بازی جدید شورش در شهر، Streets of Rage Revolution نام دارد

توسط

در
بازی جدید شورش در شهر، Streets of Rage Revolution نام دارد

سگا در اوایل ماه دسامبر در مراسم The Game Awards ریبوت پنج فرنچایز کلاسیک خود را معرفی کرد و به خصوص قسمت جدیدی از فرنچایز Streets of Rage بسیاری را شگفت‌زده کرد.

<!–

–>

نه تنها به این دلیل که این سری قبلا با Streets of Rage 4 در سال ۲۰۲۰ احیا شده بود، بلکه به این دلیل که قسمت جدید سری قرار است کاملا سه بعدی باشد، اولین نسخه برای فرنچایز کلاسیک دوبعدی سایداسکرولینگ.

سگا در ارائه‌ای که در یک جلسه اخیر مدیریت برگزار شده، جزئیات جدید دیگری را در مورد بازی به اشتراک گذاشته که از جمله آن‌ها می‌توان به اعلام رسمی عنوان این قسمت اشاره است.

اثر هنری کلیدی به اشتراک گذاشته شده برای بازی (که می‌توانید در زیر مشاهده کنید) قهرمان سری، اکسل استون (Axel Stone) را نشان می‌دهد که به یک کلان شهر (احتمالا Wood Oak City) نگاه می‌کند، در حالی که لوگوی نمایش داده شده بر روی اثر هنری تایید می‌کند که عنوان بازی Streets of Rage Revolution است.

Streets of RageStreets of Rage

سگا می‌گوید گیمرها «کنترل یکی از افسران سابق را به دست می‌گیرند و شهر را به مکانی تبدیل می‌کنند که مردم دیگر مجبور نباشند در خیابان‌های خشم قدم بزنند».

در همین حال، این شرکت همچنین تایید کرده که ریبوت Jet Set Radio جهان باز خواهد بود و جزئیات کوتاه و جدیدی از ریبوت‌های Crazy Taxi، Shinobi و Golden Axe نیز فاش کرد.


بازی هایی از جی تی ای که کنسل شدن!

اولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود - ویجیاتواولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.