اپل مک بوک ایر ۱۵ اینچی را معرفی کرد، یک پیشنهاد به صرفه برای دوست داران اپل

اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود WWDC 2023 از مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدید خود رونمایی کرد. این مدل جدید تنها ۱۱.۵ میلی متر ضخامت دارد که به گفته اپل آن را به باریک ترین لپ تاپ ۱۵ اینچی جهان تبدیل می‌کند. با این حال دارای دو پورت USB-C Thunderbolt، کانکتور شارژ MagSafe و جک هدفون است. صفحه نمایش ۱۵.۳ اینچی آن نیز دارای روشنایی ۵۰۰ نیت و یک وب کم ۱۰۸۰p وظیفه برقراری ارتباط را برعهده و با عمر باتری ۱۸ ساعته می‌تواند کاملا قابل اعتماد باشد. اپل تصمیم گرفته است که مک بوک ایر ۱۵ اینچی خود را با پردازنده M2 عرضه کند.

MAc 15

قیمت اعلام شده برای مدل جدید از ۱۲۹۹ دلار آغاز می‌شود و از هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.ضمن اینکه اپل قیمت مدل کوچکتر مک بوک خود را نیز تغییر داده و حالا این دستگاه با تراشه M2 با قیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

Mac price

یک محصول میان رده برای داشتن نمایشگر مناسب

این لپ‌تاپ جدید یک نسخه میان‌رده برای اپل است که قبلاً فاصله قیمتی نسبتاً زیادی بین مک‌بوک‌های ۱۳ اینچی خود و مدل‌های بزرگ‌تر با قیمت بالاتر داشت. مک بوک ۱۵ اینچی به احتمال زیاد برای کسانی طراحی شده است که خواهان صفحه نمایش بزرگ هستند اما به قدرت محاسباتی اضافی (و هزینه) ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی نیاز ندارند. مدل‌های حرفه‌ای اندازه ۱۵ اینچی همچنین ممکن است به عنوان یک حد وسط مناسب بین پیشنهادات فعلی ۱۴ و ۱۶ اینچی اپل باشد.

طرفداران macOS چندین سال است که گزینه ۱۵ اینچی قانع کننده‌ای در اختیار نداشتند. یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی اغلب برای استفاده راحت از برخی برنامه های خلاقانه بسیار کوچک در نظر گرفته می‌شود، در حالی که نمایشگر ۱۶ اینچی Pro می‌تواند در کنار لوازم جانبی و تجهیزات دوربین حمل شود. یک ۱۵ اینچی سبک وزن ممکن است خانه‌ای با کاربرانی پیدا کند که در چند سال گذشته بین این دو گیر افتاده اند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.