سگا تایید کرد که ریبوت Jet Set Radio جهان باز خواهد بود

توسط

در
سگا تایید کرد که ریبوت Jet Set Radio جهان باز خواهد بود

در مراسم The Game Awards در اوایل ماه دسامبر، سگا از ریبوت پنج فرنچایز کلاسیک خود خبر داد و بازی Jet Set Radio که قبلا فاش شده بود، احتمالا شور و هیجان زیادی میان طرفداران خود ایجاد کرد.

<!–

–>

اکنون این شرکت در یک سخنرانی که در جلسه مدیریت به اشتراک گذاشته شد، جزئیات جدید و مختصری از بازی ارائه کرده است. مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد Jet Set Radio به اشتراک گذاشته شده، این واقعیت است که همانطور که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند، یک تجربه جهان باز خواهد بود.

این اطلاعات توسط سگا در کنار یک اسکرین‌شات جدید از بازی به اشتراک گذاشته شده که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

Jet Set RadioJet Set Radio

سگا همچنین می‌گوید بازیکنان «جنبش یک شورش که در جامعه خفقان آزاد می‌شود» را تجربه خواهند کرد و شما به عنوان بازیکن، «دوست پیدا می‌کنید، طرفداران خود را افزایش می‌دهید» و یک جنبش ایجاد کنید.

جزئیات جدیدی نیز در مورد ریبوت‌های Crazy Taxi، Shinobi و Golden Axe به اشتراک گذاشته شده، در حالی که این شرکت تایید کرده بازی بعدی شورش در شهر، Streets of Rage Revolution نام خواهد داشت.

افشاگری‌های گذشته ادعا می‌کردند که ریبوت‌های جدید Jet Set Radio و Crazy Taxi از عناصر لایو سرویس استفاده می‌کنند، هرچند تا به حال، سگا هیچ نشانه‌ای مبنی بر این که آیا چنین خواهد بود یا خیر، ارائه نکرده است.


بازی هایی از جی تی ای که کنسل شدن!

اولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود - ویجیاتواولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.