وان پلاس از ایرباد Buds V با طراحی مینیمال رونمایی کرد

gsmarena 000 2

وان پلاس Ace 3V به تازگی در چین رونمایی شد و اخیراً شایعاتی در مورد نحوه عرضه بین‌المللی آن به عنوان وان پلاس Nord 4 منتشر شده است. وان پلاس همچنین ایرباد Buds V را در کنار Ace 3V معرفی کرد و احتمالاً این هدفون‌های بی‌سیم در بازارهای بین‌المللی در اواخر امسال با نام Nord Buds و همزمان با Nord 4 عرضه می‌شوند.

مشخصات ایرباد های وان پلاس Buds V

وان پلاس Buds V دارای درایورهای ۱۲.۴ میلی‌متری با پوشش تیتانیوم، سه حالت صدای از پیش تعیین شده متعادل، باس عمیق و شفاف‌و‌روشن است. همچنین یک جلوه صدای پانورامیک Dolby برای تجربه گوش‌دادن همه‌جانبه وجود دارد. Buds V دارای بلوتوث ۵.۳ با تاخیر ۹۴ میلی‌ثانیه است.

با یک بار شارژ ایربادهای وان پلاس تا ۸ ساعت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و اگر جعبه شارژ آن را نیز درنظر بگیریم، در مجموع عمر باتری ۳۸ ساعتی را ارائه می‌دهند. یک ساعت شارژ، امکان پنج ساعت استفاده را فراهم می‌کند و وزن هر هدفون تنها ۴.۳ گرم است. آنها دارای IP55 مقاوم دربرابر گردوغبار و آب هستند و در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی عرضه می‌شوند.

کنترل‌های لمسی روی هر هدفون به شما امکان می‌دهند پخش، تماس‌ها و جابه‌جایی بین آهنگ‌ها را مدیریت کنید. کنترل‌های میزان صدا به‌طور پیش‌فرض در دسترس نیستند، اما ممکن است بتوانید آنها را از طریق برنامه HeyMelody اضافه کنید. به‌طور پیش‌فرض، یک ضربه برای پخش/مکث، دو ضربه برای آهنگ بعدی، سه ضربه برای آهنگ قبلی لازم است.

وان پلاس Buds V معمولاً ۱۴۹ یوان (۲۰ دلار یا ۱۹ یورو) قیمت دارد، اما اگر آنها را در کنار گوشی هوشمند Ace 3V خریداری کنید، فقط لازم است ۱۳۹ یوان (۱۹ یا ۱۷ یورو) پرداخت کنید. با توجه به قیمت، ما تعجب نخواهیم کرد که این محصولات بهعنوان جانشین وان پلاس Nord Buds CE یا Nord Buds 2r در سطح بین‌المللی عرضه شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.