شایعه: بازی Contraband با یک‌ سال تاخیر عرضه می‌شود

طبق جدیدترین گزارش، انتظار می‌رود استودیو «آوالانچ سافتور» (Avalanche Software) تاریخ عرضه بازی Contraband راا تا یک سال به تاخیر بیندازد. بازی جهان-آزاد Contraband به عنوان یکی از عناوین انحصاری شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) محسوب می‌شود.

گفتنی است فهرست بزرگی از بازی‌های آینده انحصاری پلتفرم «ایکس باکس» (Xbox) وجود دارد که تنها یک تریلر سینمایی کوتاه از آن‌ها رونمایی شده است. همچنین در حال حاضر هیچ نمایش یا اطلاعات تازه‌ای از آن‌ها منتشر نشده است. بازی Contraband یکی از بازی‌های جهان-آزاد، «کو-آپ» (Co-Op) و مبتنی بر گیم‌پلی سرقت است که توسط استودیو بازی‌سازی Avalanche Software ساخته می‌شود. این بازی در سال‌های گذشته با انتشار یک تریلر کوتاه معرفی شد و پس از آن در سکوت کامل خبری فرو رفت.

تاخیر در عرضه بازی Contraband

تاخیر در عرضه عنوان Contraband؛ امکان انتشار تریلر جدید این بازی در همایش Xbox

پادکست GameOnDailly به‌تازگی ادعا کرد بازی Contraband با تاخیر داخلی مواجه شده است و برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه استودیو «آوالانچ سافتور»، این بازی به یک سال زمان بیشتر برای توسعه و تکمیل آن نیاز دارد. تاخیر در زمان عرضه بازی‌ها اتفاق عجیبی در صنعت بازی‌های کامپیوتری محسوب نمی‌شود. گفتنی است این برای دومین بار است که عرضه بازی Contraband به زمان دیگری موکول می‌شود. این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ عرضه شود اما در نهایت عرضه آن به سال ۲۰۲۳ موکول شد.

هنوز مشخص نیست بازی Contraband در همایش ایکس‌باکس حضور پیدا می‌کند یا خیر. با این وجود، طرفداران انتظار دارند در آینده نزدیک اطلاعات جدیدی از این بازی بزرگ به دست آورند. آخرین پروژه استودیو Avalanche Software با نام «میراث هاگوارتز» (Hogwarts Legacy) با واکنش مثبت منتقدان و طرفداران دنیای «هری پاتر» همراه شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.