این لینک مخرب نسخه اندرویدی واتساپ را از کار می‌اندازد!

از آنجاییکه واتساپ محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسانی در سطح جهان است، تعداد URLهایی که روزانه در این پلتفرم ردوبدل می‌شود، بسیار زیاد است. با این حال، به نظر می‌رسد یک لینک مخرب به‌طرزی غیرقابل پیش‌بینی می‌تواند عملکرد نسخه‌ اندرویدی واتساپ را به‌کلی مختل کند. بنابراین باید توجه داشته باشید که هرگز آن را باز نکنید.

برای اولین‌بار، یکی از اعضای توییتر با نام کاربری Brute Bee این مشکل را گزارش کرد. ظاهراً ارسال لینک مخرب wa.me/settings باعث ورود واتساپ به چرخه کرش می‌شود. به نظر می‌رسد فقط در نسخه اندروید برنامه چنین مشکلی وجود دارد، اما علاوه بر نسخه‌ عادی، نسخه‌ تجاری را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این لینک مخرب نسخه اندرویدی واتساپ را از کار می‌اندازد!

در حالت عادی لینک wa.me/settings باید کاربر را به صفحه‌ تنظیمات منتقل کند. اما این باگ خاص، برنامه را به‌طور کامل از کار می‌اندازد. در این حالت، وقتی واتساپ دوباره راه‌اندازی می‌شود، همه چیز به‌طور عادی کار می‌کند. با این‌ حال، اگر دوباره سعی کنید وارد صفحه چت شوید، واتساپ وارد چرخه‌ کرش می‌شود و این اتفاق بارها و بارها تکرار می‌شود. جالب است بدانید که این باگ هیچ چت دیگری را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، بنابراین برای جلوگیری از کرش نباید هرگز وارد آن صفحه‌ چت خاص شوید.

برای رفع مشکل، ساده‌ترین راه‌حل این است که از نسخه وب واتساپ استفاده کنید که تحت تأثیر این باگ نیست. شما باید پیامی را که حاوی لینک موردبحث است، در این نسخه حذف کنید. با این کار همه چیز به حالت عادی برمی‌گردد.

امیدواریم متا به‌زودی این چرخه کرش را در واتساپ برطرف کند. اما اگر متوجه شدید که تحت تاثیر این باگ قرار گرفته‌اید، راه‌حلی که قبلا ذکر شد، بهترین گزینه برای شماست.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.