بازی Sifu تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است

بازی Sifu تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است

بازی سیفو (Sifu) یک موفقیت بزرگ برای استودیو Sloclap محسوب می‌شود که دو سال از عرضه آن به بازار گذشته و اکنون میزان فروش کلی آن مشخص شده است. 

<!–

–>

Sifu یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود که با استقبال خوبی نیز از سوی بازیکنان روبه رو شده است. بنابر گزارش استودیو Sloclap، بازی سیفو تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه فروش را در بازار جهانی تجربه کرده است. این توسعه دهنده فرانسوی برای تشکر از بازیکنان و قدردانی از حمایت آن‌ها، دو لباس جدید را به بازی Sifu اضافه می‌کند. 


مطلب پیشنهادی:چرا Planet Of Lana یکی از بهترین بازی‌های مستقل ۲۰۲۳ است؟یک پلتفرمر دوست‌داشتنی
چرا Planet Of Lana یکی از بهترین بازی‌های مستقل ۲۰۲۳ است؟چرا Planet Of Lana یکی از بهترین بازی‌های مستقل ۲۰۲۳ است؟

یکی از دلایلی موفقیت این بازی را می‌توان پشتیبانی خوب استودیو Sloclap دانست که با آپدیت‌های مختلف ویژگی‌های زیادی را به سیفو اضافه کرد. یکی از این دو لباس با الهام از باس فایت نهایی Absolver، بازی قبلی استودیو، طراحی شده است. لباس دوم هم بیشتر استایل خیابانی دارد که می‌تواند برای بازیکنان جذابیت خاصی داشته باشد. 

داستان این بازی در مورد یک دانش‌آموز کونگ فو بوده که به دنبال انتقام از پنج قاتلی است که خانواده‌اش را به قتل رساندند. از این رو ساختار سیفو اینگونه خواهد بود: ما در راه رسیدن به این پنج نفر، ابتدا با زیردست‌های آن‌ها درگیر می‌شویم. اگر به تجربه این بازی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی ویجیاتو از سیفو را مطالعه کنید.

بازی سیفو هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dave the Diverبهترین ایندی سال تا اینجا
بررسی بازی Dave the Diverبررسی بازی Dave the Diver


چرا احتمالا هزینه ساخت جی تی ای ۶ یک میلیارد دلاره؟

بازی Sifu تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است - ویجیاتوبازی Sifu تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.