همچنین در طول مسیر با متحدانی برای کمک، روبرو خواهید شد. به کارگردانی Katsura Hashino، اتلس می‌خواهد که در کنار Shin Megami Tensei و Persona، تبدیل به «ستون سوم» شرکت شود.


مطلب پیشنهادی:بهترین لوکیشن‌های بازی کال آو دیوتی وارزون موبایلبازگشتی دوباره به مپ Verdansk
بهترین لوکیشن‌های بازی کال آو دیوتی وارزون موبایلبهترین لوکیشن‌های بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل

پیش‌خریدهای این عنوان از امروز آغاز شده است. علاوه بر یک نسخه فیزیکی از خود بازی پایه، نسخه Collector’s Edition با تعدادی پاداش اضافی همراه خواهد بود.

این شامل یک قاب استیل‌بوک، یک آرت‌بوک، موسیقی متن رسمی بازی، پین‌های فلزی Homo Tenta، یک برگه استیکر و یک نقشه پارچه‌ای از Kingdom of Euchronia است. این بسته همچنین شامل کدهای DLC برای لباس‌های مختلف، قطعات موسیقی پس‌زمینه و تمام پاداش‌های پیش‌سفارش است.

Metaphor: ReFantazioMetaphor: ReFantazio

در همین حال، با جشن گرفتن سی و پنجمین سالگرد Atlus در سال جاری، Metaphor: ReFantazio Collector’s Edition همچنین شامل کتاب تاریخ دیجیتالی Atlus 35th Anniversary و Atlus 35th Digital All-Time Best Soundtrack است.

Metaphor: ReFantazio در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4 و PC عرضه می شود.


مطلب پیشنهادی:جواب بازی فندق | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۸۸۳نیاز به کمک دارید؟ این مقاله مناسب شماست
جواب بازی فندق | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۸۸۳جواب بازی فندق | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۸۸۳


غم‌انگیزترین اتفاقات صنعت بازی‌های ویدیویی

بازی GTA 5 با تلاش مادسازان روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود - ویجیاتوبازی GTA 5 با تلاش مادسازان روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.