سگا جزئیات جدیدی در مورد ریبوت‌های در دست ساخت خود فاش کرد

توسط

در
سگا جزئیات جدیدی در مورد ریبوت‌های در دست ساخت خود فاش کرد

سگا در اوایل ماه دسامبر پنج ریبوت از فرنچایزهای کلاسیک خود را در The Game Awards معرفی کرد و در جلسه اخیر مدیریت، این شرکت نکات جدیدی در مورد آن عناوین از طریق یک ارائه فاش کرد.

<!–

–>

سگا می‌گوید ریبوت Crazy Taxi دارای «احساس شاد آزادی» است و آن را با «تلفیقی از طبیعت و شهر» در محیط‌هایش ترکیب می‌کند، در حالی که در Golden Axe بازیکنان می‌توانند دشمنان را «با انواع حملات با شمشیر و جادو» شکست دهند.

در همین حال، Shinobi در دنیایی «پر از هیولاها و حال و هوای نینجایی» می‌گذارد و بازیکنان را موظف می‌کند تا از شمشیر افسانه‌ای Oberozuki برای کشتن شیاطین استفاده کنند.

اسکرین‌شات‌ها و آثار هنری جدیدی برای عناوین نیز به اشتراک گذاشته شده است. می‌توانید آن‌ها را در زیر مشاهده کنید. اینکه Crazy Taxi طبق اطلاعات درز شده پیشین، قرار است یک بازی لایو سرویس باشد یا خیر، هنوز مشخص نشده است.

در همین حال، سگا تایید کرده که ریبوت Jet Set Radio به صورت جهان باز خواهد بود و فاش کرد که بازی بعدی شورش در شهر، Streets of Rage Revolution نام دارد.

سگا در بیانیه مطبوعاتی اخیر خود اعلام کرده بود این ریمیک‌ها به لطف موفقیت‌های اخیری که با Sonic the Hedgehog به دست آورده، ساخته شده‌اند و جرئت لازم برای بازگرداندن فرنچایزهای قدیمی سگا را به وجود آورده است.


بازی هایی از جی تی ای که کنسل شدن!

اولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود - ویجیاتواولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.