بازی Star Wars Outlaws در کره جنوبی درجه‌ سنی دریافت کرد

طبق جدیدترین گزارش، کمیته درجه‌ سنی کره جنوبی بازی Star Wars Outlaws را فهرست کرده است. این می‌تواند بدین معنا باشد که بازی جدید «جنگ ستارگان» احتمالاً به‌زودی روانه بازار می‌شود.

بر گزارش خبرگزاری GamingBolt، ناشر فرانسوی «یوبیسافت» (Ubisoft) و استودیو «مسیو اینترتینمنت» (Massive Entertainment) در زمان معرفی بازی Star Wars Outlaws، سال ۲۰۲۴ را زمان عرضه این اثر اکشن ماجراجویی اوپن ورلد تعیین کردند. با اینکه از آن زمان جزئیاتی از بازی مذکور منتشر نشده است؛ اما احتمال دارد به‌زودی این رویکرد تغییر کند.

ثبت درجه‌ سنی بزرگسال برای بازی Star Wars Outlaws

کمیته رده‌بندی و مدیریت بازی کره جنوبی (GRAC) بازی فوق‌الذکر را فهرست کرده و آن را برای افراد بالای ۱۹ سال مناسب دانسته است که به احتمال زیاد مطابق با درجه‌ سنی M (بزرگسال) وبسایت ESRB است. گفتنی است رده‌بندی سنی بازی‌های کامپیوتری معمولاً در اواخر فرایند توسعه آن‌ها انجام می‌گیرد که احتمالا بدان معنا است که مراحل ساخت بازی Star Wars Outlaws به پایان خود نزدیک شده است.

درجه‌سنی بازی Star Wars Outlaws

همچنین «تام هندرسون» (Tom Henderson)، افشاگر برجسته صنعت گیمینگ هم امسال ادعا کرده بود این بازی در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. در صورتی که برنامه‌های «یوبیسافت» تغییر نکرده باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که این ناشر فرانسوی به‌زودی اخباری جدیدی از بازی Star Wars Outlaws به اشتراک می‌گذارد.

بازی Star Wars Outlaws برای کنسول‌های نسل حاضر «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر خواهد شد. شایان ذکر است پورت PC بازی مزبور از فناوری‌ «رهگیری پرتو نور» (Ray-Tracing) و DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد. نظر شما درباره درجه سنی بازی Star Wars Outlaws چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.