اولین تریلر و تاریخ انتشار اسپین‌اف جان ویک منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر و تاریخ انتشار اسپین‌اف جان ویک منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر سریال The Continental: From the World of John Wick از دنیای جان ویک (John Wick) همراه با تاریخ انتشار آن نمایش داده شد.

این سریال کوتاه سه قسمته پیش درآمد فرنچایز اکشن هیجان انگیز جان ویک با بازی کیانو ریوز محسوب می‌شود و بر Assassin Hotel تمرکز دارد که در فیلم‌های این سری معمولا نمایش داده می‌شود. در حالی اولین تریلر این سریال منتشر شده که فیلم چهارم این سری با نام John Wick: Chapter 4 به تازگی نمایش داده شده و عملکرد موفقی در باکس آفیس داشته است.

ایان مک‌شین در فیلم‌های John Wick نقش وینستون مدیر The Continental را بازی می‌کند و در سریال، «کالین وودل» نقش نسخه جوان‌تر آن در دهه ۱۹۷۰ را برعهده دارد. از جمله دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «آیومید آدگون» در نقش شارون (که لنس ردیک فقید نقش او را بازی می‌کرد)، «پیتر گرین» و «مل گیبسون» اشاره کرد.

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

دو قسمت ابتدایی و انتهایی سریال توسط «آلبرت هیوز» (کارگردان The Book of Eli) و قسمت دوم آن توسط «شارلوت برنداستورم» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) کارگردانی می‌شود.

اسپین‌آف‌های دیگری از جان ویک نیز وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم بلند Ballerina با بازی «آنا د آرماس» اشاره کرد که برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

The Continental: From the World of John Wick قرار است در سپتامبر ۲۰۲۳ پخش شود.


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

طراحی و قدرت کارت گرافیک GeForce RTX 4070 لو رفت - ویجیاتوطراحی و قدرت کارت گرافیک GeForce RTX 4070 لو رفت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.